Nyt on jo viikunapuukin läpeensä paha....
Matteus 21:18-19
Kun jeesus varhain aamulla oli palaamassa kaupunkiin, hänen tuli nälkä. Hän näki tien varrella viikunapuun ja tutkimaan sitä, mutta ei löytänyt siitä muuta kuin lehtiä. Silloin hän sanoi puulle: "ikinä et tee hedelmää" Siinä samassa viikunapuu kuivettui.. Hmmm......
Jotenkin tuntuu siltä, että aika pienestä ottavat nokkiinsa nämä "jumaluudet"
Hullummaksi menee...
10
195
Vastaukset
- m.i.
Tää olikin hauska. :)
Puu vittuili, Jesse kosti... lol
Oli Jesse vissiin noussu väärällä jalalla tuona aamuna. - Kössönöm
Eikö jessen olisi ollut parempi taikoa niitä viikunoita? On se vaan kummallista.
Mutta stoori jatkuu näin tässä samassa Matteuksen tarinassa.
20. Kun opetuslapset tämän näkivät, ihmettelivät he ja sanoivat: "Kuinka viikunapuu niin äkisti kuivettui?"
21. Jeesus vastasi heille:" Totisesti minä sanon teille: jos teillä olisi uskoa, ettekä epäilisi, niin ette ainoastaan voisi tehdä sitä, mikä viikunapuussa tapahtui, vaan vieläpä, jos sanoisitte tälle vuorelle:"Kohoa ja heittäydy mereen", niin se tapahtuisi.
22. Ja kaiken, mitä te anotte rukouksessa, te saatte.
Että semmosta tällä kertaa...Kovasti vahva on rukouksen voima..
Pitäisi pyytää että uskovaiset oikein sakilla yrittäisivät rukoilla meitä pakanoita suohon. Näkisi oikein miten onnistuisivat.....- Kössönöm
weccu kirjoitti:
Kovasti vahva on rukouksen voima..
Pitäisi pyytää että uskovaiset oikein sakilla yrittäisivät rukoilla meitä pakanoita suohon. Näkisi oikein miten onnistuisivat.....minä en halua että meidän pihan porukka harvenee...
Vaikka onhan ne jutut ihan hulvattoman hauskoja. Kössönöm kirjoitti:
minä en halua että meidän pihan porukka harvenee...
Vaikka onhan ne jutut ihan hulvattoman hauskoja.Mutta on niin kiva lyödä uskovaista päähän heidän omalla opuksellaan..
- Kössönöm
weccu kirjoitti:
Mutta on niin kiva lyödä uskovaista päähän heidän omalla opuksellaan..
kun erehtyi kirkkoviinipöhnässään jotain selittelemään:)
weccu kirjoitti:
Kovasti vahva on rukouksen voima..
Pitäisi pyytää että uskovaiset oikein sakilla yrittäisivät rukoilla meitä pakanoita suohon. Näkisi oikein miten onnistuisivat.....Jeshuan seuraaja teitä suohon, vaan pelastukseen. Että ootte pilkka linjalla taasen. No, elämä on.
- burn baby burn
Viikunapuut ovat siis syntisiä ja palavat ikuisesti helvetin tulijärvessä.
Olisi varmaan Isä Jumalan pitänyt olla luomatta moisia syntisiä viikunapuita?
Mutta jos taas tulkitaan tämä profeetallisesti, niin tuohan vaikuttaa pikkaisen huonolta Israelin kannalta, koska raamatullisissa tulkinnallisissa profetioissa viikunapuu tarkoittaa aina Israelia.
Mutta lopun ajat ja Jessen tuleminen sekä tempaus ovat varmaankin aivan juuri nyt käsillä, sillä sanotaanhan Sanassa että "Saamme kuulla myös monista sodista; kansa nousee kansaa vastaan, heimo nousee heimoa vastaan; ja tulee monin paikoin nälänhätää ja RUTTOTAUTEJA sekä monin paikoin maanjäristyksiä."
Yrittivät nuo ennustaa ympäripyöreyksiä joita tapahtuu aina joka puolella takuuvarmasti, mutta epäonnistuivat aika surkeasti yhdessä kohdassa.
Kuten hyvin tiedetään, niin rutto on nykyään äärimmäisen harvinainen ja käytännössä kokonaan hävinnyt Euroopasta. Viimeinen isompi tapaus taisi olla Algerian Oraniassa vuonna 2003, jolloin peräti 10 ihmistä kuoli. Siis tosi paha epidemia? Eivät tainneet nuo typerykset aikoinaan aavistaa ennustusta väkertäessään, että ruttoa osataankin nykyään hoitaa ja sen leviämistä torjua. Siihen aikaan kun se oli voittamaton tauti joka levisi hillittömästi.
Maailma muuttuu Eskoseni. Ikuisesti todet profetiat eivät pysy perässä.
Ai niin, toistuvasti näkee täällä myös väitteitä siitä miten maanjäristykset ovat jatkuvasti lisääntyneet. Kumma kyllä seismologian laitos, jolla on tarkat tiedot maanjäristyksistä viimeisen sadan vuoden ajalta ei tiedä tästä mitään:
http://www.seismo.helsinki.fi/fi/maanjtietoa/vastauksia.html Tässä on oikiastaan loistava tulkinta esimerkki kun Raamattua tulkitaan pelkästään "kirjaimen" mukaan. Turhaan ei Raamattu kehoita tulkitsemaan tekstejään hengellisesti.
Viikunapuu on Raamatullisessa tekstissä tärkeä ja paljon käytetty käsite. Viikunapuuta on verrattu esim."luvattuun maahan,5.Mooseksen kirjaan ja Israeliin".
Tässä yhteydessä sen voi nähdä vertauksena Israelin kansan uskonnollisten johtajien valitsemasta tiestä, joka veisi kuolemaan.
Samalla tekstin voi nähdä kehoituksena tämän päivän uskovaisille, että tuottaisimme sitä hedelmää jota Jeesus kehoittaa tuottamaan."Tässä on oikiastaan loistava tulkinta esimerkki kun Raamattua tulkitaan pelkästään "kirjaimen" mukaan. "
Sanoohan sen tosiaan järkikin ettei se kirja voi olla totta. Silti siitä halutaan vain oppia ammentaa vaikka parempiakin lähteitä on olemassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2382292Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101828Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671557Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801245- 631124
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171108TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42864- 70852