Moi!
olen harmillisen iloinen siitä että kaikki täällä suomessa tapahtuu kristillisesti. ei sitten niinku olla hyväksytty brittien pimeyttä läpi vuorokauden kestäviä juhlia. ei siis niinku mitään... kyllä mua vituuttaa... niinku kummelissa mut oikeasti. tää oulun QSTOCK o yhtä hevon vittua ku se alkaa ku porukka o viel töissä tai no niinku me hullut keroputtaalla ollaa ennen ku päästää hullujen huoneelta lomille viikonlopuksi nii vittu tää QSTOCK niin vitun kuuluisa 15-vuotiaiden juhla loppuu on meiltä aikuisilta jotka raa-alla väkijuomalla vasta omien pyhiemme tähden käynnistymme vasta myöhään, lähdemme liikenteeseen... emme mekään täällä suomessa raasta viinaa heti aamusta muuten kuin niin perkeleesti. jukka perkele pistähän joka kaupunkiin muutaman ihmisen juoma kapakki pystyyn vaikka lähemmäksi mehthää että saa suomi raikua vaikka kajari mussiikil ja kaikil paukuil. kiitos.
kiittäen henkka
ku ei tota jaksa itekkää ku baaris nukkua. jote kehittäkääpä sammuneiden alustakin rafloihinne kiitos....!!!!!!!!
just siitä että kaikki lopetetan liian aikaisin olen iloinen ettääähhhh.....
omituinen höpöttäjä
1
517
Vastaukset
- oot sä vittu hyvä jukaks
no tösös.
oot sä henkka menny kehhuu ny ittees pikkuusee hyvi. kiittäen jukka eli henkka ihte oulusta. kiitos itsellesi vain henkka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503444Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5882208Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si882128Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171980- 201618
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431598KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar641461- 281426
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1291396Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901359