Lähdetkö sä kanssamme nyt taivaaseen,
rienteletkö taivaan Jerusalemiin?
Jeesuksen jos kerran tahdot kohdata,
muista, että lamppusi on kunnossa.
Maailman turhuus houkuta ei laisinkaan,
maailman turhuus meille liian halpa vaan.
Kaikki muu jos häipyy yhtä kaipailen:
kokonansa olla oma Jeesuksen.
Sielus hinta ompi veri Jeesuksen,
ällös enää kulje synnis leikkien.
Liian kallis oot sä lapseks maailman;
luokse Herran käy hän tarjoo armoaan.
Moni alkoi taistelunsa riemuiten,
vaan ei koskaan saapunutkaan taivaaseen,
lamppunsa se sammui, rakkaus kylmeni,
kun ei kaikkeaan hän tuonut uhriksi.
Soturilla Herran tääll' ei lepoa,
voittaaksensa kruunun saa hän taistella.
Jeesus eellä kulki, Häntä seurailen,
ristiään ja häpeäänsä kantaen.
Laulun
7
214
Vastaukset 7
- helluntaikodin kasvatti
Arvelitko kun kopsasit laulun sanat tänne, ettei ihmiset osaa etsiä sitä laulukirjasta? Tyhjän takia tällaisa aloituksia!
- Alottaja
Saanko rukoilla puolestasi?
- tietysti
voisi sanoa myös kopsatuista raamatunjakeista. Jokainenhan ne itse osaa lukea raamatusta. Minusta tuo oli hyvä aloitus, vähän vaihtelua, se virkistää. Kyllä palstalla tilaa riittää vaikka koko laulukirjalle. Hyvät sanat tuossa laulussa on.
- Ihan ok
Miksi noista laulun sanoista joku voi vetää herneitä nenäänsä? Minä en ollut lukenut niitä ainakaan 15 vuoteen!
Nim. Ei helari - Anonyymi00005
Hyvät sanat ja laulu, kiitos!
- Anonyymi00006
Samaa mieltä. Tuossa laulussa on sanomaa, joka puhuttelee.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Samaa mieltä. Tuossa laulussa on sanomaa, joka puhuttelee.
Muistutaa imeliä rakkaustarinoita, joissa kaikki on suloista, mutta,mutta,jos hylkäät niin huonosti käy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141361
- 45911
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50736Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r132697- 70666
- 67616
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.100499Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20490Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32468- 34467
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115463Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e96459- 5458
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 51445
- 42410
- 52403