Täällä palstoilla käydään aktiivista keskustelua pikavipeistä päivittäin, mutta keskustelu on hajanaista ja luotettavista ja ei-luotettavista paikoista tietojen saaminen on vaivalloista, joten laitan tähän kaikki pikalaina-paikat mitä tiedän (tiedän lähes kaikki) ja koitan antaa niistä mahdollisimman lyhyen, mutta tarkan arvostelun.
Listauksessa on ensilaina ja minimi-ikäraja.
----------------------------------------------------------------------------
OK Money 18v - 200€ www.okmoney.fi - Yksi parhaimmista, aina saanut lainan ja hyvät maksuajat.
Vippi 18-25v 100€-300€ www.vippi.fi - Hyvä lainapalvelu josta olen vipin aina saanut.
Sama pulju www.vippi24.fi kanssa eivätkä he myönnä päällekkäistä lainaa jos jommasta kummasta on jo laina.
Risicum - 18-20v 200-400€ www.risicum.fi - yksi parhaimmista. myöntää myös kulutusluottoja.
Pikavippi - 18v 200€ www.pikavippi.fi - ei mitään moitteita, aina vipin saanut.
Hetiluotto, Suoravippi - 80€ 18v www.suoravippi.fi www.hetiluotto.fi - sama pulju mutta kummatkin myöntää lainaa päällekkäin. Korot ovat korkeat mutta aina saanut lainaa ja hyväksyttyäsi vipin raha on tililläsi alle 1-minuutissa.
TopA finance - Osuusluotto,Lainahana,Vippaaja. Kahdesta paikasta ei saa päällekkäistä lainaa, mutta aina olen yhdestä saanut. Lainat lähtee 20€ ylöspäin ja lainaa saa 18-v täyttänyt.
Tuomon mestat - huoh, niitä on niin paljon että en niitä tähän laita mutta , kuningasvippi,iltavippi,turvalaina yms.. En suosittele lainan hakemista yhdestäkään tuomon perustamista paikoista sillä korot ovat kauheat ja esim 300€ lainasta maksat takaisin yli 500€. rikollista puuhaa joka saa pedofiilit ja tappajat näyttämään enkeleiltä.
Pienluotto - 18-v 25€ www.pienluotto.fi Huijausfirma jossa hyväksytään laina, mutta sitä ei koskaan makseta. tekstiviestin hinta 3€.
Pikalainaa, Pienlainaa 18-v 25€ - www.pikalainaa.fi www.pienlainaa.fi . sama pulju, yhdestä paikasta saa lainan kerrallaan. ihan ok, lainat tosin pieniä.
Fyrkkaa 18-v 40€ - www.fyrkkaa.fi . Luotettava palvelu josta lainan saa, mutta tekstiviestit maksavat 3€/kpl, eli yhteensä 6€ tekstiviestikuluja. Luotettava,mutta ei kovin hyvä.
VipRahoitus,A-laina,Vippiraha,A-vippi. 18v - 40€-100€. Kerrankun maksat myöhässä tai vippi menee perintään niin uutta lainaa et saa. Melko huonoja paikkoja.
Rahavippi - 18-v 40€-60€ www.rahavippi.fi . luotettava paikka josta aina saanut tarvittaessani lainan. myöntää vanhoille asiakkailleen jopa 1000€ lainan.
Rahax, Europankki - 40€-50€ - 18v www.rahax.fi www.europankki.fi . Sama pulju, aika epäluotettava ja vahvistusviesti 5€. Vipin kuitenkin aina saanut pienten kangistelujen jälkeen.
Amex,Lainatalo,Novavippi,Vippikone,Credit1,pikapankki jne.... kaikki 16475 ja 16175 numerot ovat tehty puhtaasti vain tekstiviesti rahastukseen, joten älä laita hakemuksia näihin numeroihin - lihoitat vain rikollisten kukkaroita. Nämä paikat ovat joskus lainaa myöntäneet joillekkin, mutta eivät ole pitkään aikaan kenellekkään enää mitään lainanneet.
Vippi18 - 18v - 40€ www.vippi18.fi - Sain 20€. uusi markkinoilla. vaikuttaa ihan OK.
Pikavippilaina - 25€ -18v - www.pikavippilaina.fi . Ei myöntänyt ainakaan minulle lainaa ja muutenkin keskusteluistä päätelleen ei ole kukaan muukaan. Aijahas, numero onkin 16175, joten tämä onkin vain yksi lisäpulju.
Ege - 50€ - 19v www.ege.fi. Sain 50€. ristiriitaisia mielipiteitä herättänyt, mutta vaikuttaa ihan hyvältä paikalta. Uusi tulija joten vaikea sanoa.
H2finance 18-v 50€ - www.h2finance.fi . sain 50€. ihan hyvä paikka mutta ollut kiinni jo jonkun aikaa, en tiedä koska aukeaa.
Suomivippi - 21v - 200€ www.suomivippi.fi . Luotettava paikka.
Viestilaina - 19v - 100€ www.viestilaina.fi . Ei moitteita. lainan olen aina saanut.
GSM-laina,Bonuslaina,Hansalain. Wired bit Oy. Kolmas huijauskonserni, josta en ikinä ole lainaa saanut. kovin on vakuuttavat sivut, mutta se on vain puhdasta kulissia.
Credit24 19 - 200€ www.credit24.fi . Mielestäni paras vippipaikka. Myöntävät myös kulutusluottoja eivätkä peri tekstiviestikuluja.
Easycredit 18-v 20€ www.easycredit.fi . Lainaa saa mutta summat pieniä.
Ferratum 18-v 50€ www.ferratum.fi. Luotettava paikka, lainakulut pienet, yksi parhaimmista.
Get capital 18v-20€ www.getcapital.fi . Aika huonoa ja hidasta toimintaa heillä, joskus olen saanut lainan ja joskus en. En suosittele tosin.
Monetti - 21-v 100€ www.monetti.fi. Loistava palvelu, yksi parhaimmista.
Massia - 21v - 70€. Lainan olen saanut pari kertaa ja kaikinpuolin ihan hyvä sivu.
Mikrovippi 20v-50€ www.mikrovippi.fi. Taitanut rahat loppua paikasta kun ennen sain lainaa, mutta enää en. Nykyään keräävät ihmisiltä vain tekstarirahoja lähettelemällä heille lainatarjouksia ja toivottelemalla hyvää kesää.
VipMoney 19-v - 125€ www.vipmoney.fi. hyvä luotettava lainapalvelu. aina olen lainan saanut.
Jep, tässä nyt oli ainakin suurin osa paikoista. en voi laitta enempää kun 5000 kirjainta on maksimi. jatkaa....
Kaikki vippipaikat + Omat puoluueettomat mielipiteet!
19
4977
Vastaukset
- ppprr
en pystynyt enempää kirjoittamaan tuohon aloitustekstiin, koska 5000 merkkiä on maksimi. Olisin muuten laittanut kaikki loputkin mutta tästä syystä se jäi tekemättä. voin jatkaa listaa myöhemmin.
- puuttuu
vain sinun oman vippivertailu saittisi osoite!
- Pliis, ihan tosi,
sinulle sopisi paremmin 50 merkin rajoitus; ei kukaan halua lukea pölinöitäsi...
- ok
kiitos palautteesta! hienoa nähdä että listastani on jotain hyötyä! Olkoon pikavippi-jumalat teidän puolellanne! tulen jatkossakin postaamaan tänne rationaalisesti harkittuja listoja.
- vippix
Onko sulla mennyt jostain noista paikoista perintään asti maksu?Lainaakohan esim.ferratum vakioasiakkaalle enää vippiä,jos kerran perinnässä ollut yksi lasku ja se hoidettu ja muita häiriöitä ei ole ollut ja luottotiedot edelleen kunnossa.. Kiitos jos saisin vastausta..
- ....
Mä luulen että riippuu ihan siitä miten hyvä asiakas oot ollut. Eli toisin sanoen montako vippiä oot ottanut ja maksanut ajallaan ennen tota perintään mennyttä. Todennäköisesti et kovin isoa lainaa ainakaan saa. Satasen voit saada mutta siitäkään en niin varmaksi menis sanomaan!
- monta lainaa
.... kirjoitti:
Mä luulen että riippuu ihan siitä miten hyvä asiakas oot ollut. Eli toisin sanoen montako vippiä oot ottanut ja maksanut ajallaan ennen tota perintään mennyttä. Todennäköisesti et kovin isoa lainaa ainakaan saa. Satasen voit saada mutta siitäkään en niin varmaksi menis sanomaan!
Ferratumilta olen varmaan parikymmentä lainaa ottanut ja kaikki maksanut ajallaan.Kiitos vastauksesta.
- paitsi
monta lainaa kirjoitti:
Ferratumilta olen varmaan parikymmentä lainaa ottanut ja kaikki maksanut ajallaan.Kiitos vastauksesta.
Paitsi tota yhtä.Meni perintään,mutta maksoin ennen eräpäivää.
- ...
paitsi kirjoitti:
Paitsi tota yhtä.Meni perintään,mutta maksoin ennen eräpäivää.
Kyllä sitten uskosin et vois olla mahdollista, mulla kanssa helvetillinen läjä noita Ferratumin lainoja aikojen saatossa ollut.. Yks meni miltei perintään, ei ihan mutta melkein.. Kuukauden päästä koitin 1000 euron lainaa hakea ja myönsivät vain 700e vaikka noita tonninkin vippejä kyseiseen lafkaan joskus ollut. Epäilisin että saat kyllä sen satasen, ja siitä sitten portaittain taas ylöspäin..
- Kiitos kiitos
... kirjoitti:
Kyllä sitten uskosin et vois olla mahdollista, mulla kanssa helvetillinen läjä noita Ferratumin lainoja aikojen saatossa ollut.. Yks meni miltei perintään, ei ihan mutta melkein.. Kuukauden päästä koitin 1000 euron lainaa hakea ja myönsivät vain 700e vaikka noita tonninkin vippejä kyseiseen lafkaan joskus ollut. Epäilisin että saat kyllä sen satasen, ja siitä sitten portaittain taas ylöspäin..
Kiitos vastauksista. :)
- Tattatra
Eli eräs kysyi lainaako Ferratum vakioasiakkaalle, vaikka maksu mennyt perintään. Kyllä! Sillä ei ole Ferratumilla merkitystä koska maksat, kunhan luottotiedot säilyy! Näin toimii melkein kaikki pikavippifirmat, paitsi OK money..
- ds90s9
Kannattaa kattoo linkki läpi!! Hyödyllistä tietoa!!
http://luototmenny.blogspot.com/ - pikavippipikalaina
Lisää tietoa pikalainoista http://pikavippipikalaina.fi/
- Namu...
Credit24:ssä on hyvää se että niillä on helppo maksaa takaisin etuajassa kun nettisivulla saa päivitetyn laskun. Jos siis tarvii lainaa muttei tiedä millä aikataululla pystyy maksamaan takaisin niin voi huoletta ottaa pitemmällä maksuajalla kun korko vähennetään saman tien automaattisesti jos päättää maksaa aikaisemmin. Esim 300 euron lainalle olis tullut kuluja jotain kolme euroa jos oliskin maksanut takaisin muutaman päivän jälkeen.
Ferratum oli ainakin ns lifesaver kun sillä vipillä maksoin vuokran (sossun rahoja odotellessa) mutta olisin joutunut joka tapauksessa ottamaan kun sen verran sotkenut asioitaan. Kysyttäessa nopeutettua takaisinmaksua en saanut kovin pätevää vastausta eikä nettisivulta äkkiseltään löytynyt saman tyyppistä palvelua kuin Credit24:llä.
Euroloan kai ok, ei kovin isoa lainaa enkä tiedä milloin seur. kerran lainaan sieltä niin vaikea sanoa aineiston puuttuessa enempää.
Vivus ei multa saa hakemusta kovin helposti, hiukka epätoivoinen täytyy olla jos sieltä hakee.
Ferratumin laina pitkällä maksuajalla mutta katsoin parhaaksi tehdä mielummin niin vaikka korkoa meneekin. Siksi olisin halunnut tietää miten helposti voi nopeammin maksaa takaisin. En ainakaan mistään asiakaspalvelusta halua mankua kun voihan olla että tarkastelen useampaan kertaan summaa tässä ajan kuluessa.
Ferratumista huomasin että 6 kk ja 12 kk maksuajalla oli niin vähän eroa korossa että kannatti mielummin ottaa se 12 kk kun siinä joutui maksamaan suhteellisen vähän ns ylimääräistä.
Asiat olis paljon paremmin ilman Klarnan hämärälaskutusta. Oli kiva kun ostanut tavaraa ja luvattu kk maksun olevan siitä 55e/kk ja sitten pyöritelleet summaa ja yht´äkkiä pyysivät noin 180e (muut ostokset tietysti mukana summassa) kun edellinen lasku ollut noin 70e. Että en ihan niin fakiiri ole että osaisin ottaa huomioon budjetissa noin suuria vaihteluita. Mitään erittelyä eri ostosten tilanteesta ei anneta laskun mukana eli pienistä satunnaisista ostoista ei tiedä paljonko niistä on maksettu pois, isommat tietenkin muistaa mikä se kk summa on. Siinä sitten ihmettelee sitä yli menevää summaa että mihin se mahtaa perustua. Asiaa harkittuani olen tullut siihen tulokseen että maksan niille noin 130e/kk kun sen verran se alkujaan olisi ollut. Tosin ne nytkin pyytää melkein 300 euroa mutta se on ihan turhaa välittää niistä laskuista enää kun se on ilmeisen tarkoituksella sotkettu se laskutus. - Rahaa tarpeeseen
Melko kattava valikoima erillaisia lainoja ja pikavippipaikoja löytyy tarjoussivulta:
http://www.tarjoussivu.net/Lainaa---Pikavippejä.php
Löytyypä sieltä paljon muutakin mukavaa. Tutustu!! - Salskea33
Löysin omani täältä http://evippi.fi/ - ja aion ottaa myös jatkossakin tämän palvelun kautta, ei ottanut montaa minuuttia tuon saaminen, todella kätevää mielestäni.. Joku voi olla eri mieltä, mutta kannoinpahan korteni kekoon, toivottavasti on jollekkin hyötyä sentään!
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3612853Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201559Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151088Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa571007Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28978En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82943- 80918
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149908Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205849