Riikka Manner käytti ökykampanjaansa kaikkiaan reilut 110 000 euroa.
Manner selvitti vaalirahailmoituksen jättämisen jälkeen, että tuen taustalla oli muka Itä-Suomen vahva tahto saada oma edustaja parlamenttiin.
Manner sai kampanjaansa reilut 25 000 euroa tukiyhdistys Suomen Puolesta ry:ltä. Ketkä mahtavat olla tämän hämäräperäisen yhdistyksen taustalla?
Mistä muualta Riikka Manner mahtoi saada rahaa?
Tässä on selvästi taas yksi uusi osanen KEPUn rahoitusskandaalia.
Riikka Mannerin petos maksoi 110,000 !
3
97
Vastaukset
- Todennäköistä?
Että ko nainen tekee usean lapsen ja saa hyvät edut EU-sta. Tuskin tulee olemaan montaakaan istuntoa paikalla? Aika näyttää!
- niinpä niin
Riikka Mannerissa on jotain samaa kuin Tanja Karpelassa. Kummatkin ovat vuoden turhakkeita ja kumpaakaan ei kiinnosta pätkääkään edustajan työ.
- AIKA !!!!!!!!!!!!!
niinpä niin kirjoitti:
Riikka Mannerissa on jotain samaa kuin Tanja Karpelassa. Kummatkin ovat vuoden turhakkeita ja kumpaakaan ei kiinnosta pätkääkään edustajan työ.
Uskomattomalta? Ensikertalaiseen politiikassa ehdokkaana. Satsataan näin suuria rahoja. Jotain outoa puuhaa minusta tässä ympärillä pyörii? Olisi jo politiikan uskottavuudenkin kannalta tutkia perin pohjin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795367
- 824331
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3784273Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4943814- 1503411
- 483034
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.542835- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522211