Palstalla odotetaan sinun perustelujasi suomalaisten ryhmittymiseen hyökkäysasemiin. Kauanko vielä saamme odottaa makeaa naurua sinun sepostustasi lukiessamme?
Kalle on perustellut puolustusasemat ensin kahdella viestillä, jotka kertovat suomalaisjoukkojen asemat Talvisodan syttyessä. Sen lisäksi hän on perustellut, ettei ryhmittys voinut olla hyökkäysasema sillä rajalle oli matkaa vähintään 25km ja jalkaväki ei lähde hyökkäykseen 25 kilometrin päästä rajasta sillä silloin ensimmäisen päivän jalkaväki saa juosta kieli vyön alla rajalle ja näin voimat ovat jo ehtyneet ennen rajan ylitystä.
Joten kumoahan Kallen väitteet jo vihdoinkin tai katso saaneesi oikein kunnolla köniisi tästä aiheesta, ja aivan ansioittesi mukaan.
Änkyrä, missä piilottelet?
13
151
Vastaukset 13
- KIVISEPPÄMESTARI
MOLSKIS!
VOIMMEKO ME USKOA PELKKÄÄN USKOMUSTODISTEKEINOON JONKIN VÄITTEEN TODISTUKSENA JOKO OIKEAKSI TAI VÄÄRÄKSI?
Niin Te Herra Antipuniikki väitätte, että Talvisodan syttyessä Suomen Armeijan Maavoimat olivat 25 kilometrin päässä rajasta, niin HYVÄ KYSYMYS on se, että mihin lahdeaineistoon Teidän Herra Antipuniikki ja Kumppanit väitteenne perustuu. En ole ainakaan MINÄ vielä nähnyt Teidän Herra Antipuniikki Lähdeaineistoanne. Niin Historiatieteellisiä lähteitä Hyvät Äärioikeiston Erikoisnerot ja Iskurit kaapavat ainakin kaikki meikäläiset Filosofian Harrastajat. Ei ainakaan meikäläiselle Yksityisetsivänä riitä Teidän Probagandaosastonne kirjoittelut pelkästään sillä todistelulla, että jos uskomme, että on totta, niin on totta, ja jos emme usko, että on totta, niin on ERHE eli VALE. Niin jos me tyydymme pelkästään siihen, että todistamme väitteemme oikeaksi pelkällä USKOMUSTODISTE-pohjalla, niin HYVÄ KYSYMYS on se, että kumpaa me uskomme Teitä Hyvät SINIMUSTAT vai Teidän Vastaväittäjiänne.
Terveisin Katunarri ja Kulkuri- elämää..
ajatellen.. ei varmaan .. mutta virkamiesturhapuroille ajantappoainesta , ei muuta.. paskasakki kuolis muuten ikävään.. ei riitä että me elätämmne niitä meidän tarttee vielä viihdyttääkkin noita lopen kuolleita ihmisiä..
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8333689/39042875
ja
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8333689/39042743
Jos Kalle väittää perustelleensa puolustusasemat kahdella viestillä, jotka kertovat suomalaisjoukkojen asemat Talvisodan syttyessä niin hän on sen myös tehnyt.
Kalleen voitte luottaa - häntä ei täällä saada valeesta kiinni.
Joten nyt sitten vasta-argumentein perustelemaan Kallen olleen väärässä.
Sen te punanutut voitte tehdä kahdella tavalla:
1. Osoittamalla Kallen kartoin perustelemat ryhmitysasemat vääriksi. Tähän kohtaan tarvitaan lähdetietoja perusteluille ja molotohvin lausunnosta ei selviä joukkojen asemat joten sitä teidän ei kannata käyttää.
ja/tai
2. osoittamalla, että suomalainen korpisoturi pystyi hyvinkin lähtemään hyökkäykseen yli 25 kilometrin päästä rajasta.
Hahhahhaa, Kalle nauraa paskaista räkänaurua punanuttulaan heidän lyödessä kumisevia päitään yhteen miettiessään edes itse päteväksi katsomaansa vasta-argumenttia."VOIMMEKO ME USKOA PELKKÄÄN USKOMUSTODISTEKEINOON JONKIN VÄITTEEN TODISTUKSENA JOKO OIKEAKSI TAI VÄÄRÄKSI?"
Mistä tiedämme, ettet ole tulkinnun karttoja väärin?
Miksi ei mistään löydy minkäänlaista viitettä väitteellesi?
Miksi meidän pitäisi uskoa sinua vaikka et pysty esittämään minkäänlaista lähdetietoa?
Kalle voi esittää sinulle samansuuntaiset tiedot myös suoraan lähteestä - kenraali Airon muistelmista. Mutta ensin sinun pitää omilla lähdetiedoillasi kumota Kallen väite. Siihen et pysty koskaan, punikki. Stalinin kuoleman jälkeen ei edes kommunisti pysty kumoamaan faktaa.- KIVISEPPÄMESTARI?
antipunikki kirjoitti:
"VOIMMEKO ME USKOA PELKKÄÄN USKOMUSTODISTEKEINOON JONKIN VÄITTEEN TODISTUKSENA JOKO OIKEAKSI TAI VÄÄRÄKSI?"
Mistä tiedämme, ettet ole tulkinnun karttoja väärin?
Miksi ei mistään löydy minkäänlaista viitettä väitteellesi?
Miksi meidän pitäisi uskoa sinua vaikka et pysty esittämään minkäänlaista lähdetietoa?
Kalle voi esittää sinulle samansuuntaiset tiedot myös suoraan lähteestä - kenraali Airon muistelmista. Mutta ensin sinun pitää omilla lähdetiedoillasi kumota Kallen väite. Siihen et pysty koskaan, punikki. Stalinin kuoleman jälkeen ei edes kommunisti pysty kumoamaan faktaa.MOLSKIS!
MIKSI ON NIIN VAIKEATA MYÖNTÄÄ EREHTYMISENSÄ?
Miksi Te Hyvä Herra Antipuniikki halua tuoda Kansallisarkoston verkkosivuille sekä talvisodan että jatkosodan sotataktisia karttoja?
Haluan korostaa sitä, että minä näin nämä mainitsemani talvisodan sotataktiset kartat silloin, kun olin suorittamassa asepalvelusta.
Minun on mahdotonta tuoda suoraan näkyville niitä maitsemiani sotataktisia karttoja, koska ne jäivät tutkimukseni ja tarkasteluni jälkeen Varuskuntakirjaston ikkunasyvennykseen.
Voin sanoa sen, että minä tiedän muustakin lähteestä sen, että pyytämäni sotataktiset kartat ovat olemassa.
Olen myös tutkinut Kenraali A. Airon karttalähteet hänen muistelmissaan, mutta ikävä kyllä nekin ovat ihan samanlaisia neljännen tai viidennen tason lähteitä parhaimmillaankin, jos eivät pelkästään kopioita.
Sillä tavalla me pääsemme jonkinlaiseen sopimukseen ja yhteisymmärrykseen, kun Tekin Herra Antipuniikki, Pappa-Manninen, Kyselijä X, Totinen Toveri X jne käytätte omia poliittisia suhteitanne siten, että sekä Talvisodan että Jatkosodan sotataktiset kartat ilmestyvät Kansallisarkiston verkkosivuille.
Onko toivomukseni liikaa pyydetty Hyvät Äärioikeiston Erikoisnerot ja Iskutaistelijat?
Terveisin Katunarri ja Kulkuri KIVISEPPÄMESTARI? kirjoitti:
MOLSKIS!
MIKSI ON NIIN VAIKEATA MYÖNTÄÄ EREHTYMISENSÄ?
Miksi Te Hyvä Herra Antipuniikki halua tuoda Kansallisarkoston verkkosivuille sekä talvisodan että jatkosodan sotataktisia karttoja?
Haluan korostaa sitä, että minä näin nämä mainitsemani talvisodan sotataktiset kartat silloin, kun olin suorittamassa asepalvelusta.
Minun on mahdotonta tuoda suoraan näkyville niitä maitsemiani sotataktisia karttoja, koska ne jäivät tutkimukseni ja tarkasteluni jälkeen Varuskuntakirjaston ikkunasyvennykseen.
Voin sanoa sen, että minä tiedän muustakin lähteestä sen, että pyytämäni sotataktiset kartat ovat olemassa.
Olen myös tutkinut Kenraali A. Airon karttalähteet hänen muistelmissaan, mutta ikävä kyllä nekin ovat ihan samanlaisia neljännen tai viidennen tason lähteitä parhaimmillaankin, jos eivät pelkästään kopioita.
Sillä tavalla me pääsemme jonkinlaiseen sopimukseen ja yhteisymmärrykseen, kun Tekin Herra Antipuniikki, Pappa-Manninen, Kyselijä X, Totinen Toveri X jne käytätte omia poliittisia suhteitanne siten, että sekä Talvisodan että Jatkosodan sotataktiset kartat ilmestyvät Kansallisarkiston verkkosivuille.
Onko toivomukseni liikaa pyydetty Hyvät Äärioikeiston Erikoisnerot ja Iskutaistelijat?
Terveisin Katunarri ja KulkuriLykkäät puhdasta puppua palstalle.
- KIVISEPPÄMESTARI?
antipunikki kirjoitti:
Lykkäät puhdasta puppua palstalle.
MOLSKIS!
MITÄ TARKOITTA TIE, TOTUUS JA TOIVOMUS?
Te Herra Antipuniikki kirjoititte seuraavasti: "Lykkää puhdasta puppua palstalle!" Niin haluaisin kysyä kainosti sitä, että MIKSI Te Hyvät Äärioikeiston Erikoisnerot ja Iskutaistelijat ette halua vasta minun kysymyksiini ja toivomuksiini? Minusta ne ovat hyvin selvät ja yksinkertaiset.
Kysymys on siitä, että Miksi Te Äärioikeiston Asiamiehet ette halua tuoda kaiken kansan katseltavaksi Talvisodan ja Jatkosodan Sotataktisia karttoja? Niin MIKSI Te ette halua toteuttaa minunkin toivomustani?
Niin voin myös korostaa sitä, että olen nähnyt eräät Talvisodan sotataktiset kartat Varuskuntakirjaston ikkunasyvennyksellä ja joita me RAUK:n oppilaat ainakin me kaksi tutkimme. Sekin on varmaan hyvä tuoda käsittelyyn, että ennen kuin me aloitimme laajemman tarkastelun ja tutkimuksen, niin me pyysimme varuskuntakirjaston hoitajalta luvan ja hän antoi sen.
Jos Te Herra Antipunikki pystytte osoittamaan sen, että näkemämme Talvisodan sotataktiset kartat olivat virityksiä, niin silloinhan esimerkiksi meikäläinen ja myös kaverini olemme tulleet petkutetuiksi syystä tai toisesta, joten Teidän ongelmanne ilmeisesti ratkeaa ainakin osittain. Niin mikä on totuus ja vielä kerran totuus?
Sekin on hyvä tuoda tarkasteluun, että Historian Harrastajat ovat olleet, ovat ja tulevat aina olemaan sitä mieltä, että ns. Varjolähteet eivät ole historiatieteellisesti ja tietoteoreettisesti minkään arvoisia siis täyttä puppua. Niin voimme kai olla yhtä mieltä siitä, että kaikki korostan kaikki Sotaprobaganda perustuu aina vihollisen pyrkimysten ja periaatteiden parjaamisen ja jos mahdollista täydeksi saastaksi sonnaksi leimaamiseen. Ongelmana on se, että Historiatiede jos mikä on velvollinen selvittämään sen, että mikä, miten ja miksi on totuus ja vielä kerran totuus, mutta jos me emme pysty tähän totuuselvittelyyn, niin voin sanoa, että ongelmia on paljon ongelmienkin jälkeen.
Terveisin Katunarri ja Kisälli KIVISEPPÄMESTARI? kirjoitti:
MOLSKIS!
MITÄ TARKOITTA TIE, TOTUUS JA TOIVOMUS?
Te Herra Antipuniikki kirjoititte seuraavasti: "Lykkää puhdasta puppua palstalle!" Niin haluaisin kysyä kainosti sitä, että MIKSI Te Hyvät Äärioikeiston Erikoisnerot ja Iskutaistelijat ette halua vasta minun kysymyksiini ja toivomuksiini? Minusta ne ovat hyvin selvät ja yksinkertaiset.
Kysymys on siitä, että Miksi Te Äärioikeiston Asiamiehet ette halua tuoda kaiken kansan katseltavaksi Talvisodan ja Jatkosodan Sotataktisia karttoja? Niin MIKSI Te ette halua toteuttaa minunkin toivomustani?
Niin voin myös korostaa sitä, että olen nähnyt eräät Talvisodan sotataktiset kartat Varuskuntakirjaston ikkunasyvennyksellä ja joita me RAUK:n oppilaat ainakin me kaksi tutkimme. Sekin on varmaan hyvä tuoda käsittelyyn, että ennen kuin me aloitimme laajemman tarkastelun ja tutkimuksen, niin me pyysimme varuskuntakirjaston hoitajalta luvan ja hän antoi sen.
Jos Te Herra Antipunikki pystytte osoittamaan sen, että näkemämme Talvisodan sotataktiset kartat olivat virityksiä, niin silloinhan esimerkiksi meikäläinen ja myös kaverini olemme tulleet petkutetuiksi syystä tai toisesta, joten Teidän ongelmanne ilmeisesti ratkeaa ainakin osittain. Niin mikä on totuus ja vielä kerran totuus?
Sekin on hyvä tuoda tarkasteluun, että Historian Harrastajat ovat olleet, ovat ja tulevat aina olemaan sitä mieltä, että ns. Varjolähteet eivät ole historiatieteellisesti ja tietoteoreettisesti minkään arvoisia siis täyttä puppua. Niin voimme kai olla yhtä mieltä siitä, että kaikki korostan kaikki Sotaprobaganda perustuu aina vihollisen pyrkimysten ja periaatteiden parjaamisen ja jos mahdollista täydeksi saastaksi sonnaksi leimaamiseen. Ongelmana on se, että Historiatiede jos mikä on velvollinen selvittämään sen, että mikä, miten ja miksi on totuus ja vielä kerran totuus, mutta jos me emme pysty tähän totuuselvittelyyn, niin voin sanoa, että ongelmia on paljon ongelmienkin jälkeen.
Terveisin Katunarri ja KisälliKalle voi vain todeta, että et vieläkään pystynyt esittämään minkäänlaista linkkiä tai muuta lähdetietoa väitteesi tueksi.
Jatkat siis puhtaan pupun pukkaamista palstalle. No jatka vaan - ylläpidolla on varmasti riittävästi tallennustilaa.
Äläkä Kallelle paru joistakin kartoista kuin pikku kakara. Kallella ei niitä ole, ei ole koskaan ollutkaan, eikä hän edes tiedä kenellä ne ovat. Joten hän ei voi sinua auttaa.- KIVISEPPÄMESTARI
antipunikki kirjoitti:
Kalle voi vain todeta, että et vieläkään pystynyt esittämään minkäänlaista linkkiä tai muuta lähdetietoa väitteesi tueksi.
Jatkat siis puhtaan pupun pukkaamista palstalle. No jatka vaan - ylläpidolla on varmasti riittävästi tallennustilaa.
Äläkä Kallelle paru joistakin kartoista kuin pikku kakara. Kallella ei niitä ole, ei ole koskaan ollutkaan, eikä hän edes tiedä kenellä ne ovat. Joten hän ei voi sinua auttaa.MOLSKIS!
OLISIKO JO HYVÄT SINIMUSTAT JA ÄÄRIOIKEISTON ASEEN KANTAJAT HYVIEN VASTAUSTEN AIKA?
Te Herra Antipuniikki kirjoititte: "Älä Kallelle paru joistakin kartoista kuin pikku kakara. Kallella ei niitä ole, ei ole koskaan ollutkaan, eikä hän des tiedä kenellä ne ovat, joten hän ei voi sinua auttaa."
Voin kertoa sen, että minä tiedän sen, että missä ovat kaikki Talvisodan ja Jatkosodan sotataktiset kartat. Ne olivat ensi alkuun Sotilasarkistossa, mutta kun Sotilasarkisto yhdistettiin asiakirjonen osalta Kansallisarkistoon, niin minunkin kaipaamani Talvisodan sotataktiset kartat ovat Kansallisarkiston varastoissa.
Minä myös ihmetelen Teidän Herra Antipuniikki varmuuttanne siitä, että Teillä on Totuus ja vielä kerran Totuus, kun se lähdeaineisto, jota olette ilmeisesti käyttänyt, koostuu vain ja ainoastaan siitä, mitä Suomen Äärioikeiston Asiamiehet ovat tuottaneet probagndatarkoituksessa yhdessä HYVÄ LÄNSI rp:n toimesta PAHA ITÄ rp:tä vastaan. Niin Sotaprobaganda voisi olla jossain tilanteessa Teidän Hyvät Äärioikeiston Asiamiehet kannaltanne arvoiden hyvä asia moraalisessa mielessä, mutta Te olette ilmeisesti unohtaneet sen, että kyllä Äärivasemmiston Vallankumoustaistelijat osaavat myös ainakin jotain, jos ei mitään muuta niin ihmettelyn ja kummastelun.
Terveisin Katunarri ja Kulkuri - Seurailija palstan
antipunikki kirjoitti:
Kalle voi vain todeta, että et vieläkään pystynyt esittämään minkäänlaista linkkiä tai muuta lähdetietoa väitteesi tueksi.
Äläkä Kallelle paru joistakin kartoista kuin pikku kakara. Kallella ei niitä ole, ei ole koskaan ollutkaan, eikä hän edes tiedä kenellä ne ovat. Joten hän ei voi sinua auttaa.Kalle-parkaa vietiin nyt oikein huolella.
KIVISEPPÄMESTARI kirjoitti:
MOLSKIS!
OLISIKO JO HYVÄT SINIMUSTAT JA ÄÄRIOIKEISTON ASEEN KANTAJAT HYVIEN VASTAUSTEN AIKA?
Te Herra Antipuniikki kirjoititte: "Älä Kallelle paru joistakin kartoista kuin pikku kakara. Kallella ei niitä ole, ei ole koskaan ollutkaan, eikä hän des tiedä kenellä ne ovat, joten hän ei voi sinua auttaa."
Voin kertoa sen, että minä tiedän sen, että missä ovat kaikki Talvisodan ja Jatkosodan sotataktiset kartat. Ne olivat ensi alkuun Sotilasarkistossa, mutta kun Sotilasarkisto yhdistettiin asiakirjonen osalta Kansallisarkistoon, niin minunkin kaipaamani Talvisodan sotataktiset kartat ovat Kansallisarkiston varastoissa.
Minä myös ihmetelen Teidän Herra Antipuniikki varmuuttanne siitä, että Teillä on Totuus ja vielä kerran Totuus, kun se lähdeaineisto, jota olette ilmeisesti käyttänyt, koostuu vain ja ainoastaan siitä, mitä Suomen Äärioikeiston Asiamiehet ovat tuottaneet probagndatarkoituksessa yhdessä HYVÄ LÄNSI rp:n toimesta PAHA ITÄ rp:tä vastaan. Niin Sotaprobaganda voisi olla jossain tilanteessa Teidän Hyvät Äärioikeiston Asiamiehet kannaltanne arvoiden hyvä asia moraalisessa mielessä, mutta Te olette ilmeisesti unohtaneet sen, että kyllä Äärivasemmiston Vallankumoustaistelijat osaavat myös ainakin jotain, jos ei mitään muuta niin ihmettelyn ja kummastelun.
Terveisin Katunarri ja KulkuriViestisi oli puhdasta puppua.
Haloo Änkyrä OmaanPesäänPaskoja, kommenttiasi odotellaan.
Etkö pysty vastaamaan - onko nuttu tyhjä?Haloo Änkyrä OmaanPesäänPaskoja, kommenttiasi odotellaan.
Etkö pysty vastaamaan - onko nuttu tyhjä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2052029
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481176Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1731075- 81966
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56861- 69772
- 100772
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77727Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.338677- 26661