Bill sai toimittajat vapaaksi

Pohjois-Koreassa vierailulla oleva USA:n entinen presidentti Bill Clinton on saanut Pohjois-Korean vapauttamaan 12 vuoden pakkotyöhön tuomitut amerikkalaistoimittajat.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2009080410030775_ul.shtml

No, tuossahan ei sinällään mitään ihmeellistä, B. Clinton osaa keskustella hankalienkin tyyppien kanssa. Toisin olisi käynyt, jos George W. Bush olisi yrittänyt vastaavaa, sotahan siitä(kin) olisi syntynyt.

27

183

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eri-mies

ollut mitään mahdollisuuksia vapauttaa vankeja.
      Tuliko lautta valmiiksi ja kuinka kelluu?

• Loukkasin käteni viikko ennen juhannusta ja lauttatyö ollut keskeytyksissä siitä saakka, ei edes kahvipannua ole oikealla kädellä pystynyt nostamaan, joten turha ollut yrittää akkukoneen, tai vasaran käyttöä. Ehtinee se vesille sitten syksymmällä, tai ensi kesänä. Pikkuhiljaa alkaa tuntumaan jo siltä, että ehkä tässä jo olis käsikin kunnossa.

Samaa mieltä Bushista.

• Namsari

eli pääministeri Putin olisi yhdellä ärähdyksellä vapauttanut vangit,eikö?

• eri-mies
        Kairakettu kirjoitti:

Loukkasin käteni viikko ennen juhannusta ja lauttatyö ollut keskeytyksissä siitä saakka, ei edes kahvipannua ole oikealla kädellä pystynyt nostamaan, joten turha ollut yrittää akkukoneen, tai vasaran käyttöä. Ehtinee se vesille sitten syksymmällä, tai ensi kesänä. Pikkuhiljaa alkaa tuntumaan jo siltä, että ehkä tässä jo olis käsikin kunnossa.

Samaa mieltä Bushista.

melominen kun moottori meni rikki. . Muutoma vuosi sitten löin nyrkistä hieman luita poikki ja oli koko kesä piloilla, kun kalastuksesta ei tullut mitään. Meni veneonnettomuuden tiliin. En halunnut kerskua tekemisilläni. Huomasin, että nuorena luut olivat vahvemmat.

• eri-mies kirjoitti:

melominen kun moottori meni rikki. . Muutoma vuosi sitten löin nyrkistä hieman luita poikki ja oli koko kesä piloilla, kun kalastuksesta ei tullut mitään. Meni veneonnettomuuden tiliin. En halunnut kerskua tekemisilläni. Huomasin, että nuorena luut olivat vahvemmat.

Käsi rikki, lautta viivästyi ja sitten vielä pikkuveneen perämoottori poikki, mutta kalaa tuli tänäänkin, mikä helposti korvaa nuo harmittavat takaiskut. :)

• eri-mies kirjoitti:

Pikku rapsu tulossa jossain vaiheessa varmaankin, kun paikattavaksi veivät sen toisen osapuolen, liki parimetrisen.

• eri-mies
        Kairakettu kirjoitti:

Pikku rapsu tulossa jossain vaiheessa varmaankin, kun paikattavaksi veivät sen toisen osapuolen, liki parimetrisen.

Kohde ei ollut elävä. Treeniä vaan paljain käsin. Hakattiin nuorina jätkinä pulloja käsin rikki, mutta nyt riitti puu murtamaan luita. Nuorena kyllä tuli tapeltua, mutta ne sovittiin tai oltiin sopmatta, poliisia ei tarvittu. Tosin kerran satuin huitomaan poliisiakin kun tuli hihasta nykimään. Rystysissä hampaan jäljet ja minulla molemmat silmät mustina. Olin tosi polleeta poikaa kaverille ,=))

• eri-mies
        Kairakettu kirjoitti:

Nyt puhuin jo omistani.

• eri-mies kirjoitti:

Nyt puhuin jo omistani.

Juu, minun.

• eri-mies
        Kairakettu kirjoitti:

Juu, minun.

jos joutuu lyömään lujasti. Tiedän oman luonteeni ja siksi aseetkin ovat parin minuutin valmiudessa. Siinä ehtii jo tasaantua.

• eri-mies kirjoitti:

Kohde ei ollut elävä. Treeniä vaan paljain käsin. Hakattiin nuorina jätkinä pulloja käsin rikki, mutta nyt riitti puu murtamaan luita. Nuorena kyllä tuli tapeltua, mutta ne sovittiin tai oltiin sopmatta, poliisia ei tarvittu. Tosin kerran satuin huitomaan poliisiakin kun tuli hihasta nykimään. Rystysissä hampaan jäljet ja minulla molemmat silmät mustina. Olin tosi polleeta poikaa kaverille ,=))

...poliisi se oli, kun alkoi siviilissä kapakassa riitaa haastamaan. Nukkumatti tuli hänelle, kun pamautin ja kuskaus ulos. Minä sain jäädä. Verilammikko ulko-oven edessä näkyi jonkin aikaa.

• eri-mies kirjoitti:

jos joutuu lyömään lujasti. Tiedän oman luonteeni ja siksi aseetkin ovat parin minuutin valmiudessa. Siinä ehtii jo tasaantua.

Vastapuolella ei vaatimuksia, mutta syyttäjästä en vielä tiedä. Syytönhän minä, vaikka löinkin, muutenhan toisella olis vaatimuksia, luulis syyttäjänkin ymmärtävän. Vaan aivan sama mulle, saman tekisin uudestaan, kun melkein pakko oli. Aseet puolustusmielessä eivät ole käyneet edes mielessä, mutta tiedän kyllä esim. joillakin entisillä (eläkkeellä) poliiseilla sellaisia olevan siinä tarkoituksessa. Jotkuthan ovat niillä tehneet lopullistakin jälkeä. Käsiaseet pois entisiltä poliiseilta!

• Tarvittiin siis vahva amerikkalainen vaikuttaja, jotta Kim-jong-il säikähtäisi kunnolla.

Onneksi edes tällä yhdellä valtiolla on riittävästi vaikutusvaltaa, että öykkärivaltiot saadaan kuuliaisesti ruotuun...

• eri-mies

asemasi Suomen armeijassa. Luulisin, että ei mikään. Poistivat jo reservistäkin. Sinähän sait kaikki ruusukkeet siviilissa, yhtä lukuunottamatta. Saat olla ikuisesti kiitollinen USA:lle. Sen peseen nuolennasta sait kaikki ylennyksesi. Suomen hyväksi et tehnyt juuri mitään mainittavaa. Ne tekemiset olisi tehnyt kuka tahansa toimittaja. Älä enään mene sotaharjoituksiin kuin pyydettäessä, siviilit päällä.

• Vaikka provo taisi olla tuokin. Ehkäpä Tarjakin olisi saanut kyseiset toimittajat vapaiksi, jos olisi ollut niillä töin.

• Clintonin rooli

ol puhtaan muodollinen - P-KOREA halusi viestittää vapautuksella vain haluaan liennytykseen.
      Kuka hyvänsä olisi voinut tuon tehdä.;ei se johtunut Clintonin taidoista, vaan taustalla vaikutti ulkoministeri-vaimo ,jota tämä seksisikailija petti kaiken kukkuraksi.

• eri-mies

En muuten olisi yhtään varma asiasta. Jokainen liitto on kahden kauppa. Itse en luvallut koskaan sellaista uskollisuutta. En siis ole pettänyt kertaakaan, vaikka naisten lukumäärää en muista. Olihan niitä tarpeeksi ainakin. :=)))

• ...kehittele ydinaseita ja räiski ohjuksia.

• Ymmärrätkö mitä
        Kairakettu kirjoitti:

...kehittele ydinaseita ja räiski ohjuksia.

liennytys periaatteessa lopulta on? "Parabellum" - eli saada rosvovaltiot edes jonkilaiseen ruotuun (esim. NL aikoinaan ja nyt Venäjä).

t.eri-mies l. Ironmikess

• Ymmärrätkö mitä kirjoitti:

liennytys periaatteessa lopulta on? "Parabellum" - eli saada rosvovaltiot edes jonkilaiseen ruotuun (esim. NL aikoinaan ja nyt Venäjä).

t.eri-mies l. Ironmikess

No Pohjois-Korea ei ainakaan mitään liennytä, kuten et sinäkään.

• eri-mies
        Ymmärrätkö mitä kirjoitti:

t.eri-mies l. Ironmikess

Huomaatko kannabiksen vaikutuksen? Noin siinä käy. Vai onko muuta selitystä jakomieliseen käyttäytymiseen.

• eri-mies kirjoitti:

Huomaatko kannabiksen vaikutuksen? Noin siinä käy. Vai onko muuta selitystä jakomieliseen käyttäytymiseen.

...enää mitään, niin on huonoksi mennyt.

• Bush=paska

Niin on.

• eritemiäs
        eri-mies kirjoitti:

En muuten olisi yhtään varma asiasta. Jokainen liitto on kahden kauppa. Itse en luvallut koskaan sellaista uskollisuutta. En siis ole pettänyt kertaakaan, vaikka naisten lukumäärää en muista. Olihan niitä tarpeeksi ainakin. :=)))

Koko katras,vai) "Määh ä mää määh!" Vai "ammuu-ammmuuuh"? Olikos tarpeeks aahah!Oletko lampaansyäjä?

• Määäää!
        eritemiäs kirjoitti:

Koko katras,vai) "Määh ä mää määh!" Vai "ammuu-ammmuuuh"? Olikos tarpeeks aahah!Oletko lampaansyäjä?

Ökö uki napu teki hökö hökö, pum pum, kökö ökö!

• pahemmaksi
        eri-mies kirjoitti:

ongelmaksi ?

• tuon kuka
        pahemmaksi kirjoitti:

ongelmaksi ?

tahansa, että noin sekavia ei viinanjuojat kirjoita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4261
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2360
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1911
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1505
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1473
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1314
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      788
    8. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      771
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106