Heh heh!
Hyviä uutisia tänään: KEPU joutuu palauttamaan Nova Groupin KEPUlle antamat lahjukset.
Tämän myötä KEPU on joutumassa konkurssiin ja mannertenvälinen nahjus Matti Vanhanen velkavankeuteen.
Näin se homma etenee.
Mukava seurata näitä uutisia, kun on pelannut tänään täydellisen golfkierroksen ja huomenna aamulla tii-aika on kello 9:00.
:) :) :)
KEPU joutuu palauttamaan Novan lahjukset
6
135
Vastaukset
- juridisesti
Nova ei ole antanut penniäkään suoraan kepulle eikä kenellekään ehdokkaalle, vaan erilaisille rahan kierrätystä varten perustetuille yrityksille. Osa näistä yrityksistä on lakkautettu ja loput ovat rahansa jakaneet edelleen aivan laillisesti omien hyväksyttyjen ja laillisten tarkoituspykäliensä mukaisesti.
Konkurssipesä voi teoriassakin vaatia rahoja vain näiltä yhdistyksiltä, joilla rahoja ei enää ole, mutta ei minkäänlaisin juridisin perustein niiltä, joille yhdistykset ovat rahaa antaneet.
Voi olla, että ainoa tapa on vaatia Novan toimitusjohtajalta ja muilta päättäjiltä vahingonkorvauksia rahojen hukkaamisesta- yhdistykset:::
.
olivatkin erittäin "epämääräistä" toimintaa
Ehkä KEPU! puolueestakin tulee kertakäyttöinen
- hoh, hoh, hoooooo
minulla uljaalla sonnimiehellä 3,5. Ei, ei ole punikkisianporsaasta golfaamaan
- vw golf
Golf on juppien pellepeli, otahan mun kanssa erä tennistä jos jaksat, tai tule maastojuoksemaan. Ne on urheilulajeja eikä mikään "mä oon niin hieno" golf. Vai onko kepuloisten ainoa urheilumuoto kiljupönikän kanto?
- Ville-Veikko Salminen
Toivottavasti oikeus määrää kepun palauttamaan myös muun viekkaudella ja vääryydellä saadun rahan.
- palauttaa:::
.
vuosikymmenien aikana vääryydellä saadut rahat takaisin takautuvasti korkojen kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1072381
- 1051862
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161784Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen981427Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1881376Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41255- 64936
- 56926
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi124923- 76900