Miksi on aika taas kerrata

Viesti on poisettu?

Ei ollut mitään säätöjen vastaista. Ei ulkolaisia yhtiöitä mainoksia yms.

Viestin tiedotkin oli faktaa eli suoraan ray:n informoimaa tietoa.

Ylläpito vois vähän katsoo mitä menee poistaan jos joku ilmoittaa asattomia viestejä sillä kaikki ei todellakaan ole niitä.

7

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sun mainostus

      alkaa meneen jo liian pitkälle minunkin mielestä.

      • Mitä olen mainostanut? En minä ole mitään mainostanut.

        Kun täällä koko ajan jotkut luulee, siis ei tiedä vaan luulee, että pelit on muka rukattuja. . Niin tämä väärinkäsitys pitää korjata.

        Eihän maapallokaan voi olla litteä kun se oikeasti on pyöreä. Ei voi luulla väärin.
        Tuhansia vuosia siiten tämäkin oli luuloa ei tietoa.


        Pitää tarkistaa oikeat tiedot esim suoraan ray:lta.


      • joka helvetin
        Gambler1 kirjoitti:

        Mitä olen mainostanut? En minä ole mitään mainostanut.

        Kun täällä koko ajan jotkut luulee, siis ei tiedä vaan luulee, että pelit on muka rukattuja. . Niin tämä väärinkäsitys pitää korjata.

        Eihän maapallokaan voi olla litteä kun se oikeasti on pyöreä. Ei voi luulla väärin.
        Tuhansia vuosia siiten tämäkin oli luuloa ei tietoa.


        Pitää tarkistaa oikeat tiedot esim suoraan ray:lta.

        päivä jotain vitun kusetuspulju RAYta. Mahdat olla aikamoinen aasi. AASI!

        Sä et taida asioista paljookaan tietää..


      • joka helvetin kirjoitti:

        päivä jotain vitun kusetuspulju RAYta. Mahdat olla aikamoinen aasi. AASI!

        Sä et taida asioista paljookaan tietää..

        Ei ole kyse mistään mainostamisesta vaan siitä, että rayn pelit on satunnaisia.

        Ei se mitään mainostamista ole jos kerron ray:n pelien olevan satunnaisia. Kaikki täysjärkiset uskoo ray:ta, mutta sinä aasi näköjään et.


      • joka helvetin kirjoitti:

        päivä jotain vitun kusetuspulju RAYta. Mahdat olla aikamoinen aasi. AASI!

        Sä et taida asioista paljookaan tietää..

        Sä et taida asioista paljookaan tietää..

        Mitäs pitäs tietää. Meen pelaan ray:n autaomaattia ja totean just joo ei tää ole satuunainen. Hehe. Ne tiedot saa ray:lta ei pelaamallla.


      • mutta sä
        Gambler1 kirjoitti:

        Sä et taida asioista paljookaan tietää..

        Mitäs pitäs tietää. Meen pelaan ray:n autaomaattia ja totean just joo ei tää ole satuunainen. Hehe. Ne tiedot saa ray:lta ei pelaamallla.

        et saa mitään tietoa rayltä. toki ne voi sulle "kertoilla" ihan mitä vaan ne päähänsä saa.. kusipää olkoon se joka uskoo kaiken kuulemansa!


      • mutta sä kirjoitti:

        et saa mitään tietoa rayltä. toki ne voi sulle "kertoilla" ihan mitä vaan ne päähänsä saa.. kusipää olkoon se joka uskoo kaiken kuulemansa!

        On. Kyllä minä uskon enemmän tähän kuin pelaamalla itse peliä.

        http://www.pelaamo.ray.fi/kysyttya.html

        Toimivatko RAY:n pelit tietyllä jaksolla? Vaikuttaako voittojen saaminen pelin tai tuplauksen arvontaan?

        Sen enempää Pelaamon pelit kuin oikeat raha-automaatitkaan eivät säädä pelien
        tai tuplausten tuloksia. Arvonta on aina samanlainen ja edellisistä peleistä riippumaton ja täysin satunnainen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1934
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      251
      1621
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      244
      1547
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      53
      1466
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1368
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1199
    7. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1162
    8. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      156
      1160
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1153
    10. Trallalaa kesä on

      Helteinen ja kuuma. Hyvää huomenta. ☀️😊🫶🏼🍍❤️🐦‍⬛
      Ikävä
      190
      909
    Aihe