sinua etsinyt ja katsellut koko kesän eikä vaan näy.
Joensuussa sinua etsin.
Missä luuraat, nurkan takanako vai kotiisiko jäit yksin kesää viettämään.
Oletko vielä nuorekas, huumorintajuinen, vapaa, komea ja iältäsikin juuri sopiva 40-50v.
Odotan että ilmaannut eteeni jokin päivä ja tuot rakkauden tullessasi. Sillä onhan kesää vielä jäljellä, eikö?
Olen usein kaupungin humussa mutta yleensä päiväs aikaan.
Missä on minun
14
1231
Vastaukset
- minä vaan
en ole joensuussa vaan kainuussa.olet etsinyt väärästä
- ehkä sinä
olet väärässä paikassa, vai oliko se näin...
Mitäs siellä kainuussa touhuat? - ikähaarukka
ehkä sinä kirjoitti:
olet väärässä paikassa, vai oliko se näin...
Mitäs siellä kainuussa touhuat?en sovi sinun ikähaarukkaa.heittää yhdellä vuodella.
- heittelee??
ikähaarukka kirjoitti:
en sovi sinun ikähaarukkaa.heittää yhdellä vuodella.
????
- no
heittelee?? kirjoitti:
????
alaspäin.liian nuori sinulle vai olenko?
- se 39v
no kirjoitti:
alaspäin.liian nuori sinulle vai olenko?
ole liian nuori jos itse olen 40
Jos et minua vanhana pidä? - .....
se 39v kirjoitti:
ole liian nuori jos itse olen 40
Jos et minua vanhana pidä?parhaassa iässä ollaan!!!!!
- suomea
..... kirjoitti:
parhaassa iässä ollaan!!!!!
naputtelet?
Tosi parhaassa iässä, voisko tän parempaa olla... - jalka nousee
suomea kirjoitti:
naputtelet?
Tosi parhaassa iässä, voisko tän parempaa olla...kyllä!!!nuoruus on takana päin,mutta jalka nousee silti rivakasti.kainuusta naputtelen.
- jalka nousee ja
jalka nousee kirjoitti:
kyllä!!!nuoruus on takana päin,mutta jalka nousee silti rivakasti.kainuusta naputtelen.
välillä pää hipoo jo pilviä, mutta kokemus ja järki pitää kuitenkin jalat maassa.
Kainuu on iso alue, eli missä siellä majaa pidät?
täällä ollaan ja ehkä kävelty toistemme ohi!!
- paljon on
ihmisiä kävellyt ohikin ja siinä joukossa olet varmaan ollut juuri sinäkin.
Kaikki kävelee vaan ohi, pysähtyisi joku joskus kohdalle ja juttelisi jotain kivaa. - olen kävellyt ohi
paljon on kirjoitti:
ihmisiä kävellyt ohikin ja siinä joukossa olet varmaan ollut juuri sinäkin.
Kaikki kävelee vaan ohi, pysähtyisi joku joskus kohdalle ja juttelisi jotain kivaa.En Kestäisi sitä kävelyä ohi siitä olen varma.
- pysähdy
olen kävellyt ohi kirjoitti:
En Kestäisi sitä kävelyä ohi siitä olen varma.
kohdalleni vaan kävelet ohi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000564926624h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?132365Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1841485Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja191209- 71940
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41877Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72794Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57792En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.41732Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75642