Missä hyvinkäällä olisi ihotautilääkäri?
Olen yrittänyt etsiä googlaamalla, mutta ei ole tärpännyt..
ihotautilääkäriä hyvinkäällä?
12
10681
Vastaukset
- Kauppalankadulla
- tyytyväinen asiakas
Jussintorilla Hyvinkään Ensiavussa on tosi hyvä ihotautilääkäri Hannele Heikkilä, voin suositella.
- ruusufinni
lääkärikeskuksessa ainakin joitain vuosia sitten ollut Arja Ahokallio tai sinne suuntaan. Erinomaiset lääkkeet määräsi ainkain minun tapauksessani.
- Miiiruk
suosittelen ihotauti lääkäri Arja Ahokallio hän ottaa vastaan sillankorvan kadulla nykyinen,
SUOMEN TERVEYSTALO.... ja on hyvä lääkäri - rai45vi
ARJA AHOKALLIO sillankorvankadulla lääkärikeskuksessa, ja on asiansa tunteva
on todella pätevä siellä oon käynyt tarvittaessa,vähän kalliimpi kuin terkkari,mutta
suosittelen.
- SADaf
Anttilaa vastapäätä on, nimeä en muista. Hyvä oli, minunkin ihosairaus parani heidän antamillaan lääkkeillä (atooppinen iho, PAHA)
- jantta.
onks näissä kaikissa reilun 70e maksu?
- kristina40
Hyvivalo, Kauppalankadulla. Hyvät lääkärit ja erinomainen hoitohenkilökunta.
- Miukku123
HYVIVALO Kauppalankadulla. Erinomainen asiakaspalvelu ja tunnelma lämmin. Aina tuntee itsensä tervetulleeksi. Ihotautilääkärit osaavia ja mukavia. Minulla ainakin vain positiivista sanottavaa. Suosittelen!
- prklörr
vittu mitä rahastusta siellä on.
- 60v
Hyvivalossa Kauppalankadulla on ihotautilääkäreitä ja tosi mukavia,ja päteviä.
- väärätohtori
Vähänkö nyt nolottaa, olisi pitänyt mennä toisenlaiselle spesialistille, vaivana olivat satiaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751410Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2481312Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521096Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551078- 51785
- 65774
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62747Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39718Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44701- 30647