kiinteistöä Etuovi.comissa.
Mutta miten voisin arvioituttaa sen todellisen arvon? Tietäisi, pyytävätkö liikaa vai onko hinta kohtuullinen. Sen hinta on jo parin vuoden sisällä pudonnutkin jo ison tukun rahaa. mutta en ole varma, onko hinta nyt paikallaan.
olen katsellut mukavaa
6
467
Vastaukset
- Arvo on
Kiinteistön todellinen arvo määräytyy sen mukaan, millä sinä olet valmis sen ostamaan ja millä myyjä on valmis sen myymään.
Jos tästä pääsette sopuun ja molemmat ovat suhteellisen tyytyväisiä kauppaan, niin silloin se summa on kiinteistön todellinen arvo.
Ei ole ketään, joka voisi arvioida tuon hinnan ja sanoa, että se on kiinteistön todellinen arvo.
Todellinen arvo on se minkä sinä ja myyjä sovitte.- siinä tapauksessa on kun
ostajan ja myyän hinnat ovat niin kovin kaukana toisistaan?
- markkinataloudessa...
siinä tapauksessa on kun kirjoitti:
ostajan ja myyän hinnat ovat niin kovin kaukana toisistaan?
markkiant syntyvät siihen kohtaan ja hintaan, jossa kysyntäkäyra ja tarjontakäyrä risteävät. Tuossa tapauksessa niin ei käy, eli kauppoja ei synny. Kun kaupanteko lähtökohtaisesti ja juridisesti lähtee siitä, että myyjän pitää myydä, että ostaja voi ostaa, lienee sitten myyjän näkemus oikea käyvästä arvosta, koska hänhän kiinteistön omistaa ja minimihinnan asettaa.
- myyjälle ei ole
tullut yhtään. Minä olen kiinnostunut, mutta myyjän alin sallima tarjoushinta, siis lähtötarjoushinta on mielelstäni vieläkin liian korkea.Hän ei ilmoituksensa mukaan ota huomioon laittamansa alarajan alittavia hintoja.
- naurava72
Itseäni avusti talon ostossa rakentamisen ammattilainen, joka teki kuntokartoituksen joka taloon mitä kävin katsomassa. Hän kertoi mitä remonttia talo vaatisi ja max hinnan mitä siitä kannattaa maksaa.
- kiinteistöllä on purku-
kuntoisia rakennuksia, joiden purkukustannukset lisäävät ostajan kuluja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462