Botuliinihoito ja tarvikkeista?

Märkä peti

Olen kärsinyt vuosikausia virtsankarkailusta ja yökastelusta. Apua ei ole löytynyt. Eikä syytä.

Olen kokeillut erilaisia lääkkeitä, tabletteja ja laastarihoitoa. Lantiopohjan lihakset ovat kunnossa. Jotain leikkauksiakin on tehty.

Nyt oli lääkäri sanellut, että "josko kokeltaisiin vielä botuliinihoitoa". Minulle hän ei tuosta maininnut. Nyt ihmettelenkin, että mitä tämä botuliinihoito on.

Onkohan täällä ketään, joka olisi saanut tällaista botuliinihoitoa?

Toinen kysymys mulla on, että saako vaippoihin, vuoteensuojiin yms. korvausta jostain? Esim Kela? Tai voisiko näitä saada vaikka terveyskeskuksesta?

Pakko on myöntää, että on nyt tämä ongelma ja yrittää elää tämän kanssa. Olen leikkinyt, että pärjään ilman suojia ja pissanut monta petaria ja patjaa pilalle tässä kymmenen vuoden sisällä, kun olen laittanut omia virityksiä, jotka ei ole toimineet.

Löysin netistä sellaisen kaupan kuin Pedihealth, josta voisi tilata vuoteensuojia ja vaippahousuja.

Tuossa kaupassa oli myös sellaisia virtsankerääjiä, joista en ollut tiennytkään. Voisikohan sellaisia käyttää yöllä? Ja mitähän niitä siellä olikaan... Ja onko täällä palstalla sellaisia, jotka ovat tutustuneet noihin virtsankerääjiin?

Olisin kiitollinen asiallisista vastauksista.

1

482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TOT-leikkaus

Valitettavasti minulla ei ole antaa sinulle vastauksia, mutta kiitos tuosta Pedihealth-vinkistä. Ja lisää kysymyksiä!

Minäkään en tiennyt tällaisista virtsankerääjistä! Olisiko niistä apua esim. automatkoilla? En ymmärrä, miten niitä käytetään! Mistä tuollaiseen Lotta-Pottaan saisi lisää virtsapusseja?

Kärsin pakkokarkailusta.

Olen myös kiinnostunut korvausasioista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      88
      1737
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      937
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe