Etsin kuumeisesti kahvinkeitintä joka miellyttää silmää,keittää tarpeeksi kuumaa ja hyvää kahvia ja olisi ennen kaikkea "kivuton".
Moccamaster on poissa laskuista koska on liian iso ja kallis.
Mustassa pörssissä oli itselleni vieras tulokas nimeltä Perkolaattori. Onko jollakin kokemuksia tästä??
Kovasti mieli tekee MyCafe-keitintä mutta sillä taas kalliiksi tulee käyttö niiden podejen kanssa eikä itsejauhettua purua voi käyttää.
Käyttökokemuksia?
Paras kahvinkeitin(moccam.jälkeen)??
5
1240
Vastaukset
- kaffia
No itse ostin ihan muuhun käyttöön halvan 9€ maksaneen perkolaattorin kahviakin sillä olen kokeillut, ihan hyvää tulee parempaa kuin useimmilla keittimillä, kahvijauheen määrää piti parikertaa kokeilla että kahvista tuli itselle maistuvaa.
Ihmeen hyvä tällänen halpakin perkolaattori, tee sillä on myös helppo valmistaa irtolehdistä.- otkmrmthmrtr
pressokannu.
Minun käsitykseni perkolaattorista on se, että se on kahvipannun näköinen keitin, joka yhdistetään pistorasiaan. Tällöin kuumentunut vesi nousee putkea pitkin ylös ja valuu metalliseen suodattimeen annostellun kahvin lävitse. Puhummeko samanlaisesta laitteesta?
Mikäli puhumme on vastaukseni, että perkolaattori on hyvä kahvinkeitinkeitin. Omassani on sekä lämmön, että kahvin tummuuden säätö. Perkolaattorissa kannattaa käyttää hyvälaatuista kahvijauhoa ja välttää kahvin seisottamista jotta kahvijuoman maku pysyy tuoreena ja hyvänä.
Edellinen kirjoittaja suositteli myös hyvää laitetta. Tuo kympin verran maksava lasinen kahvin/teen valmistuslaite, miksikä sitä kutsutaankaan?, on myös hyvä, jollei ole tarvetta keittää suurempaa satsia kerralla.
Viitseliäs tietysti jauhaa kahvipapunsa itse, jotta kahvi on ehdottoman tuoretta ja sopivaa karkeutta.- riittää
My Cafe keittää kyllä todella hyvää kahvia, podien kalleus on miinuspuolena.
Halvimmat podit, mitä olen kaupasta ostanut, ovat olleet 3.20€ (16 kpl)
Joissakin kaupoissa hinta hipoo kymppiä, että haarukka on valtava.- BrazilCoffee
Tämä hakkaa mennen tullen Moccamasterin ja MyCafeen. Ainut huonopuoli keittimessä on syöttöruuvin puhdistus.
http://kaffeeautomat.50megs.com/index.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.605697- 1024821
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3902842Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s891345Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3391110- 65951
- 29928
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46876Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja108856Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52829