Jep, meikälikasta tuleepi miljonääri (tosin vaan yks milli) ennen kesää 2010.
Ukko on perinyt.
Minä aion käyttää.
Kas kun olen parempi näissä talousasioissa.
Miljonääri
4
818
Vastaukset
- oot tajunnu jutun
just oikee.. perintö elämään... elävä perintö!!
tuuhan tänne nii polkasen siuun vähän vauhtia IHAN ILMASEKS!
mut jatkovarvit tonnikieppeillä! - 077
mun mielestä jos sinä perit sen millin niin minä haluaisin että antaisit kolme neljäsosaa kaikille köyhille ja huono tuloisille koska mitä tekisit yhdellä millillä se on sulle pelkkää roskaa jolle ei löydy käyttöä samaalla se tuo sulle huonoa onnea, omatuntoa ja seuraa. Muutenkin kaikki miljonäärit kuitenkin pelkkiä idiooteja, jotka tekee mitä vaan fyrkan takia. Tähän päätän mielipiteeni
- Lokkila Pentti
Anna minulle rahaa KOSKA RAKASTAN SITÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
RAHA ON TODELLA IHANAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - 2222
OLISIN TUTTU PIPPALOISSA YMS JA S IP JUHLISSA JA SITTEN MULLA OLISI JOSKUS SITTEN JOISSAIN PIPPALOISSA MUSTA SMOKKI.VALKOINEN PAITA JA RUSETTI < MALLIA DOLCE JA GABBANA < JA SEURALAISELLA VIHREÄ ILTAPUKU
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890