Suklaata, tavallista ja mansikkaa olen maistanut (mansikkaa tilasin serkkujen mukaan englannista kun muualla ei näkynyt!) mutta entäs banaani? Mist sitä saa? Saisiko edes haaparannasta? Mitä vain alpron eteen! :D
Ja oulun lähellä siis asun että jos olis havaintoja täältäpäin.
Alpro soya-juomat
4
1074
Vastaukset 4
- vaikka valikoimat
vaihtelevat paljon. Mansikkaa sai muutaman vuosi sitten vielä hyvin, syystä tai toisesta nykyisin hyvin hankala löytää. Mustaherukkaa on ollut, aika pahaa oli. Ehdottomasti parasta oli vanilja, ja sitä voisi löytyä Haaparannasta, muistelen, että myös banaania olisi joskus kauan sitten ollut. Uusi Macchiato kahvijuoma on erittäin hyvää - ei vain löydy monestakaan paikasta. Itse tulee juotua/syötyä ko puljun tuotteita liki päivittäin.
- hihhuli
Unohdin laittaa tuon macchiaton. Ihan hyvän makuista ja löytyy prismoista yleensä.
Mustaherukasta en ole edes kuullut :o Huhut kinuskista muistui myös mieleen.
Noh, seuraavalla ikeareissulla silmät tarkkoina.
- kokeile itse
http://www.youtube.com/watch?v=GZkJWNgPZsY
Pirkka-soijajuoma videon mukaan vähä hankalampi esim. kahvin kanssa - Astiantuntija
Vau, jotkut siis todella haluavat juoda phytoestrogeeni ja xenoestrogeeni konsentraattia, nam nam. Hyvää ja terveellistä, hah hah.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211361- 671305
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331251- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89886
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123612- 67586
- 52574