Suklaata, tavallista ja mansikkaa olen maistanut (mansikkaa tilasin serkkujen mukaan englannista kun muualla ei näkynyt!) mutta entäs banaani? Mist sitä saa? Saisiko edes haaparannasta? Mitä vain alpron eteen! :D
Ja oulun lähellä siis asun että jos olis havaintoja täältäpäin.
Alpro soya-juomat
4
856
Vastaukset
- vaikka valikoimat
vaihtelevat paljon. Mansikkaa sai muutaman vuosi sitten vielä hyvin, syystä tai toisesta nykyisin hyvin hankala löytää. Mustaherukkaa on ollut, aika pahaa oli. Ehdottomasti parasta oli vanilja, ja sitä voisi löytyä Haaparannasta, muistelen, että myös banaania olisi joskus kauan sitten ollut. Uusi Macchiato kahvijuoma on erittäin hyvää - ei vain löydy monestakaan paikasta. Itse tulee juotua/syötyä ko puljun tuotteita liki päivittäin.
- hihhuli
Unohdin laittaa tuon macchiaton. Ihan hyvän makuista ja löytyy prismoista yleensä.
Mustaherukasta en ole edes kuullut :o Huhut kinuskista muistui myös mieleen.
Noh, seuraavalla ikeareissulla silmät tarkkoina.
- kokeile itse
http://www.youtube.com/watch?v=GZkJWNgPZsY
Pirkka-soijajuoma videon mukaan vähä hankalampi esim. kahvin kanssa - Astiantuntija
Vau, jotkut siis todella haluavat juoda phytoestrogeeni ja xenoestrogeeni konsentraattia, nam nam. Hyvää ja terveellistä, hah hah.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851