Nyt kun näyttää vahvasti siltä, että EOK auttaa Hannua jälleen saamaan klubia käyntiin, niin eikö jälleen voitaisi ryhtyä kertomaan tulevaisuuden suunnitelmista kuten meillä oli Tienauksella tapana?
Itse ainakin ostan heti ensimmäisellä kotiutuksella urheilullisen mersun, lomamökin Pattajalta, ison hirsihuvin täältä Suomesta, ...
Mahtaa sitten taas tyhmiä kateellisia ketuutta! Harmi vain etteivät kaikki jäsenet tuota onnen päivää tule näkemään kun ovat menneet jo tekemään omat ratkaisunsa.
Kun sivusto taas aukeaa...
8
284
Vastaukset
- ihan tosissaan
WC uudestaan käyntiin! - Korkeintaan narusta tai kahvasta vetämällä.
Mitään todellisuuspohjaa "sijoitusklubin" olemassaololle ei ole olemassa. Totuus on ponzihuijaus, mutta jotkut vain jaksavat uskoa klubin avautumiseen ja sijoitustoiminnan jatkumiseen. Kannattaisi nyt etsiä jostakin se järjenhiven, todeta tapahtunut ja auttaa poliisia tutkimuksissa. Sitä nopeammin saatte elämän taas jatkumaan.
Hannu on linnassa piilossa ja suojassa velkojiensa takia. Poliisi ei tahdo menettää parasta oikeudessa tarvittavaa todistajaansa. - Leuat loksuvat jo
- E-sarjan coupe MB
- Omakotitalo espoosta
- lomamökki saimaalta - capitaatti
ostaa skootteriin uuden sytytystulpan......
- rahaa_haisemaan
Satun kuulumaan siihen onnekkaaseen joukoon, joka sijoitti kuusinumeroisen summan Capitaan jo 2005. Nyt laskin että WIF säätiön hallinnoiman sijoitustilini saldo on noin 3.400.000.000 euroa. Ihan tarkkaa summaa en tiedä kun sivut ovat tilapäisesti kiinni, mutta noin suurin piirtein.
Tapanani on ollut elää vaatimatonta elämää, mutta nyt kun taloudelliset huolet ovat takana ajattelin tuosta pienen osan käyttää seuraaviin hankintoihin:
- 800 neliön huvila pattajalta, pihaan 18 karaatin kullasta tehty Hannu patsas
- Bugatti auto
- Suonenjoen kunta kesälomapaikaksi itselleni ja anopilleni, jonka sponssasin mukaan
Nyt kun hinnat ovat alhaalla, luulen että ostosten jälkeenkin minulla on vielä yli 3 miljardia käteistä, eli kaikki ei mene
- Erik m k
Eipä sitä ihmeempiä. Voisin uuden auton ostella, ja kellon ja paljon viinaa. Hähää, kyllä on mukavaa kun naapurit ovat KATEELLISIA. Ja epäilijät ja murot KATEELLISIA. Silloin nähdään, miten paljon Suomessa on KATEELLISIA. Odotan sitä enemmän kuin mitään muuta.
Hähähähähähähähähääääääääääää... - AdaFlink
..., kun sivut aukee.
Ja mitaan ette voi...- sulle sen
luvata, mutta oli vaan meno...
.. ja lehmätkin lentää. Kaikki joita Hannu ja eräät muuta ovat ovelasti kusettanut ovat osansa itse ansainneet.
Ne, jotka vasikoivat ja itkivät menetyksistään poliisille, voisivat ostaa hameet päälleen. Ahneella on paskainen loppu, eikä raha kasva puussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762211Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611820Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi57822- 70798
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48787- 68759
- 54744
- 65737
- 71725
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss176710