Mielipide vihreistä

Jytää taas

Vihreä liike syntyi Suomessa vaihtoehdoksi silloiselle 1980-luvun alun tunkkaiselle politiikalle.

"Fiksu" ihminen äänestää vihreitä. Katin kontit.

Vihreä liike ei enää ole vaihtoehtoliike - se on osa valtarakennetta.

Hallituspuolue Vihreät myötäilee porvarihallituksen linjaa kaikessa olennaisessa.

EU-politiikassa vihreät ovat federalistinen liike, joka avoimesti kyseenalaista kansallisen suvere
niteetin. EU:ssa tämän näkee vastenmielisen selvästi.

Vihreät haluavat ruuhkamaksuja, vaikka Suomessa ei juuri ruuhkia ole. Vihreät haluavat haitta
veroja haittaaman kaikkein pienituloisimpien elämää.

Vihreillä on oma maailmanloppuvisionsa; ilmastonmuutos. Sen varjolla voidaan oikeuttaa EU:n
olemassa olo, kun "maailman menestynein rauhanprojekti" ei enää myy.

Vihreitä on eniten kaupungeissa ratikkakiskojen varrella, josta itse pääsee kulkemaan joukko
liikenteellä. Nelosen ratikassa istuen on kiva kannattaa bensan hintojen nousua ja
"kaupunkirakenteen eheyttämistä".

Vihreä puolue on feministinen. Se tuonee lohtua paperityöläisen arkeen.

Vihreät ei ole vaihtoehto porvareille, ei EU:lle, ei rappioliberaaleille... Siis mille sitten?

Mutta on vihreissä mukavia ihmisiä. Idealistit ovat suloisia.

1

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haiseva ydin.

Listaan voidaan lisätä vielä vihreiden haave jälkiteollisesta palvelutaloudesta. Tällä uudella eliitillä on sisäänrakennettu viha ns. savupiippu teollisutta ja sen palveluksessa olevaa duunarille kohtalaisen ansiotason saavuttavaa työväenluokkaa kohtaan.

Tyypillistä näille "luoville älytyöläisille" on lisäksi viha duunarien etuja ajavaa Ay-liikettä kohtaan. Palkkojen pitäisi joustaa ja työntekijöiden työehtoja heikentää. Eli kansankielellä vihreät haaveilet täysin työnantajien mielivallan armoilla olevasta työtätekevien köyhien armeijasta itseään palvelemassa. Yhteinen nimittäjä tälle uudelle eliitille on se että nämä ovat yleensä valtion,- ja kuntien viroissa.

Kun palkka juoksee niin kauan kuin valtio saa velkaa on itselle turvallista tehdä vihreää politiikkaa (esim. päästökauppa) joka vie duunaareita työpaikat ja sysää nämä köyhyyteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6653
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5729
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4480
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2956
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2402
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe