Minua loukkaa se, että pimpottelette ovikelloani, vaikka ovessa lukee EI MAINOKSIA. Kun ovikello soi ja avaan sen, alatte heti puhumaan häikäilmättömästi, antamatta oven avaajalle suunvuoroa ja tungette sen vartsikan väkisin meille. Hölpötätte sielunrauhasta, jota minun pitäisi kaivata. Mistä te tiedätte, onko minulla sydämessä rauha?
Kiitos siitä, että herätitte sairaan lapseni kun olin saanut sen nukkumaan. Minusta ette tee Jehovaa.
Miksi häiritsette meitä
13
314
Vastaukset
- ad3ss3
lapsenne herättämisestä. Toivottavasti kyseiset julistajat sanoivat sen myös. Tarkoituksemme ei ole tahallisesti aiheuttaa häiriötä tai mielipahaa.
"Ei mainoksia" -kyltti ei ole riittävä syy olla soittamatta kelloanne. Lisää teksti "eikä uskonasioita" tai "eikä Jehovan todistajia" tai muuta vastaavaa.- koo.koo
" Tarkoituksemme ei ole tahallisesti aiheuttaa häiriötä tai mielipahaa."
Älä puhu peetä! Te ette _välitä_. Teille on tärkeämpää satuilla satuolennoista ja etsiä uusia maksumiehiä huuhaa-seurallenne kuin ajatella aiheuttamaanne häiriötä.
Minä olen tehnyt aina alueella partioineille jeesusidiooteille sanallisesti varmasti selväksi, ettei tällä kadulla kukaan kaipaa teidän avuttomia hämäysyrityksiänne. Olen nauttinut siitä, kun hämäyspartion askel ripeytyy ja lähtevät luimistellen kohti uusia seikkailuja. Aivan kuin tietäen itsekkin, että pahanteossa ollaan oltu. - me emme
koo.koo kirjoitti:
Älä puhu peetä! Te ette _välitä_. Teille on tärkeämpää satuilla satuolennoista ja etsiä uusia maksumiehiä huuhaa-seurallenne kuin ajatella aiheuttamaanne häiriötä.
Minä olen tehnyt aina alueella partioineille jeesusidiooteille sanallisesti varmasti selväksi, ettei tällä kadulla kukaan kaipaa teidän avuttomia hämäysyrityksiänne. Olen nauttinut siitä, kun hämäyspartion askel ripeytyy ja lähtevät luimistellen kohti uusia seikkailuja. Aivan kuin tietäen itsekkin, että pahanteossa ollaan oltu.halua häiritä kookoon tapaisia mielisairaalan suljetulta osastolta karanneita idiootteja.
- Kun on salkut
koo.koo kirjoitti:
Minä olen tehnyt aina alueella partioineille jeesusidiooteille sanallisesti varmasti selväksi, ettei tällä kadulla kukaan kaipaa teidän avuttomia hämäysyrityksiänne. Olen nauttinut siitä, kun hämäyspartion askel ripeytyy ja lähtevät luimistellen kohti uusia seikkailuja. Aivan kuin tietäen itsekkin, että pahanteossa ollaan oltu.pullollaan valheita.
- uskoisin..
Kun on salkut kirjoitti:
pullollaan valheita.
parhaiten jos oveni taakse tulisi mitro repo. Hän ei mitenkään sotke politiikkaa, ja uskontoa keskenään. On hyvin vaatimaton palkka noin 180 000 olivat miehen veroäyrit. Ei mitenkään mikään uskonnon helppoheikki, tai saatika sitten tyhjännauraja. Ajaa hyvin vaatimattomalla autolla, taitaa olla vanha lada, heh. On hyvin laiha mies, epäilen, että kärsii aliravitsemuksesta. Mutta ei ihme kun on niin laiha, eihän tuolla papin palkalla saa edes ruokaa.
- Vastaa sinun tarpeitasi
uskoisin.. kirjoitti:
parhaiten jos oveni taakse tulisi mitro repo. Hän ei mitenkään sotke politiikkaa, ja uskontoa keskenään. On hyvin vaatimaton palkka noin 180 000 olivat miehen veroäyrit. Ei mitenkään mikään uskonnon helppoheikki, tai saatika sitten tyhjännauraja. Ajaa hyvin vaatimattomalla autolla, taitaa olla vanha lada, heh. On hyvin laiha mies, epäilen, että kärsii aliravitsemuksesta. Mutta ei ihme kun on niin laiha, eihän tuolla papin palkalla saa edes ruokaa.
Vapahtajana, siis paremmin kuin kaksi narisevaa ja faijaavaa ihmikasettinauhuria ovellasi? Ovatko ovatko nämä todellakin ainoat vaihtoehtosi? Ei ihme että sinua vedetää jatkuvasti höplästä, vain mitä?
- Markku_Meilo
>>Lisää teksti "eikä uskonasioita" tai "eikä Jehovan todistajia" tai muuta vastaavaa.
Kokeilen postilootaani jt-vetoista tekstiä. - salaisuus?
uskoisin.. kirjoitti:
Jos ihmisen painosta voi päätellä 180 000 € tulot, niin on niitä jt jokaisessa srk useita ;-))
- meilo
Markku_Meilo kirjoitti:
>>Lisää teksti "eikä uskonasioita" tai "eikä Jehovan todistajia" tai muuta vastaavaa.
Kokeilen postilootaani jt-vetoista tekstiä.meilo.
- ...
Voisinpa laittaa oveeni lapun "Ei Jehovan todistajia".
- ...
... kirjoitti:
Voisinpa laittaa oveeni lapun "Ei Jehovan todistajia".
Laita että "Ei ilmaisjakelua eikä jehovantodistamista."
- neitoni
koo.koo kirjoitti:
Minä olen tehnyt aina alueella partioineille jeesusidiooteille sanallisesti varmasti selväksi, ettei tällä kadulla kukaan kaipaa teidän avuttomia hämäysyrityksiänne. Olen nauttinut siitä, kun hämäyspartion askel ripeytyy ja lähtevät luimistellen kohti uusia seikkailuja. Aivan kuin tietäen itsekkin, että pahanteossa ollaan oltu.jotenki pimee pahasti,en muuta sano
- ei mainoksia
-minulle kun jaan paikallista ilmaisjakeluja KÄSITTÄSIN että ei ilmaisjakeluja kyltit tarrat ym. on tarkoitettu meille!-eli mainitse REILUSTI myös uskonnolliset kiellot sillon ei kukaan tule ovikelloasi rimputtelemaan ...asiahan on aivan yksinkertainen käytä älliäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1742593Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2061204Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62865
- 53851
- 46849