Voiko vähä-älyisiä suojella?

LaardiBee

38

283

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttökotka...

      peräti kaupunki?
      Lapset ovat uteliaita, ja kokeilevat kaikkea kiellettyä varsinkin.
      Ihmetyttää, miksi kyseistä rakennusta ei ole purettu aikaisemmin, jos on sattunut jo muitakin onnettomuuksia?

    • toimii...

      hyvin tässäkin.

      • tyttökotka...

        karsinta?
        Aika typerä ajatus, kun lapsesta kyse.


      • on sullakin ajatukset... lapsiako luonnon pitäis alkaa karsia.... sut vois karia kanssa pois...*tyrkkää kaivoon..*


      • almajavaihtovaatteet kirjoitti:

        on sullakin ajatukset... lapsiako luonnon pitäis alkaa karsia.... sut vois karia kanssa pois...*tyrkkää kaivoon..*

        arvasin, että toi juttu herättää monenmoisia viestejä.

        Pisti vaan itteä ärsyttämään, kun jossain lööpissä luki, että lasten leikki päättyi onnettomasti.... kivaa leikkiä hengellä.


      • LaardiBee kirjoitti:

        arvasin, että toi juttu herättää monenmoisia viestejä.

        Pisti vaan itteä ärsyttämään, kun jossain lööpissä luki, että lasten leikki päättyi onnettomasti.... kivaa leikkiä hengellä.

        no tottahan tollanen lööppi herättää ajatuksia....


        ja lapset on lapsia vilkkaita ja uteliaita.....


        pistäkääs grilli kuumaks viikonloppuna alma tulloo mäggärälle...:DDDDDvoisin mä kai taalasmaan ottaa mukaan....


      • hyökätään
        almajavaihtovaatteet kirjoitti:

        on sullakin ajatukset... lapsiako luonnon pitäis alkaa karsia.... sut vois karia kanssa pois...*tyrkkää kaivoon..*

        koko yhteisön voimin jonkun niskaan mutta siitähän te pidätte.Se kuuluu elämän kiertokulkuun että ihmisiä karsiutuu järkyttävällä tavalla,oli sitten lapsi,aikuinen,tumma,vaalea.


      • almajavaihtovaatteet kirjoitti:

        no tottahan tollanen lööppi herättää ajatuksia....


        ja lapset on lapsia vilkkaita ja uteliaita.....


        pistäkääs grilli kuumaks viikonloppuna alma tulloo mäggärälle...:DDDDDvoisin mä kai taalasmaan ottaa mukaan....

        nyt tuli paniikki. Hiiliä on, ja sytkänestettä.... mäggärät täytyy tarkistaa. Lauantaina voipi olla tyhjä talo, ku poika tulloo perheineen ja viiään niitä leikkipuistoon ja vaikka minne.....


      • poika perheineen
        LaardiBee kirjoitti:

        nyt tuli paniikki. Hiiliä on, ja sytkänestettä.... mäggärät täytyy tarkistaa. Lauantaina voipi olla tyhjä talo, ku poika tulloo perheineen ja viiään niitä leikkipuistoon ja vaikka minne.....

        on mieltä huuhaasta ja siitä että tapasit nykyisen vaimosi huuhaalla?


      • poika perheineen kirjoitti:

        on mieltä huuhaasta ja siitä että tapasit nykyisen vaimosi huuhaalla?

        etten tavannut vaimoani nuhjuisessa baarissa tai hämäräperäisen lehti-ilmoituksen välityksellä.


      • on sitä
        LaardiBee kirjoitti:

        etten tavannut vaimoani nuhjuisessa baarissa tai hämäräperäisen lehti-ilmoituksen välityksellä.

        nykyaikaa.


      • myöskään
        on sitä kirjoitti:

        nykyaikaa.

        tavannut kumppaniani nuhruisissa baareissa enkä hämäräperäisten lehti-ilmoitusten kautta.Ihan harrastusten kautta.Kumppanini ei harrasta tätä nettimaailmaa eikä ymmärrä miksi minä edes käyn täällä?En oikeastaan minäkään?


      • myöskään kirjoitti:

        tavannut kumppaniani nuhruisissa baareissa enkä hämäräperäisten lehti-ilmoitusten kautta.Ihan harrastusten kautta.Kumppanini ei harrasta tätä nettimaailmaa eikä ymmärrä miksi minä edes käyn täällä?En oikeastaan minäkään?

        normaalimpaa löytää elämänkumppani harrastusten kautta? Mitä jos harrastaa tipujen bongailua uimarannalla?

        Ihan vinkiksi, että eduksi suhteelle on myös se, että ymmärtää toisen harrastuksia, kunhan ne eivät loukkaa eivätkä vahingoita suhdetta.

        Lyhyesti sanottuna, mitä väliä sillä on, missä ja miten tapaa ihmisen, jonka seurassa on hyvä olla?


      • TheEagles
        almajavaihtovaatteet kirjoitti:

        no tottahan tollanen lööppi herättää ajatuksia....


        ja lapset on lapsia vilkkaita ja uteliaita.....


        pistäkääs grilli kuumaks viikonloppuna alma tulloo mäggärälle...:DDDDDvoisin mä kai taalasmaan ottaa mukaan....

        ootkos sää joteski mulle suuttunu vai? No ehkä meni vähän yli palstalla mutta pakko oli vetää loppuun asti. Nyt tarttee huuhautua taas kunnolla ettei meen yhtä sekaisin kuin pu...tai jaa enpäs sano ettei tuu provosoitua ketään;)) Vai makkaraa suikkii meinaatte...no mikäs siinä kesän herkku :)


      • TheEagles kirjoitti:

        ootkos sää joteski mulle suuttunu vai? No ehkä meni vähän yli palstalla mutta pakko oli vetää loppuun asti. Nyt tarttee huuhautua taas kunnolla ettei meen yhtä sekaisin kuin pu...tai jaa enpäs sano ettei tuu provosoitua ketään;)) Vai makkaraa suikkii meinaatte...no mikäs siinä kesän herkku :)

        mä oisin hernettänny...



        alma myöntää että sulla vähän on menny överiks noiden vittuilijoiden kanssa...



        älä välitä eli älä vastaa jos sul joku vithuilee.... tämä on neuvoni mun....


      • tyttökotka...
        almajavaihtovaatteet kirjoitti:

        mä oisin hernettänny...



        alma myöntää että sulla vähän on menny överiks noiden vittuilijoiden kanssa...



        älä välitä eli älä vastaa jos sul joku vithuilee.... tämä on neuvoni mun....

        tunnet ton varmaankin jo aika hyvin.;)
        Se kun ottaa sen pään, niin sitä ei estetä millään.:D
        On kuin härälle näyttäs punaista vaatetta, tai minua joskus.;-P


      • tyttökotka... kirjoitti:

        tunnet ton varmaankin jo aika hyvin.;)
        Se kun ottaa sen pään, niin sitä ei estetä millään.:D
        On kuin härälle näyttäs punaista vaatetta, tai minua joskus.;-P

        ihan niin hyvin tunne... alma tuntee vain joten kuten ystävänä...:)


      • heivaisin...
        tyttökotka... kirjoitti:

        tunnet ton varmaankin jo aika hyvin.;)
        Se kun ottaa sen pään, niin sitä ei estetä millään.:D
        On kuin härälle näyttäs punaista vaatetta, tai minua joskus.;-P

        sut taas.......lausuntoon perustuen...


      • tyttökotka...
        heivaisin... kirjoitti:

        sut taas.......lausuntoon perustuen...

        sen.;)
        Mut mä olen jo niin tottunut...heivattu mikä heivattu.;D
        Mut kun se tykkää vaan minusta, niin sille tulee ikävä kuiteskin parin päivän jälkeen viimeistään.;-P


      • saisit...
        tyttökotka... kirjoitti:

        sen.;)
        Mut mä olen jo niin tottunut...heivattu mikä heivattu.;D
        Mut kun se tykkää vaan minusta, niin sille tulee ikävä kuiteskin parin päivän jälkeen viimeistään.;-P

        tähän lausuntoon perustuen riepua kaipuun tuskissa ainaki yli viikon.


      • tyttökotka...
        saisit... kirjoitti:

        tähän lausuntoon perustuen riepua kaipuun tuskissa ainaki yli viikon.

        en usko tuohon, tulis kumminkin ikävä.;)
        Viikko on kamalan pitkä aika ikävöidä.;)


      • niin olisin..
        saisit... kirjoitti:

        tähän lausuntoon perustuen riepua kaipuun tuskissa ainaki yli viikon.

        heivannut kotkan mäkeen aikapäiviä sitten.


    • bar.sinistra

      kyseiset rakennukset omisti hankkija aikoinaan mutta ne on ollut tyhjillään jo vuosikausia ja kaupunkin hallussa.
      nuo siilot piti rakentaa asunnoiksi opiskelijoille, mutta homeen ja kosteuden raiskaamat tornit olivat jo vuosia sitten käyttökiellossa.
      niiden purkamisesta on tapeltu kun hömeliosasto joka suojelee kaiken muunkin turhan ei ole antanut niden purkuun lupaa.
      ne ovat lapsille hengenvaarallien leikkipaikka, ja samalla puuttuu vain kyltti katolta, "TULKAA TÄNNE LAPSET SEIKKAILEMAAN".

      • kiipeilyseinät ja alakertaan kossutarjoilu.......


      • aivan rakentaa
        LaardiBee kirjoitti:

        kiipeilyseinät ja alakertaan kossutarjoilu.......

        Laardille iki oma nurkkaus ettei pääsis huuhalle ainakaan viikkoon.Saisit leikkiä .


      • aivan rakentaa kirjoitti:

        Laardille iki oma nurkkaus ettei pääsis huuhalle ainakaan viikkoon.Saisit leikkiä .

        nurkkaukseen muutaman puskan, joilla leikkiä?


      • sinne..
        LaardiBee kirjoitti:

        nurkkaukseen muutaman puskan, joilla leikkiä?

        muutama teini löydy leikkikaveriksi


      • sinne.. kirjoitti:

        muutama teini löydy leikkikaveriksi

        haluan käydä älyllisiä keskusteluja uskovaisten ja invalidien kanssa.


    • ole huoleti

      kyllä joku sunkin perääs katsoo.

      • tosiaan, kun kävelen kadulla. Naisten huokauksia, vislauksia.


    • Mitenhän

      tuon nyt käsittää? Eikö jo kotona pidä lapsille ohjeistaa, jos jokin paikka on kiellettyä aluetta, NIIN SINNE EI MENNÄ! Ei ole rakennuksen omistajan syy, jos kersat karkailee kiellyihin paikkoihin, on lapsen oman asenteen syy, jos menee sinne missä oleskelu on jo osoitettu asianmukaisin opastein kielletty! Onhan ne kersat menneet jopa sähkömuuntajiin, ja niissäkin on varmasti asianmukaiset kyltit näkyvillä.

      • vaikka ehkä hämärästi ilmaisin. Kohta me ollaan ku ruotsalaiset, että aina voi syyttää yhteiskuntaa jokaisesta toilailusta.

        En silti menisi sanomaan tuon pojan vanhemmille, että sitä saa, mitä tilaa. Tarpeeksi kamala juttu tuollainen on. Kun eivät nuo ajattele, että jos jonnekin pääsy on kielletty, niin kyllä siinä joku syy on. No nyt ehkä muistavat....pari viikkoa.


    • reenpeece

      voi suojella tuollaista hörhöä ollenkaan.

    • suojella...

      ??????

    • Cassis-Alma

      määrität vähä-älyisyyden?

      • rupea tässä määrittämään. Karkeasti sanoen tuo tarkoittaa lähes oikeustoimikelvottomia yksilöitä.


      • Noita oikeuskevottomia
        LaardiBee kirjoitti:

        rupea tässä määrittämään. Karkeasti sanoen tuo tarkoittaa lähes oikeustoimikelvottomia yksilöitä.

        Sanoja mieti poika joskus?


      • poju opi
        Noita oikeuskevottomia kirjoitti:

        Sanoja mieti poika joskus?

        kotkaa matkimaan koskaan, vaikka sitä tuo yritys varmaankin oli.
        Sun älysi ei riitä siihen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe