Eli jatka tarinaa yhdellä lauseella. Minä alotan.
Oli synkkä ja myrskyinen yö.
Jatka tarinaa
35
1048
Vastaukset
- yksi lause
Vanha, ruosteinen polkupyörä kitisi ja natisi allani polkiessani kohti mummolaa.
- Kolmas lause
Matkaa oli vielä 20 km ja ajattelin että ei sittenkään olis pitäny antaa pakkeja kaupunkilaispojulle.
- mutta..--,,
Kolmas lause kirjoitti:
Matkaa oli vielä 20 km ja ajattelin että ei sittenkään olis pitäny antaa pakkeja kaupunkilaispojulle.
Kun se poika oli niin nössö.
- matka jatkui...
mutta..--,, kirjoitti:
Kun se poika oli niin nössö.
Metsästä hyppäsi kaupunkilais pojan eteen heinäsirkka ja sirkkuttaen sanoi
"Suksi suolle" - kuudes
matka jatkui... kirjoitti:
Metsästä hyppäsi kaupunkilais pojan eteen heinäsirkka ja sirkkuttaen sanoi
"Suksi suolle"Mut ku mul ei oo suksii mukana ja sitä paitsi kesällä on aika paha mennä suksiin suolle, poika vastas heinäsirkalle.
- lauselma
kuudes kirjoitti:
Mut ku mul ei oo suksii mukana ja sitä paitsi kesällä on aika paha mennä suksiin suolle, poika vastas heinäsirkalle.
Heinäsirkka katsoi poikaa kerran jos toisenkin ja totesi....
- jatkuuuuuu
lauselma kirjoitti:
Heinäsirkka katsoi poikaa kerran jos toisenkin ja totesi....
" Sinäpäs et taidakaan olla mikään tyhmä kaupungilainen; tuosta hienosta vastauksestasi opastan sinut kohti herkullista mansikkamaata!"
- iiiiina
jatkuuuuuu kirjoitti:
" Sinäpäs et taidakaan olla mikään tyhmä kaupungilainen; tuosta hienosta vastauksestasi opastan sinut kohti herkullista mansikkamaata!"
Poika oli mielissään, että oli kuntopyöräillyt ahkerasti koko talven, sillä
siitä oli nyt hyötyä - heinäsirkan seuraaminen ei ollut lastenleikkiä tuolla
säällä! - jatkuu'
iiiiina kirjoitti:
Poika oli mielissään, että oli kuntopyöräillyt ahkerasti koko talven, sillä
siitä oli nyt hyötyä - heinäsirkan seuraaminen ei ollut lastenleikkiä tuolla
säällä!Poika kohtasi toisen tytön, joka oli hyvin pelokas ja pyysi tyttöä hengaileen.
- aaaaaaaaaaaaaaaaa
jatkuu' kirjoitti:
Poika kohtasi toisen tytön, joka oli hyvin pelokas ja pyysi tyttöä hengaileen.
"En ole vielä ketään nähnyt tässä matkan varrella
mummolaan - lähde toki mukaan - meidän Mummu osaa tehdä
maailman parhaita lättyjä ja saamme vielä mansikoitakin,
joista kuulin tältä ystävälliseltä heinäsirkalta" - uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
aaaaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:
"En ole vielä ketään nähnyt tässä matkan varrella
mummolaan - lähde toki mukaan - meidän Mummu osaa tehdä
maailman parhaita lättyjä ja saamme vielä mansikoitakin,
joista kuulin tältä ystävälliseltä heinäsirkalta""Sehän kuulostaa hyvältä ajatukselta mutta nuo tuolla
puuhun nojaavat vanhat vanhempani liikkuvat todella hitaasti, joten joutuisit kävelemään lopun matkaa seuranamme?" - rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu kirjoitti:
"Sehän kuulostaa hyvältä ajatukselta mutta nuo tuolla
puuhun nojaavat vanhat vanhempani liikkuvat todella hitaasti, joten joutuisit kävelemään lopun matkaa seuranamme?"Poika nyökkäsi tyytyväisenä ja sanoi: "Ei haittaa mitään, onhan yhdessä porukalla mukavampi matkustaa -
ja sitä paitsi, työskentelen vanhainkodissa, joten seniorikansalaisten vaivat ovat minulle tuttuja juttuja!" - a'
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr kirjoitti:
Poika nyökkäsi tyytyväisenä ja sanoi: "Ei haittaa mitään, onhan yhdessä porukalla mukavampi matkustaa -
ja sitä paitsi, työskentelen vanhainkodissa, joten seniorikansalaisten vaivat ovat minulle tuttuja juttuja!"Aaaa, sano tyttö "Mutta minä en kyllä jaksa enää kävellä"- "Otatko minut reppuselkääsi?"
- laase !
a' kirjoitti:
Aaaa, sano tyttö "Mutta minä en kyllä jaksa enää kävellä"- "Otatko minut reppuselkääsi?"
Tyttö nousi kaupunkilaispojan reppuselkään. Mutta poika tiputti hänet maahan ja hän katkaisi jalkansa.
- O*
laase ! kirjoitti:
Tyttö nousi kaupunkilaispojan reppuselkään. Mutta poika tiputti hänet maahan ja hän katkaisi jalkansa.
Tyttö alkoi itkeä.Poika halas tyttöä ja sano, että se oli ikävä vahinko mutta nyt kaikki kääntyy taas hyvin. Poika laittoi näppärästi jalkaan kylmäsiteen ja vei pyörän tarakalla tytön terveyskeskukseen.
- joten jatkan tästä...
a' kirjoitti:
Aaaa, sano tyttö "Mutta minä en kyllä jaksa enää kävellä"- "Otatko minut reppuselkääsi?"
"Tuskin se olisi kovin turvallista mutta voit käyttää pyörääni."
- lisää ................
joten jatkan tästä... kirjoitti:
"Tuskin se olisi kovin turvallista mutta voit käyttää pyörääni."
"Erinomaista - itse en sitä oikeastaan välttämättä tarvi mutta
äitini on jo hieman väsynyt joten hän voisi sitä käyttää". - ....................aaaj
lisää ................ kirjoitti:
"Erinomaista - itse en sitä oikeastaan välttämättä tarvi mutta
äitini on jo hieman väsynyt joten hän voisi sitä käyttää".Niinpä nelikko lähti vaeltamaan eteenpäin
ja pysähtyivät vasta kun kohtasivat tiellä....
katolisen papin! - nhgfgg
....................aaaj kirjoitti:
Niinpä nelikko lähti vaeltamaan eteenpäin
ja pysähtyivät vasta kun kohtasivat tiellä....
katolisen papin!"Miten katolinen pappi voi kävellä näillä seuduilla,hämmästeli poika ja alkoi kaivaa taskustaan muistivihkoa, kysyäkseen tuolta Vatikaanin lähettiläältä jotain hyvin tärkeää."
- rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
nhgfgg kirjoitti:
"Miten katolinen pappi voi kävellä näillä seuduilla,hämmästeli poika ja alkoi kaivaa taskustaan muistivihkoa, kysyäkseen tuolta Vatikaanin lähettiläältä jotain hyvin tärkeää."
Samalla hän ajatteli: " Tässä on se tilaisuus, mitä olen odottanut
näyttääkseeni paikallislehden päätoimittajalle
lehtimieskykyni - mielenkiintoinen henkilöhaastattelu! - ssssssssssss
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr kirjoitti:
Samalla hän ajatteli: " Tässä on se tilaisuus, mitä olen odottanut
näyttääkseeni paikallislehden päätoimittajalle
lehtimieskykyni - mielenkiintoinen henkilöhaastattelu!Mutta kaikeksi harmiksi pojan kynästä oli muste loppu
- aaaaa.
ssssssssssss kirjoitti:
Mutta kaikeksi harmiksi pojan kynästä oli muste loppu
Siitä harmistuneena poika päätti tarrata kiinni kirveeseen. Hän puristi kirveen varresta ja nosti kirveen päänsä yläpuolelle huitaistakseen sillä...
- jatkuuuuuuuuuuuuuuuuu
aaaaa. kirjoitti:
Siitä harmistuneena poika päätti tarrata kiinni kirveeseen. Hän puristi kirveen varresta ja nosti kirveen päänsä yläpuolelle huitaistakseen sillä...
tajuten samalla silmänräpäyksellä että eihän se mikään kirves ollut -
kuivunut oksankarahka keskellä metsää! - riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
jatkuuuuuuuuuuuuuuuuu kirjoitti:
tajuten samalla silmänräpäyksellä että eihän se mikään kirves ollut -
kuivunut oksankarahka keskellä metsää!Moiset hullut luulemukset ja ärtymykset johtuivat siitä, että
eväidn syönti oli jäänyt väliin vaikka vanha
äitimuori oli siitä varoitellutkin! - tttttttttttttttttttttttt
riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kirjoitti:
Moiset hullut luulemukset ja ärtymykset johtuivat siitä, että
eväidn syönti oli jäänyt väliin vaikka vanha
äitimuori oli siitä varoitellutkin!Ah sitä onnen autuutta kun eväät saatiin
joukolla avattua ja korista paljastui
HK:n sinistä pari pakettia, Auran sinappia
ja koko joukko voileipiä!! - katseli
tttttttttttttttttttttttt kirjoitti:
Ah sitä onnen autuutta kun eväät saatiin
joukolla avattua ja korista paljastui
HK:n sinistä pari pakettia, Auran sinappia
ja koko joukko voileipiä!!eväitä ja sanoi: "Kylläpä tulee pieni
toskanalainen kotikyläni mieleen näistä
maukkaista antimista" - lasketko
katseli kirjoitti:
eväitä ja sanoi: "Kylläpä tulee pieni
toskanalainen kotikyläni mieleen näistä
maukkaista antimista"sinä kaloreita?Paljonkohan näistä eväistä tulee?
- lause
lasketko kirjoitti:
sinä kaloreita?Paljonkohan näistä eväistä tulee?
" Meillä Italiassa ei lasketa kaloreita - meillä
nautitaan ruoasta kuten pitää - dolce vita, lapseni!" - lisäääää
lause kirjoitti:
" Meillä Italiassa ei lasketa kaloreita - meillä
nautitaan ruoasta kuten pitää - dolce vita, lapseni!"Todistaakseen sanansa pappi aukaisi ison laukkunsa ja nosti ryhmän
yllätykseksi esiin kaikkien maistettavaksi Chianti viiniä, kunnon palan herkullista juustoa sekä pussin pähkinöitä. - SLoi
lisäääää kirjoitti:
Todistaakseen sanansa pappi aukaisi ison laukkunsa ja nosti ryhmän
yllätykseksi esiin kaikkien maistettavaksi Chianti viiniä, kunnon palan herkullista juustoa sekä pussin pähkinöitä."Ja mikäs maistuisi paremmalta kunnon Chiantin kanssa, kuin maksa ja fava-pavut? Mutta mistäs me se maksa saataisiin?" totesi pappi, ja kaivoi esiin teurastajan veitsen silmät kiiluen.
- hmm..,
Sinun täytyy kirjoittaa itse omilla sanoillasi oma tarinasi, älä pyydä muita tekemään sitä puolestasi. Luovuus lähtee itsestä.
- jatkelma
.....,totesi katolinen pappi pojan viattomaan tiedusteluun mahdollisuudesta laatia papista henkilöhaastattelu paikallislehteen.
- kerro kerro kuvastin
jatkelma kirjoitti:
.....,totesi katolinen pappi pojan viattomaan tiedusteluun mahdollisuudesta laatia papista henkilöhaastattelu paikallislehteen.
OK vastasi poika, kerro sitten oletko oikeesti pappi, lukkari, talonpoika vai kuppari :D
- sdfgsdfgsg
kerro kerro kuvastin kirjoitti:
OK vastasi poika, kerro sitten oletko oikeesti pappi, lukkari, talonpoika vai kuppari :D
mää olen kantasuomalainen evlutku, tuulari ja sosialismimielinen. Meikä tykkää sanoista: täytyy ja älä.
- ..
sdfgsdfgsg kirjoitti:
mää olen kantasuomalainen evlutku, tuulari ja sosialismimielinen. Meikä tykkää sanoista: täytyy ja älä.
naamiaisista, siksi tämä asu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124280MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822161Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551701Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991425Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331078Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903- 171874
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868