Herra puhaltaa pasunaan ja kulkee etelän

myrskytuulissa.

Mat 24:31) Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.
(Jos pasuuna antaa suustansa epäselvän äänen kuka sitten pelastuisi, esim. jumalan sanaan lisätään herätys höpinöitä tai kasteenarmo juttuja.)
(Sakar9:14) Herra on näkyvä heidän yllänsä, ja hänen nuolensa lähtee kuin salama. Herra, Herra puhaltaa pasunaan ja kulkee etelän myrskytuulissa.
(Kun kirkko antaa saarnatuoleistaan epäselvän äänen. On Jumalan puhuttava tavalla, jota kaikki ymmärtävät.
(Jes 29:6) Herra Sebaot etsiskelee sinua ukkosenjylinässä ja maanjäristyksessä, kovassa pauhinassa, myrskyssä ja rajuilmassa, kuluttavan tulen liekissä.
(Nämä trombit, maanjäristykset, rajuilmat ynnä muut luonnonkatastrofit johtuvat yksinkertaisesti siitä, että Elon Herra etsii ihmisiä pelastukseen. Näyttää siltä, kuin Herralla olisi kiireellistä asiaa meille ihmispoloisille.)
(Hos 5:15) Minä menen takaisin paikoilleni, kunnes he ovat syystänsä kärsineet ja etsivät minun kasvojani: ahdistuksessansa he minua etsivät.
(Kun ihminen ei osaa hyvinä päivinä etsiä Herran mielisuosiota. Antaa hän niin kuin Hoosean kautta sanoo ; kärsimyksiä ja ahdistuksia, vain siksi että ihmiset etsisivät Herran kasvoja.)

6

393

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raamatusta

Etsikään hengen heldelmiä, ilosanomaa ja lohdutusta väsyneille.
      Olen lopen kyllästynyt ilkeämielisiin pelloitteluihin.
      Silläkö sinäkin pädet. Haluten näyttää kuinka olet fofeetallinen .
      sairas kateudesta, eikä mitään muuta liiku mielessäsi.

• paikoissa

maapallollamme on ollut yllättäviä rajuilmoja, rankkasateita ja niiden aiheuttamia maanvyörymiä. Tuntuu kuin luonnonvoimat olisivatkin julistaneet sodan maan asukkaita vastaan. Nuo kaikki ovat vakavia ajanmerkkejä, johon ei vireä liikkeellä eikä kettutytöillä ole vastausta. Mutta Isä Jumalalla on vastaus noihinkin ongelmiin ja se ei ole ammattiliittojen ahneus. Apu ei myöskään löydy kokoomuksen, demareiden,kepun eikä yhdenkään puolueen ohjelmista. Ainut pysyvä ratkaisu löytyy Jeesuksen johdolla. Kirkkokin on kuin kommunistinen puolue missä se saa yksinvallan siellä tuhoutuu Jumalan valtakunta.

• Pii on 3.0
        paikoissa kirjoitti:

maapallollamme on ollut yllättäviä rajuilmoja, rankkasateita ja niiden aiheuttamia maanvyörymiä. Tuntuu kuin luonnonvoimat olisivatkin julistaneet sodan maan asukkaita vastaan. Nuo kaikki ovat vakavia ajanmerkkejä, johon ei vireä liikkeellä eikä kettutytöillä ole vastausta. Mutta Isä Jumalalla on vastaus noihinkin ongelmiin ja se ei ole ammattiliittojen ahneus. Apu ei myöskään löydy kokoomuksen, demareiden,kepun eikä yhdenkään puolueen ohjelmista. Ainut pysyvä ratkaisu löytyy Jeesuksen johdolla. Kirkkokin on kuin kommunistinen puolue missä se saa yksinvallan siellä tuhoutuu Jumalan valtakunta.

..Ajanmerkkejä;" -
        Ihan totta,
        Mutta katsoisin, että tuommoiset puheet viittaa nykyisin pinnallahyppivään koulukiusausbuumiin, Kuvitellaan, etukäteen, minkälaista on, kun muita ihmisiä rääkätään.
        On siinä se toinenkin vaihtoehto, Keksitään ns, "Piruuttaan kaikenlaisia pelotuksia, se on kyllä tuon koulukiusaamisen esiaste.
        "..Ammattiliittojen ahneus;" ; Työväen potkiminen kuuluu aina asiaan;
        " Apu ei löydy myöskään Kokoomuksen,demareiden, Kepun, eikä yhdenkään puolueen oh.."
        Tää on ihan selvää pässinlihaa, siis itseään vaka vanha Vennamoa, Olen häntäkin sen verran kuunnellut.
        -Ja kyllä Kansa tietää.
        kannattaa soittaa hänelle,
        Millekä? no sille Tapani Kansalle tietysti.

• varastetaan ja
        Pii on 3.0 kirjoitti:

..Ajanmerkkejä;" -
        Ihan totta,
        Mutta katsoisin, että tuommoiset puheet viittaa nykyisin pinnallahyppivään koulukiusausbuumiin, Kuvitellaan, etukäteen, minkälaista on, kun muita ihmisiä rääkätään.
        On siinä se toinenkin vaihtoehto, Keksitään ns, "Piruuttaan kaikenlaisia pelotuksia, se on kyllä tuon koulukiusaamisen esiaste.
        "..Ammattiliittojen ahneus;" ; Työväen potkiminen kuuluu aina asiaan;
        " Apu ei löydy myöskään Kokoomuksen,demareiden, Kepun, eikä yhdenkään puolueen oh.."
        Tää on ihan selvää pässinlihaa, siis itseään vaka vanha Vennamoa, Olen häntäkin sen verran kuunnellut.
        -Ja kyllä Kansa tietää.
        kannattaa soittaa hänelle,
        Millekä? no sille Tapani Kansalle tietysti.

Kuulkaa Herran sana, sillä Herralla on oikeudenkäynti maan asukasten kanssa; sillä ei ole uskollisuutta, ei laupeutta eikä Jumalan tuntemusta maassa.

Vannotaan ja valhetellaan, murhataan, varastetaan ja rikotaan aviot, murtaudutaan taloihin, ja verityö verityötä seuraa.

Sentähden maa murehtii, ja kaikki siinä asuvaiset nääntyvät, metsän eläimet ja taivaan linnut; myöskin kalat merestä katoavat.

Älköön vain kukaan nuhdelko, älköön kukaan ojentako, vaikka sinun kansasi on kuin pappien nuhtelijoita!

Niin sinä kompastut päivällä, myös profeetta kompastuu yhdessä sinun kanssasi yöllä; ja minä hävitän sinun äitisi.

Minun kansani joutuu häviöön, sillä se on taitoa vailla. Koska sinä olet hyljännyt taidon, hylkään minä sinut, niin ettet saa olla minun pappinani. Koska olet unhottanut Jumalasi lain, unhotan myös minä sinun lapsesi.

Niin paljon kuin heitä on, niin paljon he ovat tehneet syntiä minua vastaan. Minä muutan heidän kunniansa häpeäksi.

Minun kansani synnistä he saavat ruokansa, heidän pahoja tekojansa heidän sielunsa himoitsee.

Mutta papin on käyvä niinkuin kansankin: minä rankaisen häntä hänen vaelluksestansa ja kostan hänelle hänen tekonsa.

He syövät, mutta eivät tule ravituiksi, he harjoittavat haureutta, mutta eivät lisäänny, sillä he eivät ole tahtoneet ottaa vaaria Herrasta.

Haureus ja viini ja rypälemehu vievät järjen.

Minun kansani kysyy puultansa, ja sen sauva sille vastaa; sillä haureuden henki on eksyttäväinen: haureudessa he ovat luopuneet tottelemasta Jumalaansa.

Vuorten huipuilla he uhraavat, polttavat uhreja kukkuloilla, rautatammen, haavan ja tammen alla, sillä niiden varjo on suloinen. Sentähden tulee teidän tyttäristänne porttoja, ja teidän miniänne rikkovat avion.

• hirmumyrskyjen
    • myrskystä

Sen odotetaan rantautuvan Kiinaan jossa on jo evakuoitu satojatuhansia ihmisiä pois hirmumyrskyä pakoon.

http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2009/08/929325

(Luk 21:25-26) Ja on oleva merkit auringossa ja kuussa ja tähdissä, ja ahdistus kansoilla maan päällä ja epätoivo, kun meri ja aallot pauhaavat.

Ja ihmiset menehtyvät peljätessään ja odottaessaan sitä, mikä maanpiiriä kohtaa; sillä taivaitten voimat järkkyvät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3103
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      60
      2844
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2395
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2216
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2053
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1577
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1420
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1408
    Aihe