Ihanaa naistenpäivää!

Sola

Nyt kaikki naiset ostamaan itsellemme jotain ihanaa. Saadaan ihan luvallisesti pillata johonkin mehevään turhuuteen... ;)))

*halii*

Ja miehet:
Saa meitä hemmotella. En panis yhtään pahakseni jotain pikku korua,kukkasia ym tai vähän isompaakin saa tuua, jos siltä tuntuu ;)

50

1126

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Feikkiapina

      Joo, mää voin kerätä jottain risuja tuolta tienlaialta.

      • Sola

        Siitä se lähtee! :)


    • ronja

      koko päiväksi ajettelin lähteä pööpöileen:))Mukava kun on tällainen "OMA" päivä,voi ilman omantunnontuskia hemmotella itseä..Kotimatkalla ajattelin vallata pizzerian ja heittää hemmeen kaikki painoindeksijutut...Illaksi vuokraan hyvän leffan ja kissan kanssa suklaata mussutellen nautitaan ;)) P.s se kisuli on myös naispuolinen,taidan ostaa sillekkin jotain extraa.. Mukavaa naistenpäivää vaan kaikille ja paistakoon aurinko linnut laulamaan:)))

      • Sola

        Kuulostaa hyvälle!

        Ihan oikiat on suunnitelmat ja kissalle sitte kans tervisiä! :)))


    • Feikkiapina

      Passeli professional.

      Nyt kun elämme tasa-arvoisessa yhteiskunnassa.
      Milloin on miestenpäivä?

      • Sola

        Hemmottele sinäki ittees tänää kunnolla! :)


      • Feikkiapina
        Sola kirjoitti:

        Hemmottele sinäki ittees tänää kunnolla! :)

        määhän en naistenpäivänä juhuli.
        Saattaa tulla tyttömäinen olo ja sitä mun ego ei kestä.


      • nainen

        ...eikös joka muu päivä ole miestenpäivä!? Töistä kun pääsee, heittää vaan sohvalle pötkölleen ja odottaa ruoan valmistumista...


      • Sola
        nainen kirjoitti:

        ...eikös joka muu päivä ole miestenpäivä!? Töistä kun pääsee, heittää vaan sohvalle pötkölleen ja odottaa ruoan valmistumista...

        Mut kun ei niitten räpeltämistä tuol keittiös jaksa kauaa kattella, nii se on helpompi duunaa ne pöperöt ym yleens ihan ite...ja käskee niitten olla poies jaloista.

        Nyt iski kauhee ajatus: Räpeltääköhän ne tahalteen, et niit ei keittiöön haluta???!!!


      • Anonyymi

        Minäkin pröystätyttelen päivittäin, paitsi sunnuntaisin ja naisten päivinä. Olen takamailta ja nimeni on aatos Yrjö.


    • mies savosta

      En taida nyt ehtiä sulle kukkia roudaamaan :-(, mutta hyvvee naistenpäivee..... :-)

      • Sola

        Tuo sitte joskus toiste, nii ei tuu kerralla liian paljoo...Loppuu maljakotki kesken...;)





        Psst:
        Krysantteemeist en tykkää, kaikki kiiltävä on mieleistä ja suklaa ja salmiakki on suunmukasia :)


      • mies savosta
        Sola kirjoitti:

        Tuo sitte joskus toiste, nii ei tuu kerralla liian paljoo...Loppuu maljakotki kesken...;)





        Psst:
        Krysantteemeist en tykkää, kaikki kiiltävä on mieleistä ja suklaa ja salmiakki on suunmukasia :)

        Lupaan tulla toiste. Sitten saat ruusuja, kaulakorun, suklaata, salmiakkia ja suukon. :-)


      • Sola
        mies savosta kirjoitti:

        Lupaan tulla toiste. Sitten saat ruusuja, kaulakorun, suklaata, salmiakkia ja suukon. :-)

        Jään siis malttamattomana vartomaan ;)


    • masa

      Hyvää naistenpäivää kaikille naisille ja varsinkin huuhaan naisille.

      Minä tuon sinulle Sola-kultaseni heti paljon suklaatia ja kukkia sekä kohinooria ranteeseen ja tietysti uudet lenkkarit. Entiset lenkkarisi on varmaankin juostu sileiksi karkauspäivänä... ;)))

      *halirutistaa*

      • Sola

        Kiitos ja tuu jo äkkiä, mun tekee kovast mieli tryffeleitä!

        Noo, mistäs arrvasit, et tossut on ihan mäsänä...;)

        *pusii*


      • masa
        Sola kirjoitti:

        Kiitos ja tuu jo äkkiä, mun tekee kovast mieli tryffeleitä!

        Noo, mistäs arrvasit, et tossut on ihan mäsänä...;)

        *pusii*

        Olen siellä ihan viivana ja tryffeleitä saat ja reilusti.

        Tossuistasi ihan vaan arvasin....:)) *viheltelee*

        *halipusii*


      • Sola
        masa kirjoitti:

        Olen siellä ihan viivana ja tryffeleitä saat ja reilusti.

        Tossuistasi ihan vaan arvasin....:)) *viheltelee*

        *halipusii*

        Vähä vaan rupee jo koht okshettaan tää kaikki suklaa. Onk ne pakko syödä kaikki???

        *röystäys*


      • masa
        Sola kirjoitti:

        Vähä vaan rupee jo koht okshettaan tää kaikki suklaa. Onk ne pakko syödä kaikki???

        *röystäys*

        Ei sitä suklaatia oo tänään kaikkia pakko syödä, vaan jätä jotain huomiseksikin.
        Mutta tiedän mikä auttaa ylensyömiseen. Ota huikat teräviä eli vaikka kosanderia, niin se vie ähkyn tunteen pois ja kohta taas voi syödä lisää. Mutta muista sitten ottaa raakaa, eikä mitään lantattua. ;)

        Nimim. Vähän on kokemustakin... *hips*


      • Sola
        masa kirjoitti:

        Ei sitä suklaatia oo tänään kaikkia pakko syödä, vaan jätä jotain huomiseksikin.
        Mutta tiedän mikä auttaa ylensyömiseen. Ota huikat teräviä eli vaikka kosanderia, niin se vie ähkyn tunteen pois ja kohta taas voi syödä lisää. Mutta muista sitten ottaa raakaa, eikä mitään lantattua. ;)

        Nimim. Vähän on kokemustakin... *hips*

        Kun tää sokeriki käy jo pelkästään nuppiin, nii mitäs sitte jos viel viinaa rupiaa kittaamaan tähän pääl..le!?
        Eijei, mähän sammuisin kuin ..kuin..toinoin toi..no joku. Keksi sie, kun et oo näin sokereissas ;)


      • masa
        Sola kirjoitti:

        Kun tää sokeriki käy jo pelkästään nuppiin, nii mitäs sitte jos viel viinaa rupiaa kittaamaan tähän pääl..le!?
        Eijei, mähän sammuisin kuin ..kuin..toinoin toi..no joku. Keksi sie, kun et oo näin sokereissas ;)

        Olet siis sokerihuppelissa. Nyt vaan raakaa kossua kippaamaan, niin pysyy sokeriarvot kohallaan, eikä ala enempää huipata.;)

        Et sää sammu ku...ööö...saunavasta...kynttilä...vai mikä se ny oli? Joku semmonen se oli kuitenkii. Taitaa olla mulla sokeriarvot matalalla ku niin väsyttääpi ja ajatukset on ihan missä sattuu... *krooooh* ;)))


      • Sola
        masa kirjoitti:

        Olet siis sokerihuppelissa. Nyt vaan raakaa kossua kippaamaan, niin pysyy sokeriarvot kohallaan, eikä ala enempää huipata.;)

        Et sää sammu ku...ööö...saunavasta...kynttilä...vai mikä se ny oli? Joku semmonen se oli kuitenkii. Taitaa olla mulla sokeriarvot matalalla ku niin väsyttääpi ja ajatukset on ihan missä sattuu... *krooooh* ;)))

        Hahhaa, saimmmpas hereille, on tullu ääni jo sen verran takas, et pystyy melkee karjahtelemaan... Eiku..ööh..enhän mä koskaan karju, vaan ihan vienosti visertelen vaan... ;D

        Siirappia ja imelyyksiä tässä sulle pikkasen, nii nousee AINAKI ne sokerit...

        *pusii-halihali-muiskiis-lirkutilirkuti-tsipp-tsirp-smack*
        :)


      • masa
        Sola kirjoitti:

        Hahhaa, saimmmpas hereille, on tullu ääni jo sen verran takas, et pystyy melkee karjahtelemaan... Eiku..ööh..enhän mä koskaan karju, vaan ihan vienosti visertelen vaan... ;D

        Siirappia ja imelyyksiä tässä sulle pikkasen, nii nousee AINAKI ne sokerit...

        *pusii-halihali-muiskiis-lirkutilirkuti-tsipp-tsirp-smack*
        :)

        Ihan säikähdin kun karj... siis visersit minulle herätyksen. ;)

        Laitoin uuden otsikon erilaisista tosiasioista ja voit nyt kokeilla sitä kyyrärpään nuolaisua uudestaan mut ole varovainen ettei tuu jännetuppitulehdusta tai mittään venähdyksiä... ;D

        Oho ooho!!! Nythän tulikin sellaista siirappija et masa on ihan punanen tai melkein kretliinin värinen. ;)))

        *halipusismackmuiskista* :)


      • Sola
        masa kirjoitti:

        Ihan säikähdin kun karj... siis visersit minulle herätyksen. ;)

        Laitoin uuden otsikon erilaisista tosiasioista ja voit nyt kokeilla sitä kyyrärpään nuolaisua uudestaan mut ole varovainen ettei tuu jännetuppitulehdusta tai mittään venähdyksiä... ;D

        Oho ooho!!! Nythän tulikin sellaista siirappija et masa on ihan punanen tai melkein kretliinin värinen. ;)))

        *halipusismackmuiskista* :)

        En kyl enää viiti kokeilla tot nuolemist, kun mä vihroin päätin uskoo, etten mä yllä. Ja ei se kieli kasva, vaik kui venyttelis...älä yllytä hulluva!

        ;)

        P.S. Minkä värinen on kretliini?


      • masa
        Sola kirjoitti:

        En kyl enää viiti kokeilla tot nuolemist, kun mä vihroin päätin uskoo, etten mä yllä. Ja ei se kieli kasva, vaik kui venyttelis...älä yllytä hulluva!

        ;)

        P.S. Minkä värinen on kretliini?

        ...sua yllytä mutta kokeile vielä edes ihan pikkusen... ;))
        No ei vaan. Ei oo pakko, jos ei haluu. ;))

        Kretliini = pinkki eli vaaleanpunainen.


      • maalari
        masa kirjoitti:

        ...sua yllytä mutta kokeile vielä edes ihan pikkusen... ;))
        No ei vaan. Ei oo pakko, jos ei haluu. ;))

        Kretliini = pinkki eli vaaleanpunainen.

        Violetti.


      • masa
        maalari kirjoitti:

        Violetti.

        Noo, aika liki samaa väriä kuitenki tai ainakin melkein... ;)))


      • Sola
        masa kirjoitti:

        Noo, aika liki samaa väriä kuitenki tai ainakin melkein... ;)))

        Tuli taas tänään opittua jotakin uutta, nyt ei sitte tartte enää pinnistellä enempää, voi antaa nupin levätä... ;)


      • masa
        Sola kirjoitti:

        Tuli taas tänään opittua jotakin uutta, nyt ei sitte tartte enää pinnistellä enempää, voi antaa nupin levätä... ;)

        Sitä aina välillä oppii uutta yllävältäkin taholta. :)
        Näit sitten tänään violetin kaverin tässä eli pelkkä punastus ei oo ennää mittään... ;))


      • masa
        masa kirjoitti:

        Sitä aina välillä oppii uutta yllävältäkin taholta. :)
        Näit sitten tänään violetin kaverin tässä eli pelkkä punastus ei oo ennää mittään... ;))

        Piti kirjoittamani yllättävältä taholta eikä yllävältäkin taholta. En mä osaa enää edes kirjoittaa. :))
        Kohta nukkumatti kutsuu.


      • Sola
        masa kirjoitti:

        Sitä aina välillä oppii uutta yllävältäkin taholta. :)
        Näit sitten tänään violetin kaverin tässä eli pelkkä punastus ei oo ennää mittään... ;))

        Hengitä välillä, oon kyl kuullu, et huulet voip mennä siniseks, mu et KOKO naama...HUI!
        Joo ja kateudesta voi joku tulla vihreeks, mukamas. PÖH!En usko!

        Varmaa kauheita noi aamuherätykset. Onneks saa köllötellä vaik puolille päivin, ohhoijaa ja lukee pahkiksii koko yön... :))))






        Nooh, näytäppä nytte sitä naamaas, joko se tuli vihreeks..? ;)
        Toi äskönen oli nimittäin testi!
        *kihertää*


      • masa
        Sola kirjoitti:

        Hengitä välillä, oon kyl kuullu, et huulet voip mennä siniseks, mu et KOKO naama...HUI!
        Joo ja kateudesta voi joku tulla vihreeks, mukamas. PÖH!En usko!

        Varmaa kauheita noi aamuherätykset. Onneks saa köllötellä vaik puolille päivin, ohhoijaa ja lukee pahkiksii koko yön... :))))






        Nooh, näytäppä nytte sitä naamaas, joko se tuli vihreeks..? ;)
        Toi äskönen oli nimittäin testi!
        *kihertää*

        Juujoo. Huulet on siniset ja naama myös mut se johtuu siitä että heitin turvalleni pihalla päivällä. :) Vihreydestä en tiiä muuten mutta voihan se niinkin olla jos kaatuu saniaispuskaan pää edellä. ;))

        Hääh hääh. Mullapa onki huomenna vappaapäivä ja saan nukkua piiiitkään ja luen minäkin jälleen kerran pahkiksia pitkälle aamuun asti. ;)

        Nooh, onko naamani vihree? ;))
        *myhäilee tyytyväisenä ja naama virneessä*


      • Sola
        masa kirjoitti:

        Juujoo. Huulet on siniset ja naama myös mut se johtuu siitä että heitin turvalleni pihalla päivällä. :) Vihreydestä en tiiä muuten mutta voihan se niinkin olla jos kaatuu saniaispuskaan pää edellä. ;))

        Hääh hääh. Mullapa onki huomenna vappaapäivä ja saan nukkua piiiitkään ja luen minäkin jälleen kerran pahkiksia pitkälle aamuun asti. ;)

        Nooh, onko naamani vihree? ;))
        *myhäilee tyytyväisenä ja naama virneessä*

        Ei taas onnistunu mun kokeet. Sun nassu ei oo sen vihreemp ku ennenkää ;)

        Ihan hyvä vaan, oisit joutunu jonnee tutkittavaks, kun ei ne olis uskonu sen jotuvan pelkäst kateudest kuiteskaa...


    • NeitiX

      Vähä tuos aamul ihmettelin ku sain niin hyvää kohteluu..
      Kävi jo mieles et joku on hajonnu tai jotai..
      Sit tul viesti et hyvää naistenpäivää kaiffarilt..
      Siinähän se selitys.. ;D
      Millos on miestenpäivä?

      • Sola

        No mitäs jos vaikka tuol syksyllä sitte olis niille joku oma päivä, kun tuo feikkiapinaki sitä tos peräänkuulutti?

        Syksyllä on muuteski vähemmän pippaloit, kuin keväällä, joten sillon ehtis paremmin juhlistaa tuota suurta tapahtumaa... ;)


      • nelli
        Sola kirjoitti:

        No mitäs jos vaikka tuol syksyllä sitte olis niille joku oma päivä, kun tuo feikkiapinaki sitä tos peräänkuulutti?

        Syksyllä on muuteski vähemmän pippaloit, kuin keväällä, joten sillon ehtis paremmin juhlistaa tuota suurta tapahtumaa... ;)

        kyllä kaikki suomen miehet tarvii ihan oman päivän! voisivat vaan vaikka päivän kunniaksi makoilla sohvalla ja saivat oikein luvan takaa ottaa yhdet oluset.


      • Sola
        nelli kirjoitti:

        kyllä kaikki suomen miehet tarvii ihan oman päivän! voisivat vaan vaikka päivän kunniaksi makoilla sohvalla ja saivat oikein luvan takaa ottaa yhdet oluset.

        Että meinaat, et ne oikee tollee kunnolla saisivat irrotella ja vetästä KOKONAISEN bissen!!??

        Onhan siinä toisaalta ideaa, jos siis VAAN kerran vuodes... ;)


      • nelli
        Sola kirjoitti:

        Että meinaat, et ne oikee tollee kunnolla saisivat irrotella ja vetästä KOKONAISEN bissen!!??

        Onhan siinä toisaalta ideaa, jos siis VAAN kerran vuodes... ;)

        ajattelin, että voisivat tehdä sen hyvällä omalla tunnolla näin merkkipäivänä ilman, että sitä sen kummemmin noteerattaisiin.


      • ronja
        nelli kirjoitti:

        ajattelin, että voisivat tehdä sen hyvällä omalla tunnolla näin merkkipäivänä ilman, että sitä sen kummemmin noteerattaisiin.

        yhdistää:)Olis naisten ja miesten päivä samana päivänä..Miehet kipaisi aamulla kukkakauppaan tai timangi ostoksille,sen jälkeen sohvalle oluen ja lehden tai videon kans.Naiset tarjoilis lehden ja oluen suukon kera ja sitten go shopping tai muuta kivaa.Ja kaikilla olis niin hyvä päivä :))


      • Sola
        ronja kirjoitti:

        yhdistää:)Olis naisten ja miesten päivä samana päivänä..Miehet kipaisi aamulla kukkakauppaan tai timangi ostoksille,sen jälkeen sohvalle oluen ja lehden tai videon kans.Naiset tarjoilis lehden ja oluen suukon kera ja sitten go shopping tai muuta kivaa.Ja kaikilla olis niin hyvä päivä :))

        Tuo oli upea idea! Ja noita kaikkien-päiviä voisi olla ainaki kerran viikossa... ;)

        *aaplodeeraa*


      • masa
        ronja kirjoitti:

        yhdistää:)Olis naisten ja miesten päivä samana päivänä..Miehet kipaisi aamulla kukkakauppaan tai timangi ostoksille,sen jälkeen sohvalle oluen ja lehden tai videon kans.Naiset tarjoilis lehden ja oluen suukon kera ja sitten go shopping tai muuta kivaa.Ja kaikilla olis niin hyvä päivä :))

        Kuten Sola jo mainitsikin, niin tällainen yhteispäivä vähintään kerran viikossa.

        Voiskos semmosen yhteispäivän alottaa vaikka heti huomenna. Ei muuten mut jääkaapissa ei oo enää yhtään olutta ja kori sohvan viereen suukkojen kera kuulostaa todella houkuttelevalta vaihtoehdolta ja voiski pitää huomenna pekkas-päivän. :)

        Kyllä annan naisten shoppailla vaikka koko päivän ja kukat ja timantit käyn ostamassa aikasin aamusta jo ennen ku kaupat aukeavat... ;)))

        Ja eihän sitä koskaan tiedä et mitä muuta kivaa sitä keksiskään... ;))


    • masa

      Nyt oli jo viestin hierarkia liian syvä, joten piti alottaa ihka uusi.

      Juuei onnistunu sun kokeet koska mun naama on aina vihree, johtuen hirvittävästä ruoh...eiku parran kasvusta. ;)
      Ei ne siellä lääkärissä usko mun kateutta vaan ne on mulle kateellisia ku mä saan jutella sun kaa ja ne ei saakkaan. ;)))
      Mut nyt mun taitaa olla paree mennä nukkumaan ku alkaa väsyttään ja luen pahkiksia sit vaikka huomenna. ;)
      Kauniita unia sinulle ja
      *hyvänyönsuukkohalitusmuiskautukset*

      • Sola

        Mua ihan kauhistuttaa se, kun joudun takas duunii ja mun pitäs niinku herätä AAMULLA, eikä joskus sitte kun viittii...

        Hus, pois se ajatus mieltä vaivaamasta ja takaisin internetin ihmeelliseen maailmaan ;)

        Hauskat unoset Sinulkin ja...

        *pusimuiskaus*


      • masa
        Sola kirjoitti:

        Mua ihan kauhistuttaa se, kun joudun takas duunii ja mun pitäs niinku herätä AAMULLA, eikä joskus sitte kun viittii...

        Hus, pois se ajatus mieltä vaivaamasta ja takaisin internetin ihmeelliseen maailmaan ;)

        Hauskat unoset Sinulkin ja...

        *pusimuiskaus*

        *aamumuiskautus*

        Mulla ainakin on aamuaikaiset herätykset tosi vaikeita ja pitemmän loman jälkeen vasta vaikeeta onkin, kun ei osaa mennä ajoissa nukkumaan.
        Mutta totut sinäkin siihen pikkuhiljaa kun töitä aloittelet. :)

        Kohta täytyy poistua täältä internetin ihmeellisestä maailmasta upeaan ulkoilmaan ja sitten pakata tavarat ja lähteä tien päälle muutamaksi päiväksi.
        Mutta palaillaan. ;)

        *halihalimuiskautus*


      • Sola
        masa kirjoitti:

        *aamumuiskautus*

        Mulla ainakin on aamuaikaiset herätykset tosi vaikeita ja pitemmän loman jälkeen vasta vaikeeta onkin, kun ei osaa mennä ajoissa nukkumaan.
        Mutta totut sinäkin siihen pikkuhiljaa kun töitä aloittelet. :)

        Kohta täytyy poistua täältä internetin ihmeellisestä maailmasta upeaan ulkoilmaan ja sitten pakata tavarat ja lähteä tien päälle muutamaksi päiväksi.
        Mutta palaillaan. ;)

        *halihalimuiskautus*

        Kiva herätä naama märkänä... ;)

        Nii, eiköhän siihen heräilyyn taas totu. Ja duunissa on netti, joten mitään pahoi vierotusoirehia ei pitäs sensuhteen tulla.
        Voi tosin olla nii kiirus, ettei nettaamist ehi ees funtsii.

        Keli on upea...tankkaan ensin kofeiinia elimistön täyteen ja sitte minäkin pihaudun.

        Hyviä reissuja sulle sitte vaan ja *haliii*


        :)))


      • masa
        Sola kirjoitti:

        Kiva herätä naama märkänä... ;)

        Nii, eiköhän siihen heräilyyn taas totu. Ja duunissa on netti, joten mitään pahoi vierotusoirehia ei pitäs sensuhteen tulla.
        Voi tosin olla nii kiirus, ettei nettaamist ehi ees funtsii.

        Keli on upea...tankkaan ensin kofeiinia elimistön täyteen ja sitte minäkin pihaudun.

        Hyviä reissuja sulle sitte vaan ja *haliii*


        :)))

        Juu on kiva herätä ku naama on ihan märkä...;))

        Kyllä siihen heräilyyn tottuu ja meilläkin on duunissa kyllä netti, mutta mutta... tänne keskustelusivuille ei niiltä koneilta enää pääse, yhyy ;(( Ovat laittaneet estot tänne sekä monille pelisivuille esim. älypään pelaaminenkaan ei onnistu.
        Mut kyllähän sä aina välillä netissä kerkiit käydä töistäkin, vai mitä? ;)

        Minä juon parhaillaan kolmatta kupillista aamukaffeeta ja pian on ulostauduttava päivän rientoihin ja sitten auton pakkaus ja menoksi.

        Kiitos ja takaisin tullaan. *halirutistaa*

        ;))


      • Sola
        masa kirjoitti:

        Juu on kiva herätä ku naama on ihan märkä...;))

        Kyllä siihen heräilyyn tottuu ja meilläkin on duunissa kyllä netti, mutta mutta... tänne keskustelusivuille ei niiltä koneilta enää pääse, yhyy ;(( Ovat laittaneet estot tänne sekä monille pelisivuille esim. älypään pelaaminenkaan ei onnistu.
        Mut kyllähän sä aina välillä netissä kerkiit käydä töistäkin, vai mitä? ;)

        Minä juon parhaillaan kolmatta kupillista aamukaffeeta ja pian on ulostauduttava päivän rientoihin ja sitten auton pakkaus ja menoksi.

        Kiitos ja takaisin tullaan. *halirutistaa*

        ;))

        Kaik estot on ihan syvältä ;)

        Muista sitte tuua mulle paljo tuliaisia sieltä jostain... :)


    • hullu

      nämä olivat ne myöhäiset naistenpäivä onnittelut;P

      • Sola

        Kuules, voin yhäkin jatkaa naistenpäivän juhlintaa VIELÄ tänäänkin, ihan vaan sun miälikses.. ;)


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9209
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3839
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2690
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2504
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1783
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1612
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe