Tämän näytön vasemmalla on otsikoissa; Harrastukset -kohta ja siinä edelleen; Sukututkimus -kohta.
Kun miettii omaa elämäänsä niin tulee vastustamattomasti mieleen, että minähän olen geeneiltäni semmoinen kuin kaikki edeltävät sukupolvet ovat niitä minulle tuottaneet.
Mieleltäni olen sellainen kun geenit, kasvatus ja ympäröivä yhteiskunta ja myös luonto ovat minut muovanneet.
Siitä ainakin minulle on herännyt kiinnostus tutkia omaa sukuani, millaisia isovanhempani olivat, millaisia heidän vanhempansa ja isovanhempansa ja niin edelleen taaksepäin sukupolvissa niin kauas kuin pääsee. Nyt tunnen kymmenen sukupolvea taakse päin esivanhempiani, tiedän mitä he ovat puuhanneet ja mistä suku on kotoisin tämän ajan kuluessa. Yritän selvittää vielä vanhempia esi-isiäni.
Tämä on mielenkiintoinen harrastus, se vie mukanaan. Apua saa muilta sukututkijoilta ja suskuyhdistyksiltä, esim yllä mainitun palstan kautta.
Omien esivanhempiensa tunteminen
Uteliaisuus ja tietämys
0
407
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706654
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283218- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271586- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401523- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471313