Katsokaa linkki.
Kysymys kuuluu:
Kumpi on sinun mielestä kauniinmpi?Inez vaiko Henriette(Inez on Miriamin ja Henriette Lauran näyttelijä)
http://www.tramedibeautiful.com/Public/data/fusilla/2008512103535_108d5ca6a9aa990c46a6b7de8f997b4a.jpg
Minun mielestäni Laura,koska hänen hymynsä on aivan ihana
Gallub
7
1131
Vastaukset
- Toetoe_
Ehdottomasti Laura.Vaikka onhan Inezkin tuossa kaunis:)
- LovingAngel
Jos ajatellaan näin niin,molemmat ovat kauniita noissa kuvissa(niin Inez kuin Henriettekin)mutta kun taas ajatellaan että kumpi on/oli roolihahmona kauniimpi Laura vaiko Miriam niin vastaukseni on että Laura,mutta myös Miriamkin oli sarjassa kaunis kun hän oli niin aito ja luonnollinen.Samaa ei voi sanoa esim Samiasta,jolla on hirveät meikit ja ne hiukset ei sovi sille yhtään. Ja eipä tuolla ole väliä vaikka kirjoitusvirheitä tuleekin,näkisittepä kuinka mun ammattikoulun äikänopelle niitä tulee:D
- Sarannapas
Itekään en tykkää Samiasta roolihahmona enkä pidä Samiaa sarjassa erityisen kauniina.Tää kausi on mun mielestä kaikista huonoin.Leonie on niin suloinen,hänen luonteensa on niin ihana:)
Näyttelijäna Dominique Siassia on nätti,mutta meikattiin tyhmästi ja hiukset laitettiin tyhmästi.
Näyttelijänä kaunein on Inez,hänen olemuksensa vain on niin upea.Henriettekin on kaunis.Roolihahmona sekä Laura että Miriam ovat molemmat kauniita.Sellasia kukkaistyttöjä:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181260
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232