Kuka miehistä ja naislaulajista on mielestänne parhaimpia karaokelaulajia?
City pub karaoke
moondance
132246
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
Vastaukset 13
Vanhimmat
Onko sitipupin portsarilla omat oikeudet kohdella asiakkaita niinkuin itse haluaa? Seuraavalla kerralla teen rikosilmoituksen tästä lahopäästä... Tosin itse en ole joutunut kohteeksi mutta moni muu tuntemani henkilö on..
Taitaa olla rahanpesupaikka koko T25.
Omistaja juottaa kauniita naisia känniin ja järjestelee niiden elämää itselleen suotuisaksi.
seuraavaa;pohjalaiset on senverran sissäänlämpeemiä,että karaoken laulu luvatahan lailla kieltää.Seuroihin kaikki laulajat niin kaikuu illassa suvivirret.
Kyllä paree onki että ihimiset laulaa vain seuroissa. On
kiduttavaa kuunnella kun joku laulutaidotoon rääkkää
hienoja biisejä. Laulaminen olisi syytä jättää ammattilaisille.
aa.Se kännisten ölinä on ihan kauhiaa.Semmosta se on suomalaanen musiikki muutensakkin luulis,että istuvat paskalla tai vaihtoehtoosesti ovat sukupuolisesti poikeevia alapään stefa vuotaa ilima kulukee palkehista läpi.Eipä oon monta niinsanottua iskelmälaulajaa jota viitsisi kuunnella.Karaookessa taso laskee 10% :n siitä,että silleen.
Karaokessa taso laskee yleensä enemmän... Ja jos lähtökohtana vielä on suomalaisten lavatanssibändien toisistaan erottumattomat jollotukset, lopputulos on karmea. Ja tästäkö pitää vielä maksaa sisäänpääsymaksu?
Ennen vanhaan oli tanssimusaa nyt on kauhia räminä ja "roiseke" 3 nuotin bändejä
karaokessa jää sekin poos.
parhaiten laulaa, eikös se ollu alun perin viihteeksi.. karaoke kisat on eri asia...
karaokeen.Annoin laatuaikaa itselleni kirjoittaessa koneesta tulle Peggy Leen,Bessie Smith,Sarah Vaughan ym. jazz-legentojen kappaleita.Hienoa erinomaista Mahtavaa EI MITÄÄN EPÄVIREISTÄ.
Parhaiten laulaa se joka hönkii vain sisäänpäin
eikä muut kuule yhtikäs mitää.
JA
Terassi tyhjäksi
Kuten monet terasseilla kävijät tietävät,
varsinkin aurinkoisina kesäpäivinä on
vaikeaa, jollei mahdotonta löytää istumapaikkaa terassilta.
Tässä vinkki jolla istumapaikka irtoaa helposti:
Pukeudu Ponchoon ja Sombreroon. (Meksikolainen viitta ja päähine)
Vaimon tai tyttöystävän meikkipussista vähän punaista
nenänpäähän ja poskille, sekä tummat silmän aluset.
Notku terassin reunalla juoden Sol-olutta tai Tequilaa.
Niistä nenääsi tämän tästä ja aivastele sillointällöin.
Kröhi kurkkuasi, siten että se kuulostaa röhkimiseltä,
Valittele puheillesi tuleville pientä "kesäflunssaasi".
Tyhjiä paikkoja pitäisi ilmaantua muutaman minuutin sisällä.
Haittapuolena saattaa olla että joku huumorintajuton voi
soittaa paikalle piipaa-auton ja valkotakkiset miehet.
että hyvä laulaja on semmonen vaalea päälle nelikymppinen nainen, vielä kun ois selvinpäin joskus.
Allan ja Tuula.
Irwini ja palsanmäet.