City pub karaoke

moondance

Kuka miehistä ja naislaulajista on mielestänne parhaimpia karaokelaulajia?

13

2242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M

      Onko sitipupin portsarilla omat oikeudet kohdella asiakkaita niinkuin itse haluaa? Seuraavalla kerralla teen rikosilmoituksen tästä lahopäästä... Tosin itse en ole joutunut kohteeksi mutta moni muu tuntemani henkilö on..

      • nuuskamuilunen

        Taitaa olla rahanpesupaikka koko T25.
        Omistaja juottaa kauniita naisia känniin ja järjestelee niiden elämää itselleen suotuisaksi.


    • eu direktiivi määrittele

      seuraavaa;pohjalaiset on senverran sissäänlämpeemiä,että karaoken laulu luvatahan lailla kieltää.Seuroihin kaikki laulajat niin kaikuu illassa suvivirret.

      • kiduttavaa

        Kyllä paree onki että ihimiset laulaa vain seuroissa. On
        kiduttavaa kuunnella kun joku laulutaidotoon rääkkää
        hienoja biisejä. Laulaminen olisi syytä jättää ammattilaisille.


      • mieltä kanssasi kiduttav
        kiduttavaa kirjoitti:

        Kyllä paree onki että ihimiset laulaa vain seuroissa. On
        kiduttavaa kuunnella kun joku laulutaidotoon rääkkää
        hienoja biisejä. Laulaminen olisi syytä jättää ammattilaisille.

        aa.Se kännisten ölinä on ihan kauhiaa.Semmosta se on suomalaanen musiikki muutensakkin luulis,että istuvat paskalla tai vaihtoehtoosesti ovat sukupuolisesti poikeevia alapään stefa vuotaa ilima kulukee palkehista läpi.Eipä oon monta niinsanottua iskelmälaulajaa jota viitsisi kuunnella.Karaookessa taso laskee 10% :n siitä,että silleen.


      • kany
        mieltä kanssasi kiduttav kirjoitti:

        aa.Se kännisten ölinä on ihan kauhiaa.Semmosta se on suomalaanen musiikki muutensakkin luulis,että istuvat paskalla tai vaihtoehtoosesti ovat sukupuolisesti poikeevia alapään stefa vuotaa ilima kulukee palkehista läpi.Eipä oon monta niinsanottua iskelmälaulajaa jota viitsisi kuunnella.Karaookessa taso laskee 10% :n siitä,että silleen.

        Karaokessa taso laskee yleensä enemmän... Ja jos lähtökohtana vielä on suomalaisten lavatanssibändien toisistaan erottumattomat jollotukset, lopputulos on karmea. Ja tästäkö pitää vielä maksaa sisäänpääsymaksu?


      • kunnellunna oon molempia
        kany kirjoitti:

        Karaokessa taso laskee yleensä enemmän... Ja jos lähtökohtana vielä on suomalaisten lavatanssibändien toisistaan erottumattomat jollotukset, lopputulos on karmea. Ja tästäkö pitää vielä maksaa sisäänpääsymaksu?

        Ennen vanhaan oli tanssimusaa nyt on kauhia räminä ja "roiseke" 3 nuotin bändejä
        karaokessa jää sekin poos.


      • ei ole kilpailu kuka

        parhaiten laulaa, eikös se ollu alun perin viihteeksi.. karaoke kisat on eri asia...


    • mentyä tänään minnekkään

      karaokeen.Annoin laatuaikaa itselleni kirjoittaessa koneesta tulle Peggy Leen,Bessie Smith,Sarah Vaughan ym. jazz-legentojen kappaleita.Hienoa erinomaista Mahtavaa EI MITÄÄN EPÄVIREISTÄ.

      • lainkaan

        Parhaiten laulaa se joka hönkii vain sisäänpäin
        eikä muut kuule yhtikäs mitää.

        JA
        Terassi tyhjäksi

        Kuten monet terasseilla kävijät tietävät,
        varsinkin aurinkoisina kesäpäivinä on
        vaikeaa, jollei mahdotonta löytää istumapaikkaa terassilta.
        Tässä vinkki jolla istumapaikka irtoaa helposti:

        Pukeudu Ponchoon ja Sombreroon. (Meksikolainen viitta ja päähine)
        Vaimon tai tyttöystävän meikkipussista vähän punaista
        nenänpäähän ja poskille, sekä tummat silmän aluset.
        Notku terassin reunalla juoden Sol-olutta tai Tequilaa.
        Niistä nenääsi tämän tästä ja aivastele sillointällöin.
        Kröhi kurkkuasi, siten että se kuulostaa röhkimiseltä,
        Valittele puheillesi tuleville pientä "kesäflunssaasi".

        Tyhjiä paikkoja pitäisi ilmaantua muutaman minuutin sisällä.

        Haittapuolena saattaa olla että joku huumorintajuton voi
        soittaa paikalle piipaa-auton ja valkotakkiset miehet.


      • voin sanoa
        lainkaan kirjoitti:

        Parhaiten laulaa se joka hönkii vain sisäänpäin
        eikä muut kuule yhtikäs mitää.

        JA
        Terassi tyhjäksi

        Kuten monet terasseilla kävijät tietävät,
        varsinkin aurinkoisina kesäpäivinä on
        vaikeaa, jollei mahdotonta löytää istumapaikkaa terassilta.
        Tässä vinkki jolla istumapaikka irtoaa helposti:

        Pukeudu Ponchoon ja Sombreroon. (Meksikolainen viitta ja päähine)
        Vaimon tai tyttöystävän meikkipussista vähän punaista
        nenänpäähän ja poskille, sekä tummat silmän aluset.
        Notku terassin reunalla juoden Sol-olutta tai Tequilaa.
        Niistä nenääsi tämän tästä ja aivastele sillointällöin.
        Kröhi kurkkuasi, siten että se kuulostaa röhkimiseltä,
        Valittele puheillesi tuleville pientä "kesäflunssaasi".

        Tyhjiä paikkoja pitäisi ilmaantua muutaman minuutin sisällä.

        Haittapuolena saattaa olla että joku huumorintajuton voi
        soittaa paikalle piipaa-auton ja valkotakkiset miehet.

        että hyvä laulaja on semmonen vaalea päälle nelikymppinen nainen, vielä kun ois selvinpäin joskus.


    • Anonyymi

      Allan ja Tuula.

      • Anonyymi

        Irwini ja palsanmäet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe