Parkkipaikallani on rajoitettu pysäköinti 2h kello 8-20 välisenä aikana. Jos pysäköin auton esimerkiksi kello 19:00 ja laitan kiekon osoittamaan kohtaan 7:00/19:00, täytyykö minun siirtää autoni kello 8:00 vai 9:00 ??
Parkkikiekon käyttö
9
1252
Vastaukset
- pitää
tietysti klo 10:00, jolloin on kulunut 2 h siitä kun liikennemerkki tuli voimaan.
- pysäköivä
Kiitos vastauksesta. Tarkemmin ajateltuna tuo tuntuu tosiaan aika loogiselta..
Toisaalta on kummallista että tällä logiikalla 2h paikalla voi pitää autoa jopa iltakuudesta aamukymmeneen. - Pysäköinninvalvoja
pysäköivä kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Tarkemmin ajateltuna tuo tuntuu tosiaan aika loogiselta..
Toisaalta on kummallista että tällä logiikalla 2h paikalla voi pitää autoa jopa iltakuudesta aamukymmeneen.Kiekossa on aika 7.00. Saat lapun n. 9.15 jälkeen, jos satun paikalle. Aamukahvituntimme päättyy tosin vasta 10.00 jälkeen, joten ...
Tiedätkö, mitä tarkoittaa looginen päättely? Miten eroaa mutu:sta? - pysäköivä
Pysäköinninvalvoja kirjoitti:
Kiekossa on aika 7.00. Saat lapun n. 9.15 jälkeen, jos satun paikalle. Aamukahvituntimme päättyy tosin vasta 10.00 jälkeen, joten ...
Tiedätkö, mitä tarkoittaa looginen päättely? Miten eroaa mutu:sta?Meille insinööreille mutu ja looginen päättely tarkoittaa samaa asiaa.
Asiantuntijana voisit vielä selventää tämän:
"Merkittyä saapumisaikaa ei saa pysäköintikiekon käyttövelvollisuuden voimassaoloaikana muuttaa."
Voin siis iltakahdeksalta veivata kiekkooni 8:30/20:30, jolloin saan pitää autoa parkissa 10:30 asti. Jos haluan pitää autoani parkissa vielä tämänkin jälkeen, täytyykö minun liikuttaa autoa 1cm, kiertää kortteli vai vaihtaa kokonaan toiseen ruutuun? - öläöldälfl
pysäköivä kirjoitti:
Meille insinööreille mutu ja looginen päättely tarkoittaa samaa asiaa.
"Merkittyä saapumisaikaa ei saa pysäköintikiekon käyttövelvollisuuden voimassaoloaikana muuttaa."
Voin siis iltakahdeksalta veivata kiekkooni 8:30/20:30, jolloin saan pitää autoa parkissa 10:30 asti. Jos haluan pitää autoani parkissa vielä tämänkin jälkeen, täytyykö minun liikuttaa autoa 1cm, kiertää kortteli vai vaihtaa kokonaan toiseen ruutuun?Sinun pitää lopettaa pysäköinti eli ajaa auto pois parkkipaikasta. Sitten voit pysäköidä sen uudestaan samaan paikkaan. Laita kuitenkin vaikka 10 senttiä eri paikkaan...
- hankalaa ole
pysäköivä kirjoitti:
Meille insinööreille mutu ja looginen päättely tarkoittaa samaa asiaa.
Voin siis iltakahdeksalta veivata kiekkooni 8:30/20:30, jolloin saan pitää autoa parkissa 10:30 asti. Jos haluan pitää autoani parkissa vielä tämänkin jälkeen, täytyykö minun liikuttaa autoa 1cm, kiertää kortteli vai vaihtaa kokonaan toiseen ruutuun?Et saa muutta aikaa, jos autosi pysyy ruudussa. Mikäli saavut illalla ennen aikarajoituksen päättymistä, laitat kiekkoon oikean saapumisajan (puolen tunnin tarkkuudella). Mikäli saavut vasta 20 jälkeen merkitset kiekkoon 08:00.
- hankalaa?
hankalaa ole kirjoitti:
Et saa muutta aikaa, jos autosi pysyy ruudussa. Mikäli saavut illalla ennen aikarajoituksen päättymistä, laitat kiekkoon oikean saapumisajan (puolen tunnin tarkkuudella). Mikäli saavut vasta 20 jälkeen merkitset kiekkoon 08:00.
Miten tuo vastauksesi liittyy kysymykseen siitä, kuinka tulee toimia jos haluaa jatkaa pysäköintiä vielä klo10:30 jälkeenkin samalla paikalla?
- selkeästi
hankalaa? kirjoitti:
Miten tuo vastauksesi liittyy kysymykseen siitä, kuinka tulee toimia jos haluaa jatkaa pysäköintiä vielä klo10:30 jälkeenkin samalla paikalla?
Voi, mutta ei saa. Oliko nyt tarpeeksi yksinkertaisesti?
- saa, mutta
selkeästi kirjoitti:
Voi, mutta ei saa. Oliko nyt tarpeeksi yksinkertaisesti?
autoa on siirrettävä esim. vain ruudusta pois ja sitten siihen takaisin. Se riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle172424Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671609Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1091539Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61492Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.451366Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell871330Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681326Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311107En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521076