KEPU joutuu palauttamaan Novan lahjukset

Heh heh!

Hyviä uutisia tänään: KEPU joutuu palauttamaan Nova Groupin KEPUlle antamat lahjukset.

Tämän myötä KEPU on joutumassa konkurssiin ja mannertenvälinen nahjus Matti Vanhanen velkavankeuteen.

Näin se homma etenee.

Mukava seurata näitä uutisia, kun on pelannut tänään täydellisen golfkierroksen ja huomenna aamulla tii-aika on kello 9:00.

:) :) :)

6

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juridisesti

Nova ei ole antanut penniäkään suoraan kepulle eikä kenellekään ehdokkaalle, vaan erilaisille rahan kierrätystä varten perustetuille yrityksille. Osa näistä yrityksistä on lakkautettu ja loput ovat rahansa jakaneet edelleen aivan laillisesti omien hyväksyttyjen ja laillisten tarkoituspykäliensä mukaisesti.

Konkurssipesä voi teoriassakin vaatia rahoja vain näiltä yhdistyksiltä, joilla rahoja ei enää ole, mutta ei minkäänlaisin juridisin perustein niiltä, joille yhdistykset ovat rahaa antaneet.

Voi olla, että ainoa tapa on vaatia Novan toimitusjohtajalta ja muilta päättäjiltä vahingonkorvauksia rahojen hukkaamisesta

• yhdistykset:::

.

olivatkin erittäin "epämääräistä" toimintaa

Ehkä KEPU! puolueestakin tulee kertakäyttöinen

• hoh, hoh, hoooooo

minulla uljaalla sonnimiehellä 3,5. Ei, ei ole punikkisianporsaasta golfaamaan

• vw golf

Golf on juppien pellepeli, otahan mun kanssa erä tennistä jos jaksat, tai tule maastojuoksemaan. Ne on urheilulajeja eikä mikään "mä oon niin hieno" golf. Vai onko kepuloisten ainoa urheilumuoto kiljupönikän kanto?

• Ville-Veikko Salminen

Toivottavasti oikeus määrää kepun palauttamaan myös muun viekkaudella ja vääryydellä saadun rahan.

• palauttaa:::

.

vuosikymmenien aikana vääryydellä saadut rahat takaisin takautuvasti korkojen kanssa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      20
      1761
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      144
      1738
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      318
      1413
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1108
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      209
      1102
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      139
      1048
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      975
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      945
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      945
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      898
    Aihe