Mikä on Tampereen paras baari/yökerho?
Tampereen paras baari/yökerho
7
4328
Vastaukset
- paras yökerho
on ehdottomasti Pink. Osoitetta en muista, mutta siellä tulee hyvää tanssimusiikkia ja ihmiset ovat mielenkiintoisia. Itse käyn siellä, jos yleensäkään lähden yökerhoon.
- bilettämään tampereelle
Mikä on tämän hetken paras paikka yli 25-vuotiaalle?
Ilves? Onnela? Love hotel? joku muu?
kiitos avusta!- Bricks
Bricks. Baari ja yökerho samassa osoitteessa. Mahtava paikka, aina sattuu ja tapahtuu - kuten eilenkin ;)
- Epe80
Kyllä Onnela on ykkönen!
- 1981
itse tykkään Ilveksestä, siellä ei pyöri teinejä eikä mitään tappelupukareita huono puoli et välil on musiikin miksaukset ihan peestä tai siis monesti mut jos siitä ei välitä niin mun favoritti on se, toinen hyvä on Gloria mut siellä on taas välil vähän liiankin vanhaa sakkia :) Love hotelli oli alus ihan ok mesta mut nykyään siellä pyörii meleko nuorta sakkia. Onnellasta ei ole hirveesti tietoo kun en ole siellä kuin kahdesti käynyt mut niitten kokemusten perusteella ei siinä mitään pahaa ole, perus sedula mitä riittää joka kaupungissa mut parempi musiikki kuin Ilveksessä.
Kerrohhan toki kokemuksia mitä tykkäsit kuhan kävit testailee.
- Aleksi77
Varmaan se Bricks - Love Hotel, Gloria akselille taipuu...
Kuulin, että tuohon entisen Kotibaarin paikalle aukeaa kohta uusi mesta - Noste. On kuuleman mukaan paikka, mikä kannattaa käydä katsastamassa, kunhan saavat ovet auki. - Minnapa
Ruma, ehdottomasti. Hyvä palvelu, mielenkiintoinen sisustus ja ainakin minuun makuun sopivaa tanssimusiikkia. Eli vähän tällaista rokimpaa, mikä on välillä todella hauskaa.
Pink on kyllä ollut aika kuollut paikka (Mixei vielä kuolleempi), kun olen siellä parina kertana käynyt. Plussaa se, että ainakin viimeksi DJ toteutti kaikki toiveet, ja nopeasti - ei siellä kyllä paljon ihmisiä ollut, etten ihmettele. Vois olla kiva menomesta.
Klubi ja Yo-talo ovat molemmat vähän sellaisia epäviihtyisiä paikkoja, tai ei niin baarimaisia, vähän liian "halleja". Mutta siellä voi kuulla muutakin kuin vain listahittejä. Miinusta se, että musiikki tulee molemmissa aivan liian kovaa.
Itse en välitä Seduloista, tai Cabaret on aika jees opiskelijapile-iltoina, ja silloin tulee hauskaa tanssimusiikkia. Normi-illoista en tiedä, en ole koskaan käynyt. Mutta muuten Onnela on niistä pahin. Paska musiikki ja liian sokkeloinen paikka, vaikkei sinne eksyä voi. Ainoa hauska vois olla suomipop-puoli, ja siellä ei voi tanssi kuin pöydillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t563857- 332261
- 402144
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171731Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401562Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251492- 801457
- 1411186
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221153Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901125