MItä ihmeitä ovat jaloangervojen kukkavarsissa ja osittain lehtien varsissakin ihan mustanaan olevat ötökät? niitä on ihan tosi paljon joissakin.
Mitä teen? aiheuttaako mun angervoille tuhoa?
Kiitos!
ötököitä jaloangervossa
3
521
Vastaukset
kirvoja varmaan. Ihan aluksi voit pestä ne pois, kova vesisuihku vaan niskaan, että tippuvat alas. Ja vähän raidia kun suihkauttaa, niin kuolevat aika herkästi. Tämmoiset kirvat ei kokonaan pysty tervettä kasvia tappamaan, mutta nuoren kasvuston ja kukka-aiheet ne usein tuhoavat, ja käpristyttävät lehtiä. Minulla on itsellä pihapiirissä tuomi, joka on erikoisen mieluinen kirvoille. ja siitä ne kirvat tahtoo levitä lumipalloheisiin, ja joskus ruusuihinkin.
viestin ennen aikojaan. Joten jatkan------- Niitä täytyy vain usein tarkastella ja hävittää vain tuholaiset pois. Joskus on puhuttu myös tuomen hävittämisestä. mutta sitä ei ole hennottu tehdä Se ihana kevätkesän tuoksu tulee siitä tuomesta, ja sitten myöhemmin se on täynnä mitä erilaisempia pikkulintuja, kait niitä kirvoja syömässä. Iloista kesää sinulle ja onnellisia päiviä puutarha harrastuksesi parissa!
- satuliina
Kirvat häviää luontoystävällisemmin mäntysuovalla. Mäntysuopapurkin kyljessä on ohje. Muistaakseni 1/5 laitetaan mäntysuopaa ja 4/5 vettä. Sitte vaan sumuspullolla sumuttamaan. Mulla tepsi ruusujen kirvoille heti. Ja on vielä halpakin konsti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233