Olen aikeissa siirtää noin 10 vuotta vanhaa komeasinikuunlilja
kasvustoa varjoisanpaan paikkaan.Kuunliljoihin tykästyneenä
laittaisin siihen tilalle myös jotain kuunliljaa,joka sietäisi aurinkoa. Onko teillä hyvät puutarhaharrastajat tietoa,mikä
lajike viihtyisi auringossa? Ei toki kokopäiväistä auringonpaistetta ole tuossa penkissä,mutta aamuaurinkoa
tuonne 12-13:sta asti
Mikä kuunlilja aurinkoon?
ailis
3
1411
Vastaukset
viihtyvät. Ainakin tuolla hautausmailla näkee tosi komeita ja runsaita kuunlijakasvustoja, ihan täysin auringossakin , vaikka ei siellä se hoitokaan varmaan päivittäistä ole.
- vaan
Ja meidän naapurissa ne kasvaa kaikista kuumimmalla paikalla ja kuunliljat ovat varmaankin metrin levuiset ja todella upeat. Joten tykkää myös auringosta.
- satuliina
Ohjeista olen joskus lukenut, että mitä enemmän kuunliljan lehdessä on valkoista, sitä enemmän se sietää aurinkoa. Eli tämän ohjeen mukaan sinikuunlilja, jota juuri siissitkin varjoon, ei viihdy auringossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2394190Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1142649Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412402Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161446Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811446- 481179
- 781097
- 59973
- 45956
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58931