AIRSOFT GALLUB!!

GALLUB

1. Mikä on aseesi?
2. Monta asetta sinulla on?
3. Minkä painoisia kuulia käytät eniten?
4. Mikä on parhaasi aseesi valmistaja?
5. Kauan olet harrastanut Airsoftia?
6. Mitä suoja varusteita käytät?
7. Monta asetta sinulla on?

19

399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Akseli.s

      1. V:Rynnäkkö kivääri
      2. V:6
      3. V:0,20g
      4. V:KWC, Cybergun
      5. V:2vuotta
      6. V:BW Tetsarit ja Strike systems liivit, Bolle lasit ja Brittiläinen sol-
      dier -95 maastopuku
      7. V:6

      • JaZZy_

        1. konekivääri
        2.12
        3.0,20g
        4. G&G gr16
        5.10 vuotta
        6.aika monta
        7.12


    • ^^GiNuZkI^^
    • gdfghf

      1:CA m15a4
      2:4
      3: 0.2
      4:CA
      5:3v
      6:Ritilälasit
      7:4

    • söftäri

      1. G&G GR 16
      2. 3
      3. 0.20
      4. G&G
      5. 3 vuotta
      6. maskia ja paljon muuta
      7. edelleen 3

    • gfgfgfgfgfgf

      1. thmpson m1a1
      2. 1
      3. 0,12
      4. enma tieta
      5. 1 kuukausi
      6. kypärä,maski muuta
      7.no hemmetti 1

    • 1. AKMS
      2. 4
      3 G&G 0.25
      4. Kalash (paljon modattu)
      5. kauan
      6 ESS advancer V12, alanaamasuoja, shermag

    • Marked One

      1. AKS-74MN
      2. 3
      3. Diablo 0.25 BIO
      4. VFC
      5. 7 vuotta
      6. Bolle X800 tactical, head wrap
      7. 3, kuten sanottu

    • V:

      1. mossberg 500 puujäljitelmä (kohta g&g cm16 carbine)
      2. 1 kohta 2
      3. 20g ja 12g (en käytä enää 12g ne on huonoja)
      4. cybergun kohta g&g koska saan uuden aseen josta oon teille jauhannu
      5. 1-2v
      6. suojalaseja ja lipaskoteloita (kohta)
      7. yhä edelleen: mossberg 500 puujäljitelmä (kohta g&g cm16 carbine)

    • 1. M82A1, RK 95, Mp7, SVD ja HK416
      2. Tusina
      3.25g ylöspäin
      4. Real sword, Socom gear
      5. 4,5v
      6. Mil-Tec Warrior Suojalasit, Mil-Tec USMC Vest (Black), Ghillie Suit Anti Fire, Guarder Taktiset Kyynärsuojat, Mil-Tec Knee Pad ja Mil-Tec Boonie-lierihattu.
      7.M82A1, RK 95, Mp7,SVD ja HK416 edelleen

    • Softaajan sollero

      1. Pääase Cyma AK-47 Beta, sivuase/kakkosase Double Eagle M500 Haulikko
      2. 6
      3. .20g
      4. Cyma
      5. 5 vuotta
      6. Bolle x800 laseja, tai pleksimaskia, Condor liivejä, condor chestrigiä (en samaan aikaan :)

      7. 6 edellee

    • jomppa1234321

      1. Kalash AK-74, Marui MP5 PDW ja random pistooleja ja haulikoita.
      2. ainakin 8...
      3. 0,25g
      4. Kalash
      5. 2 vuotta
      6. Kaikkee mahdollista.
      7. Edelleen se vitun 8

    • Epäjonne

      1.KWC glock17 (jousi) AK-47 Cybergun (jousi) Tomppa m1a1-Sähkö) Taurus pt92
      2. 4
      3. 0,20-0,25
      4. KWC
      5. Noin kaksi vuotta.
      6. Marui lasit huivi tuulitoppatakki Saappaat Tuulihousut (mustat) Joskus Puolisormihanskoja
      7. Hmm en muista

    • pro.airsoftaaja

      1.Tokyo Marui Glock 17 jousitoiminen , Tokyo Marui Commando m733 ja G&G Xtreme.45 co2 full metal blow back pistooli.

      2.3 asetta.

      3.0,20-0,25 grammaisia.

      4.Tokyo Marui ja G&G Armament

      5.2½ vuotta.

      6.Ritilämaski, G&G Armamentin suojalasit, Bolle X-800 Tactical suojalasit ja iso läja armeijan vaatteita. ( olen ostamassa Mil Gearista Chest ringiä)

    • 45675

      oikeesti soviet.snipeil on 67 asetta lukekaa sen tiedot

    • 1.Gybergun AK-47 Beta 2. Yksi (ennen oli mosberg 590) 3. 0.25g (ennen käytin 0.20g) 4. Top 3: 1 King Arms 2 Gybergun 3 G&G 5. Noin puolitoista vuotta. 6. Kärpäsmaski (myyntikiellosta ostan pleksilasi maskin vai mikä sitten onkaan), maastopukua, maastohousuja, kumikenkiä. 7. YKS EDELLEE!

    • hyvien_puolella

      1. AKM
      2. 4
      3. 0,25-0,28
      4. Calssic Army/ Tokyo Marui
      5. 1,2v
      6. Sankalasit ja KZS maastopuku

    • JJJJGG

      1.Cybergun Thompson M1A1 (89€)
      2.1 ( saan pian uuden)
      3.20g
      4.Cybergun (tuleva Jing Gong)
      5.Aseen olen omistanut puolivuotta, softannut 4 viikkoa
      6.Maastopuku ja maski (ostan varmaan lasit)
      7.1 (pian kaksi)

    • random pesukone

      1. tällä hetkellä marui mc51
      2. 2
      3. 0,25 g
      4. marui
      5. aseet olen omistanut noin kk ja softasin ekan kerran vast joskus viikko sitte
      6. 5 vuotta vanha verkkomaski
      7. varmaankin 587

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe