Missä on minun

rakas tuleva mieheni

sinua etsinyt ja katsellut koko kesän eikä vaan näy.
Joensuussa sinua etsin.
Missä luuraat, nurkan takanako vai kotiisiko jäit yksin kesää viettämään.

Oletko vielä nuorekas, huumorintajuinen, vapaa, komea ja iältäsikin juuri sopiva 40-50v.

Odotan että ilmaannut eteeni jokin päivä ja tuot rakkauden tullessasi. Sillä onhan kesää vielä jäljellä, eikö?
Olen usein kaupungin humussa mutta yleensä päiväs aikaan.

14

1297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan

      en ole joensuussa vaan kainuussa.olet etsinyt väärästä

      • ehkä sinä

        olet väärässä paikassa, vai oliko se näin...

        Mitäs siellä kainuussa touhuat?


      • ikähaarukka
        ehkä sinä kirjoitti:

        olet väärässä paikassa, vai oliko se näin...

        Mitäs siellä kainuussa touhuat?

        en sovi sinun ikähaarukkaa.heittää yhdellä vuodella.


      • heittelee??
        ikähaarukka kirjoitti:

        en sovi sinun ikähaarukkaa.heittää yhdellä vuodella.

        ????


      • no
        heittelee?? kirjoitti:

        ????

        alaspäin.liian nuori sinulle vai olenko?


      • se 39v
        no kirjoitti:

        alaspäin.liian nuori sinulle vai olenko?

        ole liian nuori jos itse olen 40
        Jos et minua vanhana pidä?


      • .....
        se 39v kirjoitti:

        ole liian nuori jos itse olen 40
        Jos et minua vanhana pidä?

        parhaassa iässä ollaan!!!!!


      • suomea
        ..... kirjoitti:

        parhaassa iässä ollaan!!!!!

        naputtelet?
        Tosi parhaassa iässä, voisko tän parempaa olla...


      • jalka nousee
        suomea kirjoitti:

        naputtelet?
        Tosi parhaassa iässä, voisko tän parempaa olla...

        kyllä!!!nuoruus on takana päin,mutta jalka nousee silti rivakasti.kainuusta naputtelen.


      • jalka nousee ja
        jalka nousee kirjoitti:

        kyllä!!!nuoruus on takana päin,mutta jalka nousee silti rivakasti.kainuusta naputtelen.

        välillä pää hipoo jo pilviä, mutta kokemus ja järki pitää kuitenkin jalat maassa.
        Kainuu on iso alue, eli missä siellä majaa pidät?


    • täällä ollaan ja ehkä kävelty toistemme ohi!!

      • paljon on

        ihmisiä kävellyt ohikin ja siinä joukossa olet varmaan ollut juuri sinäkin.
        Kaikki kävelee vaan ohi, pysähtyisi joku joskus kohdalle ja juttelisi jotain kivaa.


      • olen kävellyt ohi
        paljon on kirjoitti:

        ihmisiä kävellyt ohikin ja siinä joukossa olet varmaan ollut juuri sinäkin.
        Kaikki kävelee vaan ohi, pysähtyisi joku joskus kohdalle ja juttelisi jotain kivaa.

        En Kestäisi sitä kävelyä ohi siitä olen varma.


      • pysähdy
        olen kävellyt ohi kirjoitti:

        En Kestäisi sitä kävelyä ohi siitä olen varma.

        kohdalleni vaan kävelet ohi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe