Tiedote tännekin

Yxitypy

Nyt porukalla kannattamaan uutta palstaa osoitteeseen kehitysideat/palstaehdotukset :=))

24

360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mihin me nyt uutta palstaa tarvitaan, kun tämä ja kahvila on saatu kunniallisiin käsiin:)

• Yxitypy

Mullakin on ollut nyt pari päivää nettiputki päällä, ja jos se vielä pitkään jatkuu, katson tarvitsevani keskustelua, jotta siitä pääsis eroon.

Onhan näitä palstoja mutta ei ihan tällaista, mitä normix tuolla esittää :=))

• Yxitypy kirjoitti:

Mullakin on ollut nyt pari päivää nettiputki päällä, ja jos se vielä pitkään jatkuu, katson tarvitsevani keskustelua, jotta siitä pääsis eroon.

Onhan näitä palstoja mutta ei ihan tällaista, mitä normix tuolla esittää :=))

Enkö minä voisi mitenkään auttaa? Voit kirjoittaa tuntemuksistasi ihan reilusti tässä ja yritetään sitten porukalle jelppiä sinut väljemmille vesille. Nythän täällä on sopivan hiljaistakin eikä turhia melskaajia ole puntissa roikkumassa. Mikäli et ihan julkisesti kehtaa avautua, niin voidaan painua privan puolelle.:)

• Yxitypy
        Waffe kirjoitti:

Enkö minä voisi mitenkään auttaa? Voit kirjoittaa tuntemuksistasi ihan reilusti tässä ja yritetään sitten porukalle jelppiä sinut väljemmille vesille. Nythän täällä on sopivan hiljaistakin eikä turhia melskaajia ole puntissa roikkumassa. Mikäli et ihan julkisesti kehtaa avautua, niin voidaan painua privan puolelle.:)

Kato kun jos täällä alkaa paljasteleen it.. eikun sisikuntaansa, niin johan tulis niitä melskaajia.
        Kyllä se täytyy olla ihan oma palstariippuvuudesta kärsiville. Tiedäthän sanonnan: Yhdessä olemme vahvoja. Jos sinulla ei ole palstariippuvuutta, niin et voi ymmärtää sellaista jolla se on.

• Yxitypy kirjoitti:

Kato kun jos täällä alkaa paljasteleen it.. eikun sisikuntaansa, niin johan tulis niitä melskaajia.
        Kyllä se täytyy olla ihan oma palstariippuvuudesta kärsiville. Tiedäthän sanonnan: Yhdessä olemme vahvoja. Jos sinulla ei ole palstariippuvuutta, niin et voi ymmärtää sellaista jolla se on.

Totta puhut, eihän täällä pidä julkisesti paljastella, ei edes leikkimielellä. Tutummassa seurassa se onkin sitten jo toinen juttu, kuten hyvin tiedät;)

• Yxitypy
        Waffe kirjoitti:

Totta puhut, eihän täällä pidä julkisesti paljastella, ei edes leikkimielellä. Tutummassa seurassa se onkin sitten jo toinen juttu, kuten hyvin tiedät;)

jossain muualla olen sulle sanonut, pitää paikkansa. Jääkööt täällä nyt sanomatta, mutta tiedät varmaan mitä tarkoitan *nauraa*

• Yxitypy kirjoitti:

jossain muualla olen sulle sanonut, pitää paikkansa. Jääkööt täällä nyt sanomatta, mutta tiedät varmaan mitä tarkoitan *nauraa*

Tiedän tiedän ja muistan kyllä mitä puhuttiin silloin kerran. Nyt jäljestäpäin voin sanoa että kyllä sinulla on silmää aistia kaikenlaista. Silloin ajattelin että sinulla oli ketunhäntä kainalossa ja pirut mielessä. Et kuitenkaa olisi sellaista tunnustanut ainakaan minulle. *hymy*

• kyssärintyssäri

Riippuvat vai syrjäytyneet?

• Yxitypy

Normix tarkoittanut nettiriippuvaisten palstaa. Minusta hyvä idea :=))

• kyssärintyssäri
        Yxitypy kirjoitti:

Normix tarkoittanut nettiriippuvaisten palstaa. Minusta hyvä idea :=))

Jollain tapaa insinöörimäinen. :)

• Yxitypy
        kyssärintyssäri kirjoitti:

Jollain tapaa insinöörimäinen. :)

Mihin me joutuisimmekaan ilman insinöörejä :=))

• Kuunkulkija-

koska se alkaa olla täynnä. On aloitettava ihan uudella www systeemillä. Töpseli pois seinästä ja sitten se resetoituu. Tällä hetkellä kuuma töpseli on ameriikassa mutta koettivat sitä hetki sitten tölväistä eurooppaan. Olisivat vaan ottaneet niin olisi lyhyempi matka nykäistä letkut irti.

Kun kelasin nykyistä nettiä ja hain Altavistalla sanalla -kaalipää- sain seuraavan tuloksen: http://www.kuukuna.net/masinistit/9811.html
      Onkohan tuo tärkeä? Asetin itselleni kysymyksen että olenko ajatellut viilata moottorisahan imukanavia? Koska en omista moottorisahaa, ja jos omistaisin olisi se sähkömoottorisaha, en edes kykenisi viilaamaan imusarjoja. Kokisin tulleeni syrjäytetyksi koska en saisi osallistua moiseen hauskalta kuullostavaan hupiin. Moni tuttuni hypähtäisi riemusta kattoon jos moinen tilaisuus koittaisi, olen siitä aivan varma.

Ajattelin kuitenkin etsiä vajasta viilan ja viilailla sillä edes jotain. Josko se toisi korvaavan huvin kun nyt ei ole imusarjaakaan. Sitten tulin toisiin ajatuksiin; yritän unohtaa koko viilailun etten saa siitä minkäänlaista traumaattista kokemusta. Aina on olemassa epäonnistumisen mahdollisuus. Jospa viilaankin liian paljon tai vähän, onko viilauskohta oikea vai peräti väärä?

Taidan jättää sittenkin koko viilailun. Viilatkoon ne joilla on moottorisaha, siinä imusarja ja jotka omistavat viilan.

• Olet sitten innustunut oikein mainoskampanja laatimaan ehdotukseni tueksi, ilmeisesti sinulla olisi tosi kiireellinen tarve palstalle! :) Tosin joku ilmonpilaaja oli jo ehtinyt ennen minua ja näkyy ko palsta olevankin. Eikun menet sinne vaan ripittäytymään! :)

• Yxitypy

luonteeltani liiankin helposti kaikesta innostuva, mutta nyt meni läskiks tää yritys.
        Olen niin niin pettynyt :=((

Ja minähän en sinne mee ripittäytymään. Kävin vähän lukemassa sitä palstaa, ja oli aika tylsä. Me olis saatu riippuvuuspalstasta paljon viihtysämmän, jossa olis porukkaa oikeesti viihtynyt.

Noh.. olenkin nyt päättänyt päästä riippuvuudesta omin voimin, eli suljen nyt koko pirun laatikon jä lähden pöyräileen tundran helteeseen :=))

• Yxitypy kirjoitti:

luonteeltani liiankin helposti kaikesta innostuva, mutta nyt meni läskiks tää yritys.
        Olen niin niin pettynyt :=((

Ja minähän en sinne mee ripittäytymään. Kävin vähän lukemassa sitä palstaa, ja oli aika tylsä. Me olis saatu riippuvuuspalstasta paljon viihtysämmän, jossa olis porukkaa oikeesti viihtynyt.

Noh.. olenkin nyt päättänyt päästä riippuvuudesta omin voimin, eli suljen nyt koko pirun laatikon jä lähden pöyräileen tundran helteeseen :=))

mutta ideahan oli ihan hyvä ja päästiin sentään vähän herkuttelemaan ajatuksella! :) Tokihan meidän käsissä palstasta olis tullut tekijöittensä näköinen eli värikäs! )

Eikun hyvät pyöräreissut, mutta pukeudu riittävästi ettet vilustu tundran "helteessä" ! :))

• katosivat?

imalamaikat ja tizanovat, ehkä nettiriipuvainen keksii uusia nimiä piakkoin?

• Sinnekkö ne tosiaan katosivat? Mistäs ne ylipäätään tunnistan kun ilmestyvät uusilla nimmareillaan?

• riippumaton roikuskelija

joiltakin.

• Yxitypy

reppanaa. Taidat olla jälleen kerran ihan väärillä jäljillä. Luulotauti ja vainoharhaisuus eivät ole kivoja piirteitä ihmisessä. Niistä kun kärsii eniten itse :=))

• Yxitypy
        Waffe kirjoitti:

Sinnekkö ne tosiaan katosivat? Mistäs ne ylipäätään tunnistan kun ilmestyvät uusilla nimmareillaan?

Et aina kun näät uuden nikin, huudat että typykö se taas siellä :=)))

• Judge evk

Jopa oma foorumi. Muita tuskin sitten tartteekaan jalo humaani.

• Yxitypy

teillä siellä reilujen kerhossa oma osasto nettiriippuvaisille?
        Siis minäkö humaani.. vai mitä tarkoitit. Kyllä minussa on aikamoinen annos inhimillisyyttä, vaikka itse sanonkin :=))

• nyt mekin

tiedetään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3722
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3114
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      96
      2702
    4. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2410
    5. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2378
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2337
    7. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      125
      2315
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2264
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2203
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2070
    Aihe