Ostin keväällä kolme keijuangervopensasta. Olivat sisältä aika ruskeita ja kuivuneita. Kasvoivat aika kituen ja puutarhuri sanoi ettei missään nimessa saa leikata koskaan. Olen kuitenkin lukenut, että keväisin voi leikata alas ja kukkii aina uusilla versoilla. Ketähän on uskominen? Sisältä ovat vieläkin kuivia ja ruskeita. Jos leikkaan keväällä, kasvaakohan sieltä kuivuneiden versojen seasta uusia.
Keijuangervon leikkaus
leikkaanko
2
1612
Vastaukset
- Himo leikkaaja
Ostaessani pensaita sanoin tarhurille, että minulla on keväisin aina kova leikkausvimme. Suositteli minulle keijuangervoa ja sanoi, että joka kevät voit leikata, jos tahdot. Olen leikannut, ja hyvin kasvaa ja kukkii!
- kasvattaja
Näin on, minäkin leikaan joka kevät maasta asti.
Ovat kasvaneet ja kukkineet hyvin samana kesänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3111200- 538865
- 1375425
- 1443724
- 693628
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353584- 403318
- 572638
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak682339- 311872