Ihana et jatkuu minunkin lemppariohjelma. mutta vasta ensi vuonna tulee ulos...maikkarin sivuilla ei ollu mitään ajankohtaa mut eikös edelliset kaudet ole tullu joskus loppukesästä..että jos tämä kausi nähdään n vuoden perästä niin aika pitkä aika odotella..vai muistaako kukaan mhin aikaa vuodesta ne jaksot on ulos tullu:)
Maajussit 2010
ihmettelevä..
2
3776
Vastaukset
- mm
esittelyjakso oli kesäkuun alussa ja kuvaukset pitkin kesää, kun syksyllä -08 sitten katseltiin kesäisiä maalaismaisemia. Joulun alla kait esitettiin se etelänreissu joka tavallaan oli viimeinen jakso. Toivottavasti tämän vuoden ohjelmasarja alkais pyörimään syksyllä, mut mitään tietoa ei ole.
- nähdään?
Maikkarin sivuilla lukee et Maajussit nähdään v 2010 !!!
Muuta tarkempaa ajankohtaa ei ole mainittu..joten aika kauan kyllä
saadaan odotella..;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221153
- 1171016
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97852- 110800
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17647Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa226640- 49569
- 40569
- 25525