Ostin keväällä kolme keijuangervopensasta. Olivat sisältä aika ruskeita ja kuivuneita. Kasvoivat aika kituen ja puutarhuri sanoi ettei missään nimessa saa leikata koskaan. Olen kuitenkin lukenut, että keväisin voi leikata alas ja kukkii aina uusilla versoilla. Ketähän on uskominen? Sisältä ovat vieläkin kuivia ja ruskeita. Jos leikkaan keväällä, kasvaakohan sieltä kuivuneiden versojen seasta uusia.
Keijuangervon leikkaus
leikkaanko
2
1553
Vastaukset
- Himo leikkaaja
Ostaessani pensaita sanoin tarhurille, että minulla on keväisin aina kova leikkausvimme. Suositteli minulle keijuangervoa ja sanoi, että joka kevät voit leikata, jos tahdot. Olen leikannut, ja hyvin kasvaa ja kukkii!
- kasvattaja
Näin on, minäkin leikaan joka kevät maasta asti.
Ovat kasvaneet ja kukkineet hyvin samana kesänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491757
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121601Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va291216Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931151- 911093
- 74971
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351933- 62819
- 49791
- 50786