Mulla oli kerran koulussa kauhea bittihätä. Pyysin lupaa päästä peeceelle,mutta ope ei päästänyt. En sitten pystynyt pidättelemään bittejäni ja kaikki bitit tuli housuun. :(
Bittitöppäys
6
1124
Vastaukset
- taas oli
kerran hirveä pizzahätä, oli ihan pakko päästä pizzalle. Mutta pitserian ovi oli lukossa, se ei ollut vielä auennut. Se oli ihan hirveä tilanne. En tiennyt miten päin olisin ollut. Lähistöllä ei ollut muita pitserioita. Ja niin multa sitten tuli pizzat housuun kaikkien nähden.
- mä söin
ison pitsan ja join neljä kaljaa, menin seuraavana päivänä rautatieasemalle ja just kun olin jonottamassa lippua, tuli hirvee paskahätä. En voinut poistua jonosta ja just, kun olin lippuluukulla, lensi löröt housuun ja sitä tuli sitten paljon. Eli voi sanoa, että tuli pizzat housuun... Olin ihan pokkana, vaikka tiukkaa teki.
- On hyviä
Eihän näitä sitten vaan sensuroida. Ei ainakaan mitään fetissi juttuja vaan lähinnä huumorilla heitetty.
- sama...
On hyviä kirjoitti:
Eihän näitä sitten vaan sensuroida. Ei ainakaan mitään fetissi juttuja vaan lähinnä huumorilla heitetty.
Ei maailma kaadu, vaikka ne sensuroitaiskin... Mutta en kyllä näe syytä sensuuriin.
- tuli
Kerran kukat housuun. Tuli hyvät tuoksut.
- kerran...
tuli kirjoitti:
Kerran kukat housuun. Tuli hyvät tuoksut.
täytekakkua, jonka kerma oli jo vähän vanhaa... Kotimatkalla tuli sitten kakku housuun... Pahinta oli, etten ollut yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 50959
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että368791- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän121684- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594