Tiia Mäkelä??? ehkä

kauan sitten

Tulitpahan mieleen jälleen. Siitä on noin 11 vuotta kun tapasimme kreetalla teit aloitteen uimarannalla. Olin silloin 13 ja sinä 14 (blondi). Sulla oli kaveri joka oli vuoden sua nuorempi muistaakseni ( nimeä en muista senkään vertaa ehkä maria mutta tummat hiukset ja hyvän näköinen se oli silti). Olin kreetalla viikon ja te kaksi viikkoa.Asuitte kait tikkurilassa Oltiin muutamana iltana viereisessä tavernassa.

Tuskin täällä tärppää mutta on tullut suhteellisen useasti mieleen että mitköhän teille kuuluu

T. poika jolle olit allerginen

7

2557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ttiiiiiia

      tiia oon! sukunimi mäkelä mut oon 12w. ny

      • voi voi

        harmi kun olet vain 3 vuotta liian myöhään syntynyt


      • tiiiiiduliii
        voi voi kirjoitti:

        harmi kun olet vain 3 vuotta liian myöhään syntynyt

        en kyl oo ollu missää kreetalla !! ikinä!!!


    • timamax

      Hei! vastaan aika myöhään sinun ilmoituksen perusteella...huomasin tämän vasta juuri nyt :) mutta minulla on ollut tällainen tilanne... en ole varma mutta vastaan nyt tähän viestiin. kysymys kuuluu mikä oli kaupungin nimi jossa olit? muistan että lentokoneessa suomeen tultaessa sinun seurassa olevat kumppanit yrittivät antaa lapun, mutta se jäi saamatta. onkohan sama tilanne? mielen kiinnosta jään odottelemaan vastausta :) koska kuvailemasi viesti kuvasti niin paljon sitä tapahtunutta silloin...

      • Dan0

        hahah....


      • Hei

        Tämäkin tulee varsin myöhään....Kaupungin osa oli nicolaosta mutta valitettavasti emme lentäneet takaisin Suomeen samassa koneessa....harmi juttu

        T: Ketjun aloittaja


    • Anonyymi

      Miltä paikkakunnalta tämä tiia oli :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe