Kari Meronen vs Erik Nikkinen

messuhalli

Kari Meronen vs Erik Nikkinen. Mielestäni kovin amatöörinyrkkeilyottelu Suomessa.

63

6820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Boltsa/Jupperi

      Se oli hyvä matsi ja tasokas. Molemmat ottelija ammattimaisesti luotsattuna-ammattilaisurallaan olisivat päässeet todella pitkälle.Eki olisi ollut varma euroopanmestari."Kovin"päähänlyönti matsi oli jankka-jose matsi.

      • ingopallo

        Kyllä oli messuhallissa porukkaa. Ja tunnelmaa. Käytiin katsomassa vuosikaudet SM-kisoja. Aloitettiin sunnuntai päiväotteluista ja sitten muutamat oluet ja iltaotteluihin. Yöksi kotiin 150km päähän ja maanantaina töitten jälkeen loppuotteluihin. Jossain vaiheessa kisat siirtyivät Töölön kisahalliin.Usein oltiin kuuntelemassa tuomaripalaveria,messuhallin kahvilassa. Muistatko sen nyrkkeilynvastaisen tv-ohjelman? Olipa kovia otteluja ja tyrmäyksiä/epätasaisia otteluita.


      • Anonyymi

        Joo jos pää olisi kestänyt skodeja


    • ex. boksari

      Oli se varmaan kova matsi ja oli niitä varmasti muitakin. Nythän tuota Merosen Karia etsitään silloin tällöin Helsingin kaduilta kun ei muista missä on. Viimeksi tänään oli Iltasanomissa oikein kuvan kanssa. Onneksi löytyi. Edellisen kerran oli kateissa 2013 syksyllä. Eikä mies ole edes hirveän iäkäs, juuri ns. eläkeiän saavuttanut.

      On se vaan terveellinen laji tämä. Toivottavasti ei itselle tule koskaan samoja ongelmia, ammattilaisena en otellut mutta amatöörinä n. 200 ottelua ja tyrmätyksikin tulin muutaman kerran. No 50 v. olen nyt, eikä ainakaan vielä onneksi mitään ongelmia.

      • Kisahalli1984

        Pallo hukassa, mutta peli jatkuu.


    • Uljas-Jarno

      Huono ottelu, ja vielä huonommat ottelijat.

      Yritin aikanaan opettaa Merosen Karia nyrkkeilemään - mutta Kari ei oppinut. Mitäs Kari saavutti nyrkkeilijänä? Ei perkele paljoakaan.

      Nikkinen otteli hyvin, mutta hän teki sen minun opeilla. Minä opetin Eerikkiä.

      Elikkä: pitää reenata, pitää urheilla, pitää olla nöyrä.

      • Anonyymi

        No joo. Eki oppi Oulusta Mikkolan Topilta jotain. Sit stadissa ElikseltVeljeksilä se trenas ja siellä sitä opetti Olli ja veljekset. Kari oli VN kasvatti.... Tunsin/tunnen molemmat. Karri viimeiset vuodet oli päasiass veljeten luona. Itse spsrradin poikin kanssa satoja eriä.... Ja et joku muu niitä opetti... No jaa juttuja on monia.. Heh Heh Heh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo. Eki oppi Oulusta Mikkolan Topilta jotain. Sit stadissa ElikseltVeljeksilä se trenas ja siellä sitä opetti Olli ja veljekset. Kari oli VN kasvatti.... Tunsin/tunnen molemmat. Karri viimeiset vuodet oli päasiass veljeten luona. Itse spsrradin poikin kanssa satoja eriä.... Ja et joku muu niitä opetti... No jaa juttuja on monia.. Heh Heh Heh

        Mikkolan Topi olen. Minun opeilla hän sen teki!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo. Eki oppi Oulusta Mikkolan Topilta jotain. Sit stadissa ElikseltVeljeksilä se trenas ja siellä sitä opetti Olli ja veljekset. Kari oli VN kasvatti.... Tunsin/tunnen molemmat. Karri viimeiset vuodet oli päasiass veljeten luona. Itse spsrradin poikin kanssa satoja eriä.... Ja et joku muu niitä opetti... No jaa juttuja on monia.. Heh Heh Heh

        Kirjoittamaan et oppinut, tai ajattelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikkolan Topi olen. Minun opeilla hän sen teki!!!!

        Vitut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitut

        Teki.


    • RubertH

      ja ennenkaikkea - pitää olla hieman homo.

    • Tuokaa ruutuun

      Yleltä toivoisin,että näyttäisivät sen ohjelman uusintana,jossa nyrkkeily sai kovaa kritiikkiä. Epätasaisia otteluja,tuttuja kasvoja jotka selittivät ja yrittivät puolustaa lajiaan.

      Aikaa ohjelmasta lienee noin 30 vuotta.

    • Boxrec

      Kaikkien aikoja paras kotimainen matsi oli Kosusen ja Marjamaan ensimmäinen. Kosunen voitti tuomariäänin 3-2, mutta Marjamaa oli parempi.

      • Kisahalli84

        Muistikuva tuosta ottelusta: Marjamaata avusti Leo Jokela.
        Ottelu käytiin messuhallissa, niin kuin Merosen ja Nikkisenkin ottelu.


      • 46436

        Siellähän ne miltei kaikki ottelut käytiin noina aikoina.


    • Akrabi

      Ensimmäinen Kosunen-Marjamaa ottelu 1975 käytiin Tampereella, jossa SM-kisat silloin järjestettiin

      • 564435

        Tamperetta tuolloin ollut vielä edes olemassa.


      • Anonyymi

        Myös Turussa on isketty SM-kisat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös Turussa on isketty SM-kisat.

        Tämän täytyy olla vitsi. Jos iskettiin, niin kyseessä täytyy olla vuosi jolloin TUL oli pois.


    • Tume83

      Tuli tänään Eerikkiä jututettua ja herra kertoi neljä kertaa saman asian.

    • Nackar

      Kyllähän kaikkien aikojen nyrkkeilyottelu on Halme&Järvinen. Siis Suomessa. Siitä on aivan tyhjä vänkyttää. Pikkupoikien mittelöt voi olla mitä vaan, mutta kun tosi isot miehet selvittelee välejään, niin siinä pölisee jotain muutaki kun höyheniä.

    • t_makinen

      Asia on juuri näin, nämä entisajan gladiaattorit painoivat päälle ja olivat myös kunnon naistenmiehiä

      Toista se on nykyään, lemmensarvea heilutellaan ehkä jossain liikenneympyrässä kännissä korkeintaan.

    • Wtyyli

      Noriyaki Kasai ois niistänyt nenän molemmilta.

    • nikkisenvaimo

      Kasai-Nikkinen olisi voiu käydä yhdistettynä mäkinyrkkeilyhyppynä. Ensin molemmat laskee rinnakkain alas kahta ränniä lentomäestä, sitten. ponnistaa ja lentää rinnakkain ja nyrkkeilee toisiaan vastaan samalla! Voittaja on se joka tulee ehjänä alas, alastulosta telemarkkina saa lisäpisteitä. Jos molemmat tulee alas niin vertailu on sama kun mäkihypyssä, eli pituus ja tyylipisteet, alastulo jne.

      Rännissä ei vielä saa lyödä tai ottaa kontaktia. Ensin ponnistetaan. Jos molemmat tulee yhtä pitkälle ja vetää telemarkit, niin voittaja on se joka ehtii ponnistaa ekana uudelleen ja lyödä ilmaan. Jos sekin tehään yhtäaikaa, voittajan ratkaisee 30 sekunnin nyrkkeilyerä mäkimontussa mäkikypärät päässä. Hanskoina ne perus tumput mitä hyppääjillä on.

    • masahikoharada

      No juuh. aikanaan meni, en tiedä Kasaista ja Nikkisestä, mutta aikanaan meni tolla Espen Bredesenillä ja tällä Erkki Merosella jurikin näin.

      Espen ponnisti kovemmin, Ekku ei nyrkkeilymiehenä saanut oikeen veetä aukeamaan. Silti puhuri pudotti Espenin about samaan kohtaan kummulla kun ekun, ekku liiteli pintoja pitkin ja bredesen putosi kumpuun ylhäältä, miehet kolaroivat jo alastulossa, mutta molemmat veti silti telemarkit, ja hyppäsivät ilmaan ja löivät yhtaikaa, eli homma meni nyrkkeilyyn asti.

      30 sekunnin erän vie BREDESEN! häntä ei haitannut kokemattomuus. hän sanoi ottaneensa oppia SVen Ottkelta, hän oli 28 sekuntia erästä suojauksessa piilossa ja löi lopussa kevyen tusautuksen vartaloon. 1-0 osumin hän vei nyrkkeilyerän ja voitti.

      Ekku ei tosta puhu, ei vaikka kuinka yritätte. Ja Ripa vielä vähemmän. Ekku huitoi kunnon mouhijärveläisiä sen 28 sekuntia, mutta kaikki meni ohi. Ja sitten Bredesen ratkaisi itikkalyönnillä pyttyyn, juuri ennen kuin homma olisi edennyt rankkareihin. Rankkarit vedetään jäisellä lumipalloilla naamaan kerrasta poikki periaattella, jos ei nyrkkeily tuota tulosta.

    • kljooosef

      Oon kerran nähnyt kun tollanen menee lumipalloihin asti. Risto Meronen ja Didier Mollard veteli toisiaan niin kauan kunnes Didi antoi Ripalle kunnon lumipesut. Meronen ehti väistellessä rakentaa lumilinnan johon suojautua, mutta Mollard tuli Robert Ceconin kanssa liikkuvalla iglulla linnan porteista sisään, ja tykitti Ripaa jääpalloilla.

      Tota edelsi tiukka kisa, molemmat hyppäsi 50 metriä telemarkeilla vaikka Ripa löi jo ilmassa Mollardilta huulen halki, ja nyrkkeily meni tasapistein 18-18, molemmat löi kokoajan. Lopulta Karijoen sairaalassa todettiin Ripalla haljennut perna, Mollardilla koteloitunut maksa ja sivullisena mukaanvedetyllä Ceconilla lisäkiveksen pullistuma.

    • haradessum

      Muistan kun Hakulisen Hara aikanaan veti totaaliraivarit Nicolas Dessumille, kun Nico kutsui Haraa "Sika-Harriksi" Hakulisen hypättyä heti alastulon jälkeen ilmaan koukkuja lyöden, ja vieden täten homman nimiinsä Dessumin jäätyessä tilanteessa täysin.

      Mäkimontussa nähtiin kisan ratkeamisen jälkeenkin vielä se 30 sekunnin nyrkkeily, kun Hara mätki molemmin käsin Dessumia, Mollardin ja Ivan Lunardin katsellessa vierestä ja laskiessa osumia.

      Dessumin kaltainen pikkupoika oli tosi kevyttä kamaa Haran käsittelyssä. Hara hyppäsi pidemmälle, nyrkkeili paremmin ja lopuksi rakensi vielä hienomman lumiukonkin kuin Dessum, ja älysi tosimiehenä laittaa lumiukolle porkkanan penikseksi ja kivet palleiksi. Dessum laittoi ne tietenkin nenäksi ja silmiksi. Uskalsikohan Dessum edes harrastaa seksiä, on suht hyvä kysymys.

    • Ari-Pekka666

      Lasse Ottesen ja Roar Ljøkelsøy olivat silti vielä parempia. Niko Jokinen ja Edis Tatli yrittivät haastaa riitaa heidän kanssa, mutta Ari-Pekka Nikkola pahoinpiteli heidät äitinsä kanssa. AaPeen mutsi otti Jokisen jaloillaan pihteihin ja rutisti häneltä kylkiluut mäsäksi hyppytornissa. Tatli pieksi aikansa Nikkolaa itseään, mutta taas Nikkolan mutsi puuttui peliin. Hän repi Tatlilta pään irti, ja paskansi sen jälkeen tämän kaula-aukosta sisään, kutsuen sitä Kosovolaiseksi koiranmakkaraksi.

      A-P Nikkolan äiti myös leikkasi Lasse Ottesenilta munat irti, ja syötti ne Roar Ljøkelsøylle ja Ildar Fatkullinille. Fatkulli sai nimensä lihavasta kyrvästä, mutta oli silti nöyrää poikaa Ari-Pekka Nikkolan äidin edessä, jonka klitoris on titaania ja nännit rautamalmia. Häpyhuulet platinaa.

      Nikkolan mutsi tuli sukset jalassa alas tornista hakattuaan kaikki hyppääjät ja nyrkkeilijät. Nikkola itse löydettiin ruumiskasan keskeltä imemästä peukkua hokien: "mama, mama."

      Mika Kojonkoski yritti naureskella tapahtuneelle, mutta Nikkolan mutsi leikkasi häneltäkin - aivan, arvasitte oikein - munat irti.

      • G-mies

        Käsittääkseni Sensei Noriyaki Kasailla oli kuuma suhde AaPeen mutsin kanssa 80-luvulla. Se yritti siinä piikkauksen ohessa opettaa PeeAalle taistelijan tietä ja nussimisen alkeita mutta oppi ei juurtunut nuoren mäkikotkan varsin harvaan latvustoon.


    • mpulli

      Käsittääkseni Kasai nussi lähinnä Haradan jämiä, mutta voin olla väärässäkin.

      Masa yleensä jahtasi pikkutyttöjä ja heidän vartuttuaan he kiinnostuivat itämaisesta filosofiasta ja sensei Kasaista.

      Kuulemma syy miksi osa hyppääjistä, mm. Ahonen ja Saito, suosivat aikanaan kasvonaamaria hypätessä, oli nimenomaan se ettei PeeAan mutsi tunnistaisi heitä kesken ilmalennon.

      Monissa kisoissa kun Hilma-Greta Nikkola vaani jyrypöydän alla kiikaritähtäimen kera. Esim. Mika Laitinen kaatui Garmischin harjoituksissa 1995, kun Rouva Nikkola ampui häntä siteeseen alastulon yhteydessä.

    • PKLipponen67

      Onse saatanan hyvä, että ylläpito siivoaa noita paskaviestejä. Saadaan pidettyä kunnon keskustelu käynnissä ja mitkään vitun homot ei pääse trollaamaan kunnon suomalaisten miesten keskustelua!

      T: Pertti Lipponen.

    • mirtatsapiini

      Vierelä-Vuorinen ja Asikainen-Sipilä matsit oli sm tasolla myös kovia otteluita.

    • ilkoagot

      Tiukka oli ottelu. Täähän käytiin Val di Fiemmessä 1980.

      Muistan Merosen nyrkkeilyhanskat ja keltaiset sukset.

      • Anonyymi

        ESpen Bredesen ja Lasse Ottesen ottavat Merosten vaimoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ESpen Bredesen ja Lasse Ottesen ottavat Merosten vaimoja

        Meronen on varmaan 1947-1951 syntynyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meronen on varmaan 1947-1951 syntynyt

        Ekku 52


    • Anonyymi

      Marjamaa vs Kosunen on kovin

      • Anonyymi

        Ongelmana oli tuomarit, SNL-TUL, karmeita kotiinpäinvetoja.

        P.s. Muistui mieleen Helsinkiläinen poliisi, joka oli mielestäni tosi hyvä nyrkkeilijä, sekä suosikkini Ilmo L, huippunyrkkeilijä sekä valmentaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelmana oli tuomarit, SNL-TUL, karmeita kotiinpäinvetoja.

        P.s. Muistui mieleen Helsinkiläinen poliisi, joka oli mielestäni tosi hyvä nyrkkeilijä, sekä suosikkini Ilmo L, huippunyrkkeilijä sekä valmentaja.

        Kaksi kovaa taistelijaa poliisi Heikki Maijanen sekä yksi suosikeistani Arto Nilsson.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi kovaa taistelijaa poliisi Heikki Maijanen sekä yksi suosikeistani Arto Nilsson.

        Arto, Heikki, Purtsi, Ilmo, Kosusen Kari, Korhosen Kari , kaikkia heitä oli ilo katsella.


    • Anonyymi

      Noriaki Kasai on Nikkisen tytön isä.

    • Anonyymi

      Huono ottelu, ja vielä huonommat ottelijat.

      Yritin aikanaan opettaa Merosen Karia nyrkkeilemään - mutta Kari ei oppinut. Mitäs Kari saavutti nyrkkeilijänä? Ei perkele paljoakaan.

      Nikkinen otteli hyvin, mutta hän teki sen minun opeilla. Minä opetin Eerikkiä.

      Elikkä: pitää reenata, pitää urheilla, pitää olla nöyrä.

      Terveisin,

      Joni Kjäll

      • Anonyymi

        Hehe... Kari oppi opit Vn salilla ja sit stdikkalla ja ja veljeksillä. Missä olit silloin..?? Muutaman Suomen ja pm mestaruuden.. merikontti esi olympialaiset mitallinen. Mitäs itse...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehe... Kari oppi opit Vn salilla ja sit stdikkalla ja ja veljeksillä. Missä olit silloin..?? Muutaman Suomen ja pm mestaruuden.. merikontti esi olympialaiset mitallinen. Mitäs itse...

        Olin VN salin tekniikkaguru.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehe... Kari oppi opit Vn salilla ja sit stdikkalla ja ja veljeksillä. Missä olit silloin..?? Muutaman Suomen ja pm mestaruuden.. merikontti esi olympialaiset mitallinen. Mitäs itse...

        Olen sparrannut 5000 erää


    • Anonyymi

      Kosunen-Marjamaa, oli mielestäni vielä hieman kovempi.

      2021 SM-kisojen paras ottelu oli sarjan 80kg loppuottelu, muuten varsin lattea tunnelma. Plussaa tv 2:n varsin pitkäkestoiset lähetykset, miesten otteluluita vaan valitettavan vähän.

      Harvoin näkee saman seuran, saman valmentajan, saman painoluokan ottelijoita kehässä, kamppailemassa suomen mestaruudesta.
      Edellisestä vast tapahtumasta on kulunut vuosikymmeniä.

      • Anonyymi

        Sama painoluokka, sama seura, eri valmentaja.

        75kg ottelijat Kotkasta Jorma vs Max.


    • Anonyymi

      Huono ottelu, ja vielä huonommat ottelijat.

      Yritin aikanaan opettaa Merosen Karia nyrkkeilemään - mutta Kari ei oppinut. Mitäs Kari saavutti nyrkkeilijänä? Ei perkele paljoakaan.

      Nikkinen otteli hyvin, mutta hän teki sen minun opeilla. Minä opetin Eerikkiä.

      Elikkä: pitää reenata, pitää urheilla, pitää olla nöyrä.

      Terveisin,

      Joni Kjäll

      • Anonyymi

        Mikkolan Topi Oulussa ja Elis oman aikansa ja sit veljeksillä. Stdissa en nähnyt Sinua... sori vaan .olin muuten Ollin hautajaisissa ekikin oli siellä.. itse Ekin kanssa satoja sparraus matseja stadikalla ja veljeksillä.. suo vaan ei siellä karin kanssa stadikkalle ja veljeksillä...myös.. siellä kummassakin Eki ja Kari treenas ja sparras keskenään nii ja Ollin kassa kummatkin niinku itsekin... missä olit silloin??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikkolan Topi Oulussa ja Elis oman aikansa ja sit veljeksillä. Stdissa en nähnyt Sinua... sori vaan .olin muuten Ollin hautajaisissa ekikin oli siellä.. itse Ekin kanssa satoja sparraus matseja stadikalla ja veljeksillä.. suo vaan ei siellä karin kanssa stadikkalle ja veljeksillä...myös.. siellä kummassakin Eki ja Kari treenas ja sparras keskenään nii ja Ollin kassa kummatkin niinku itsekin... missä olit silloin??

        Olin Mikkolan Topin mentori, jota hän konsultoi valmennettaviensa suhteen. Eki oli kyllä Ollin hautajaisissa, mutta meni humalatilansa takia askin mukana monttuun. Sen jälkeen löin vasemman suoran ilmaan ja jätin Ollille hyvästit. Pappi kiitteli jälkeenpäin, että pysyin pystyssä enkä mennyt askin mukana monttuun. Olin järjestänyt nuo kaikki teidän sparrit. Etkä edes tiennyt sitä. Olli vielä pyysi minulta luvan lähteä. Istuin nojatuolissa, kiskoin konjakkia naamaan ja sanoin että anna mennä vaan, hakkaa ne urpot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin Mikkolan Topin mentori, jota hän konsultoi valmennettaviensa suhteen. Eki oli kyllä Ollin hautajaisissa, mutta meni humalatilansa takia askin mukana monttuun. Sen jälkeen löin vasemman suoran ilmaan ja jätin Ollille hyvästit. Pappi kiitteli jälkeenpäin, että pysyin pystyssä enkä mennyt askin mukana monttuun. Olin järjestänyt nuo kaikki teidän sparrit. Etkä edes tiennyt sitä. Olli vielä pyysi minulta luvan lähteä. Istuin nojatuolissa, kiskoin konjakkia naamaan ja sanoin että anna mennä vaan, hakkaa ne urpot.

        Alkoiko Olli jossain vaiheessa lähteä kysymättä lupaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkoiko Olli jossain vaiheessa lähteä kysymättä lupaa?

        Eipä juuri - Ollia piti manageroida tarkkaan. Minä olin se taho, joka järjesti Mäki-Moore MM matsinkin. Säädin kulisseissa palaset kohdilleen Davey Mooren Helsingin-matkaa varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä juuri - Ollia piti manageroida tarkkaan. Minä olin se taho, joka järjesti Mäki-Moore MM matsinkin. Säädin kulisseissa palaset kohdilleen Davey Mooren Helsingin-matkaa varten.

        Moni ei muuten tiedä sitäkään, että kun Elis laittoi Nikkisen sparraamaan Pietro del Papaa, niin minä olin hankkinut Papalle tämän vaatimat XL-kokoiset alasuojat. Italialaiset oli matsomiehiä.

        Isoimpana saavutuksenani pidän sitä, että laitoin Ollin siihen kuntoon henkisesti, että hän kykeni pieksemään Conny Rudhofin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni ei muuten tiedä sitäkään, että kun Elis laittoi Nikkisen sparraamaan Pietro del Papaa, niin minä olin hankkinut Papalle tämän vaatimat XL-kokoiset alasuojat. Italialaiset oli matsomiehiä.

        Isoimpana saavutuksenani pidän sitä, että laitoin Ollin siihen kuntoon henkisesti, että hän kykeni pieksemään Conny Rudhofin.

        Kuinka paljon siihen vaadittiin viinaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka paljon siihen vaadittiin viinaa?

        Paljon. Moni ei tiedä, että Olli Mäki otteli AINA paremmin kännissä kuin selvinpäin. Selvinpäin hän pelkäsi että vastustajaan sattuu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon. Moni ei tiedä, että Olli Mäki otteli AINA paremmin kännissä kuin selvinpäin. Selvinpäin hän pelkäsi että vastustajaan sattuu!

        Ja sama tietenkin myös Davey Moorea vastaan. Selvinpäin otteli, ja aivan päin v-ttuahan se meni. Yritin vielä stadikan pukusuojassa maanitella, että ottaisi Salmisaarta tai Citrus-likööriä, koska niillähän se Gustafssonin Nissekin teki kavereistaan hakkelusta. Mutta ei, halusi olla raitis mukamas. Ja otteet oli sen mukaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon. Moni ei tiedä, että Olli Mäki otteli AINA paremmin kännissä kuin selvinpäin. Selvinpäin hän pelkäsi että vastustajaan sattuu!

        Totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sama tietenkin myös Davey Moorea vastaan. Selvinpäin otteli, ja aivan päin v-ttuahan se meni. Yritin vielä stadikan pukusuojassa maanitella, että ottaisi Salmisaarta tai Citrus-likööriä, koska niillähän se Gustafssonin Nissekin teki kavereistaan hakkelusta. Mutta ei, halusi olla raitis mukamas. Ja otteet oli sen mukaiset.

        Olli oli liian kiltti kehässä. Yritimme opettaa hänelle rajuja temppuja, juuri tuolloin kun Mikkolan Topi jäi kiinni hormoneista. Järjestimme orgiat.


    • Anonyymi

      Amatöörit hehkutavat toisiaan..jotkut vanhat skubet jotka ei ollut yhtään mitään. Samaa tasoa löytyi joka baarista tuohon aikaan. Suomessa ei vaan ole olllut yhtään kovaa ammattinyrkkeiijää, eikä tule vuosiin.

      • Anonyymi

        Painu sinä Kukkopoika Lapinlahden Shellin taa!

        Aikanaan sentään osattiin tapella ja juopotella. Nykyään osataan roskaruoka ja mielenterveysongelmat. Toivottavasti Putin voittaa!!!!


    • Anonyymi

      Huono ottelu, ja vielä huonommat ottelijat.

      Yritin aikanaan opettaa Merosen Karia nyrkkeilemään - mutta Kari ei oppinut. Mitäs Kari saavutti nyrkkeilijänä? Ei perkele paljoakaan.

      Nikkinen otteli hyvin, mutta hän teki sen minun opeilla. Minä opetin Eerikkiä.

      Elikkä: pitää reenata, pitää urheilla, pitää olla nöyrä.

      Terveisin,

      Joni Kjäll

    • Anonyymi

      Huono ottelu, ja vielä huonommat ottelijat.

      Yritin aikanaan opettaa Merosen Karia nyrkkeilemään - mutta Kari ei oppinut. Mitäs Kari saavutti nyrkkeilijänä? Ei perkele paljoakaan.

      Nikkinen otteli hyvin, mutta hän teki sen minun opeilla. Minä opetin Eerikkiä.

      Elikkä: pitää reenata, pitää urheilla, pitää olla nöyrä.

      Terveisin,

      Joni Kjäll

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5604
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1977
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      57
      1718
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      10
      1281
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe