Missä hyvinkäällä olisi ihotautilääkäri?
Olen yrittänyt etsiä googlaamalla, mutta ei ole tärpännyt..
ihotautilääkäriä hyvinkäällä?
12
10472
Vastaukset
- Kauppalankadulla
- tyytyväinen asiakas
Jussintorilla Hyvinkään Ensiavussa on tosi hyvä ihotautilääkäri Hannele Heikkilä, voin suositella.
- ruusufinni
lääkärikeskuksessa ainakin joitain vuosia sitten ollut Arja Ahokallio tai sinne suuntaan. Erinomaiset lääkkeet määräsi ainkain minun tapauksessani.
- Miiiruk
suosittelen ihotauti lääkäri Arja Ahokallio hän ottaa vastaan sillankorvan kadulla nykyinen,
SUOMEN TERVEYSTALO.... ja on hyvä lääkäri - rai45vi
ARJA AHOKALLIO sillankorvankadulla lääkärikeskuksessa, ja on asiansa tunteva
on todella pätevä siellä oon käynyt tarvittaessa,vähän kalliimpi kuin terkkari,mutta
suosittelen.
- SADaf
Anttilaa vastapäätä on, nimeä en muista. Hyvä oli, minunkin ihosairaus parani heidän antamillaan lääkkeillä (atooppinen iho, PAHA)
- jantta.
onks näissä kaikissa reilun 70e maksu?
- kristina40
Hyvivalo, Kauppalankadulla. Hyvät lääkärit ja erinomainen hoitohenkilökunta.
- Miukku123
HYVIVALO Kauppalankadulla. Erinomainen asiakaspalvelu ja tunnelma lämmin. Aina tuntee itsensä tervetulleeksi. Ihotautilääkärit osaavia ja mukavia. Minulla ainakin vain positiivista sanottavaa. Suosittelen!
- prklörr
vittu mitä rahastusta siellä on.
- 60v
Hyvivalossa Kauppalankadulla on ihotautilääkäreitä ja tosi mukavia,ja päteviä.
- väärätohtori
Vähänkö nyt nolottaa, olisi pitänyt mennä toisenlaiselle spesialistille, vaivana olivat satiaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64185Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va972327Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J611009Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186880Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38871- 47864
- 34831
- 36796
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35782