City pub karaoke

moondance

Kuka miehistä ja naislaulajista on mielestänne parhaimpia karaokelaulajia?

13

2242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M

      Onko sitipupin portsarilla omat oikeudet kohdella asiakkaita niinkuin itse haluaa? Seuraavalla kerralla teen rikosilmoituksen tästä lahopäästä... Tosin itse en ole joutunut kohteeksi mutta moni muu tuntemani henkilö on..

      • nuuskamuilunen

        Taitaa olla rahanpesupaikka koko T25.
        Omistaja juottaa kauniita naisia känniin ja järjestelee niiden elämää itselleen suotuisaksi.


    • eu direktiivi määrittele

      seuraavaa;pohjalaiset on senverran sissäänlämpeemiä,että karaoken laulu luvatahan lailla kieltää.Seuroihin kaikki laulajat niin kaikuu illassa suvivirret.

      • kiduttavaa

        Kyllä paree onki että ihimiset laulaa vain seuroissa. On
        kiduttavaa kuunnella kun joku laulutaidotoon rääkkää
        hienoja biisejä. Laulaminen olisi syytä jättää ammattilaisille.


      • mieltä kanssasi kiduttav
        kiduttavaa kirjoitti:

        Kyllä paree onki että ihimiset laulaa vain seuroissa. On
        kiduttavaa kuunnella kun joku laulutaidotoon rääkkää
        hienoja biisejä. Laulaminen olisi syytä jättää ammattilaisille.

        aa.Se kännisten ölinä on ihan kauhiaa.Semmosta se on suomalaanen musiikki muutensakkin luulis,että istuvat paskalla tai vaihtoehtoosesti ovat sukupuolisesti poikeevia alapään stefa vuotaa ilima kulukee palkehista läpi.Eipä oon monta niinsanottua iskelmälaulajaa jota viitsisi kuunnella.Karaookessa taso laskee 10% :n siitä,että silleen.


      • kany
        mieltä kanssasi kiduttav kirjoitti:

        aa.Se kännisten ölinä on ihan kauhiaa.Semmosta se on suomalaanen musiikki muutensakkin luulis,että istuvat paskalla tai vaihtoehtoosesti ovat sukupuolisesti poikeevia alapään stefa vuotaa ilima kulukee palkehista läpi.Eipä oon monta niinsanottua iskelmälaulajaa jota viitsisi kuunnella.Karaookessa taso laskee 10% :n siitä,että silleen.

        Karaokessa taso laskee yleensä enemmän... Ja jos lähtökohtana vielä on suomalaisten lavatanssibändien toisistaan erottumattomat jollotukset, lopputulos on karmea. Ja tästäkö pitää vielä maksaa sisäänpääsymaksu?


      • kunnellunna oon molempia
        kany kirjoitti:

        Karaokessa taso laskee yleensä enemmän... Ja jos lähtökohtana vielä on suomalaisten lavatanssibändien toisistaan erottumattomat jollotukset, lopputulos on karmea. Ja tästäkö pitää vielä maksaa sisäänpääsymaksu?

        Ennen vanhaan oli tanssimusaa nyt on kauhia räminä ja "roiseke" 3 nuotin bändejä
        karaokessa jää sekin poos.


      • ei ole kilpailu kuka

        parhaiten laulaa, eikös se ollu alun perin viihteeksi.. karaoke kisat on eri asia...


    • mentyä tänään minnekkään

      karaokeen.Annoin laatuaikaa itselleni kirjoittaessa koneesta tulle Peggy Leen,Bessie Smith,Sarah Vaughan ym. jazz-legentojen kappaleita.Hienoa erinomaista Mahtavaa EI MITÄÄN EPÄVIREISTÄ.

      • lainkaan

        Parhaiten laulaa se joka hönkii vain sisäänpäin
        eikä muut kuule yhtikäs mitää.

        JA
        Terassi tyhjäksi

        Kuten monet terasseilla kävijät tietävät,
        varsinkin aurinkoisina kesäpäivinä on
        vaikeaa, jollei mahdotonta löytää istumapaikkaa terassilta.
        Tässä vinkki jolla istumapaikka irtoaa helposti:

        Pukeudu Ponchoon ja Sombreroon. (Meksikolainen viitta ja päähine)
        Vaimon tai tyttöystävän meikkipussista vähän punaista
        nenänpäähän ja poskille, sekä tummat silmän aluset.
        Notku terassin reunalla juoden Sol-olutta tai Tequilaa.
        Niistä nenääsi tämän tästä ja aivastele sillointällöin.
        Kröhi kurkkuasi, siten että se kuulostaa röhkimiseltä,
        Valittele puheillesi tuleville pientä "kesäflunssaasi".

        Tyhjiä paikkoja pitäisi ilmaantua muutaman minuutin sisällä.

        Haittapuolena saattaa olla että joku huumorintajuton voi
        soittaa paikalle piipaa-auton ja valkotakkiset miehet.


      • voin sanoa
        lainkaan kirjoitti:

        Parhaiten laulaa se joka hönkii vain sisäänpäin
        eikä muut kuule yhtikäs mitää.

        JA
        Terassi tyhjäksi

        Kuten monet terasseilla kävijät tietävät,
        varsinkin aurinkoisina kesäpäivinä on
        vaikeaa, jollei mahdotonta löytää istumapaikkaa terassilta.
        Tässä vinkki jolla istumapaikka irtoaa helposti:

        Pukeudu Ponchoon ja Sombreroon. (Meksikolainen viitta ja päähine)
        Vaimon tai tyttöystävän meikkipussista vähän punaista
        nenänpäähän ja poskille, sekä tummat silmän aluset.
        Notku terassin reunalla juoden Sol-olutta tai Tequilaa.
        Niistä nenääsi tämän tästä ja aivastele sillointällöin.
        Kröhi kurkkuasi, siten että se kuulostaa röhkimiseltä,
        Valittele puheillesi tuleville pientä "kesäflunssaasi".

        Tyhjiä paikkoja pitäisi ilmaantua muutaman minuutin sisällä.

        Haittapuolena saattaa olla että joku huumorintajuton voi
        soittaa paikalle piipaa-auton ja valkotakkiset miehet.

        että hyvä laulaja on semmonen vaalea päälle nelikymppinen nainen, vielä kun ois selvinpäin joskus.


    • Anonyymi

      Allan ja Tuula.

      • Anonyymi

        Irwini ja palsanmäet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe