Suklaata, tavallista ja mansikkaa olen maistanut (mansikkaa tilasin serkkujen mukaan englannista kun muualla ei näkynyt!) mutta entäs banaani? Mist sitä saa? Saisiko edes haaparannasta? Mitä vain alpron eteen! :D
Ja oulun lähellä siis asun että jos olis havaintoja täältäpäin.
Alpro soya-juomat
4
1028
Vastaukset
- vaikka valikoimat
vaihtelevat paljon. Mansikkaa sai muutaman vuosi sitten vielä hyvin, syystä tai toisesta nykyisin hyvin hankala löytää. Mustaherukkaa on ollut, aika pahaa oli. Ehdottomasti parasta oli vanilja, ja sitä voisi löytyä Haaparannasta, muistelen, että myös banaania olisi joskus kauan sitten ollut. Uusi Macchiato kahvijuoma on erittäin hyvää - ei vain löydy monestakaan paikasta. Itse tulee juotua/syötyä ko puljun tuotteita liki päivittäin.
- hihhuli
Unohdin laittaa tuon macchiaton. Ihan hyvän makuista ja löytyy prismoista yleensä.
Mustaherukasta en ole edes kuullut :o Huhut kinuskista muistui myös mieleen.
Noh, seuraavalla ikeareissulla silmät tarkkoina.
- kokeile itse
http://www.youtube.com/watch?v=GZkJWNgPZsY
Pirkka-soijajuoma videon mukaan vähä hankalampi esim. kahvin kanssa - Astiantuntija
Vau, jotkut siis todella haluavat juoda phytoestrogeeni ja xenoestrogeeni konsentraattia, nam nam. Hyvää ja terveellistä, hah hah.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501557
- 611495
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101088- 60891
- 49864
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41765Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118617Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86610Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32597- 38556