Entäs kumpi näistä?

anduril^

Nyt vuorostaan on kysymyksenä kumpi "voittaa" Aragorn Arathonin poika, vai Faramir Denethorin poika?? Vaikka ette kummastakaan tykkäisi, niin olis silti kiva kuulla mielipiteenne!!!

22

625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Faramirs girl

      Ehdottomasti Faramir! Faramir ei nimittäin ole sovinisti ja ennakkoluuloinen niiku Aragorn. Kaikki pitää Aragornista vain sen kuninkuuden takia. Faramir on paljon kiltimpi ja kaikkea.

      • ^^anduril

        Niin, onhan se niin eträ Faramir on aika säälittävä, kun sen isäkin sitä inhoo... Mut jotenkin mä silti ite kallistuisin Aragornin puolelle. En pidä hänestä vain kuninkuutensa takia. Vaikka toki hyvä kuningashan hän on! ;D


      • höpötti
        ^^anduril kirjoitti:

        Niin, onhan se niin eträ Faramir on aika säälittävä, kun sen isäkin sitä inhoo... Mut jotenkin mä silti ite kallistuisin Aragornin puolelle. En pidä hänestä vain kuninkuutensa takia. Vaikka toki hyvä kuningashan hän on! ;D

        Denethor rakasti Faramiria, ja muisti sen vielä ennen loppua.


      • Faramirs girl
        höpötti kirjoitti:

        Denethor rakasti Faramiria, ja muisti sen vielä ennen loppua.

        Te kaikki vihaatte Faramirii!!! Eikä Faramir ole SÄÄLITTÄVÄ!!! Tekin varmaan mieluummin haluaisitte
        sellaisen ystävän/poikaystävän joka on ymmärtäväinen, kiltti, luotettava ja kestää stressiä?!? Ja eikä mitään ikäloppua.


      • anduril^
        Faramirs girl kirjoitti:

        Te kaikki vihaatte Faramirii!!! Eikä Faramir ole SÄÄLITTÄVÄ!!! Tekin varmaan mieluummin haluaisitte
        sellaisen ystävän/poikaystävän joka on ymmärtäväinen, kiltti, luotettava ja kestää stressiä?!? Ja eikä mitään ikäloppua.

        olen hyvin pahoillani jos et kestä muitten mielipiteitä! Okei, jos et tykkää Aragornista ja se on sun mielestäs ihan kauhee ikäloppu, nii ei voi mitään! En oo haukkunu Faramiria!! Must se on kyllä yks parhaimmista!!! Mut saahan se olla musta silti säälittävä! Ainakin siltä se näytti siinä ELOKUVASSA, siis siinä kaksi tornia special exended:issä... ;)


      • Faramirs girl
        anduril^ kirjoitti:

        olen hyvin pahoillani jos et kestä muitten mielipiteitä! Okei, jos et tykkää Aragornista ja se on sun mielestäs ihan kauhee ikäloppu, nii ei voi mitään! En oo haukkunu Faramiria!! Must se on kyllä yks parhaimmista!!! Mut saahan se olla musta silti säälittävä! Ainakin siltä se näytti siinä ELOKUVASSA, siis siinä kaksi tornia special exended:issä... ;)

        Siitä oli tehty sellainen säälittävä!


      • anduril^
        Faramirs girl kirjoitti:

        Siitä oli tehty sellainen säälittävä!

        No joo joo! Kylhän mä nyt sen tiiän! Ei se ollu kyllä ihan semmonen kijassa! En mä nyt ihan niin hölmö oo...


    • Nainen-75

      ...

    • Eowyn :)

      Selevä homma:Eomer voittaa!!!x)
      Ei vaan miks tossa ei ollu Eomerii???
      se on ihan paras...Legolasin jälkeen!!!
      Ei vaan että Aragorn on komeempi, mutta teki tyhmästi, kun otti Arwenin, eikä Eowynia..!!
      Faramir on vähän rumempi kun Aragorn, mutta teki huipusti, kun otti Eowynin...:)
      Vaikeeta...Noh...ARAGORN!!

      • just me...

        TIETYSTI ARAGORNI!!!
        se on aivan ihana eikä mikään ikäloppu... elää viel kauemmin kuin joku Faramiri...
        nii nii...;)


    • Dildo Peppuli

      ..Boromirista koska se on/oli macho ja pahis.

    • Voi vee!

      Te kaikki vihaatte Faramirii, koska se ei oo kuningas! Aragorn on ylimielinen, koppava ja sovinisti!
      Miks kaikki vaan tykkää kuninkaista?
      Mä en ymmärrä teidän järjenjuoksuu? Miks kaikki pitää Aragornista? Ei se edes ole komea! Se on sellain rasvanen ikäloppu.

      • aah

        Aragorn tietty: Se on paremman näkönen, tekee enemmän urotöitä, sil on parempi nainen


    • Ulaire

      Aragorn voittaisi Faramirin taistelussa, mutta Faramir voittaa Aragornin reilusti Komeudella(/söpöydellä)

      • ,--,--

        Ja kohteliaisuudessa. Nimittäin Aragorn on tottunu saamaan kaiken mitä haluaa, koska on kuningas ja käyttää sitä hyväkseen.


      • höpötti
        ,--,-- kirjoitti:

        Ja kohteliaisuudessa. Nimittäin Aragorn on tottunu saamaan kaiken mitä haluaa, koska on kuningas ja käyttää sitä hyväkseen.

        TSH:n lopussahan siitä vasta tuli kuningas. Lue liitteistä Aragornin ja Arwenin Taru niin saat tietää mitä muuta häiskä on tottunut saamaan.


      • ....,....,,,,,
        höpötti kirjoitti:

        TSH:n lopussahan siitä vasta tuli kuningas. Lue liitteistä Aragornin ja Arwenin Taru niin saat tietää mitä muuta häiskä on tottunut saamaan.

        Oon lukenu sen ja siin se on tottun saamaan kaiken mitä haluaa. Oikee ällötys se Aragorn!!!
        HYI!!!!!!! YÖK!!!!!!!


      • höpötti
        ....,....,,,,, kirjoitti:

        Oon lukenu sen ja siin se on tottun saamaan kaiken mitä haluaa. Oikee ällötys se Aragorn!!!
        HYI!!!!!!! YÖK!!!!!!!

        "hänen tiensä olivat vaikeat ja pitkät, ja hän muuttui synkän näköiseksi.." äläkä nyt vaan vastaa tähän tuttuun tyylisi että "silti, se vaan on kun se on, yök!!!!!!11"


      • ,.,.,.,.,.,.,.,
        höpötti kirjoitti:

        "hänen tiensä olivat vaikeat ja pitkät, ja hän muuttui synkän näköiseksi.." äläkä nyt vaan vastaa tähän tuttuun tyylisi että "silti, se vaan on kun se on, yök!!!!!!11"

        Älä aina urputa joka asiaan vastaan.


      • höpötti
        ,.,.,.,.,.,.,., kirjoitti:

        Älä aina urputa joka asiaan vastaan.

        urputan, jos sanot jotain, mikä ei ole totta, etkä edes osaa sitä perustella.


      • höpötti
        ,.,.,.,.,.,.,., kirjoitti:

        Älä aina urputa joka asiaan vastaan.

        jos lopetetaan niin ei tule kenellekään paha mieli...?


      • ,.,.,.,.,.,,.,.,.,
        höpötti kirjoitti:

        jos lopetetaan niin ei tule kenellekään paha mieli...?

        Ok.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      92
      1948
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      415
      1514
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1283
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1069
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      69
      1009
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      976
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      953
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      939
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      247
      906
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe