Saatanat ja perkeleet ovat Raamatun mukaan persoonia.
Ateistihan ei tunnetusti usko minkään Raamatussa mainitun persoonan olemassa oloon. Mutta miten on Saatanan ja Perkeleen kanssa?
Huutaako ateisti "Perkele", "Saatana", "Herrajumala" ym. "satuolentoja" avukseen, kun esimerkiksi lyö vasaralla sormeen?
Tiedän muuten erään ateistihomon joka usein kiroili "VOI HELLUNTAILAINEN!":D
Kiroileeko ateistit?
22
223
Vastaukset
Olen kyllä suuttuneena lausunut: Voi HevosenMelooni, Hevon repun-reppu sekä bernaiskastikkeen kastike.
Minut on jo tuomittu helvettiin joten mitä sitä hokemaan?
Voi %%¤¤#"#¤¤%¤¤##"#"#¤%&%&&&%¤#""#¤¤%¤¤#"##¤%.....noin aluksi.- panteisti ei kirj.
Ateistit ovat vähän liian kirjava joukko jotta heidät voisi niputtaa yhden nimikkeen alle. Kaikki kun eivät edes tiedä olevansa ateisteja; eivät esim ole koskaan kuulleet koko sanaa.
Vastaus kysymykseen: toiset joo, toiset ei. Minä sanon että paskanvitut ja sanonkin sen sitten vähän joka toiseen tilanteeseen :p- Muna.
En tiennytkään että paskalla on vittu. Onko se tieteellisesti todistettu?
Avukseen??
Siis tarkoittaako mielestäsi kiroilu että pyydetään apuja?
Minä en ole koskaan kiroillut, käytän vaan helvetin paljon voimasanoja ilmaisemaan vitutusta.- ei ole
mitään tekemistä keskenään.
ei ole kirjoitti:
mitään tekemistä keskenään.
Kyrvän vitutus on kun laitat kyrvän päälle vitun.
Vähän samanlainen nimike kun mantran lakitus.
- Kössönöm
Kovasti kiroillaan. USKIS USKIS USKIS USKIS JA VIELÄ KERRAN USKIS.
- Himouskis
Miksi kiroilet noin?
- Kössönöm
Himouskis kirjoitti:
Miksi kiroilet noin?
kun uskikset vituttaa. Ei siihen muuta syytä ole.
- Himouskis
Kössönöm kirjoitti:
kun uskikset vituttaa. Ei siihen muuta syytä ole.
Miksi uskikset vituttaa?
- Kössönöm
Himouskis kirjoitti:
Miksi uskikset vituttaa?
kun uskikset poistavat keskusteluja tältä palstalta. Ihan vaan siksi.
- Himouskis
Kössönöm kirjoitti:
kun uskikset poistavat keskusteluja tältä palstalta. Ihan vaan siksi.
En usko että poistavat
- Kössönöm
Himouskis kirjoitti:
En usko että poistavat
Kummallista ettet tuohon usko, mutta uskot kuitenkin henkiolentoon, joka tempaisee sinut taivaisiin viimeisenä päivänä, jos olet elämäsi aikana kyseiseen otukseen uskonut. hohhoijjaa...
Kyllä ne kiroilee. Tosin täytyy sanoa että ateisteista esmes kaikki muut eläimet, tai ihmisvauvat jotka ei vielä osaa puhua, eivät kiroile ja siinä suhteessa ateisteista häviävän mikroskooppinen murto-osa oikeasti kiroilee.
- Saag Paneer
"Kiroilu" viittaa jonkin asian kiroamiseen, siis taikauskoiseen käsitykseen, että kohteelle voidaan aiheuttaa jonkinlaista kärsimystä toimimalla jonkin rituaalin mukaan.
Itse puhuisin mieluummin "voimasanoista", joita käyttämällä voi suggeroida itselleen aggression, jota voi sitten hyödyntää tarvittaessa ponnistuksissa (henkisissä tai fyysisissä) lisäenergiaa. Aggressioiden nostattamiseen tuollainen kristillisten hahmojen muistelu soveltuu erinomaisesti.
Tässä pari päivää sitten kävin Itäkeskuksessa ja Tallinnanaukiolla oli oikein kunnon tappelu meneillään. Saattaa olla, ettei tappelua olisi syntynyt, mikäli kyseiset nuoret herrat olisivat käyttäneet voimasanoinaan esimerkiksi tällä palstalla viljeltyjä "puutarhatonttu"- tai "vaaleanpunainen elefantti"-termejä. ;-D Munanjatkuntalisuuden opin mukaan kiroilen. Joskus sanon Voi KettuRepolainen tai Kanahaukka. Nehän ovat Kananvihollisen nimiä, joka kuitenkin tullaan vääjäämättömästi tuhoamaan suuressa Kanalan Taistelussa, kun Munan-ajat koittavat.
Lisäksi sanon Kanauta, mutta sehän ei ole varsinaisesti kiroilua. Sen kai voisi käsittää lähinnä rukoukseksi.- tinnarella**
että nämä saatanat ja perkeleet olen oppinut kirkkoon kuuluessani ja nyt käytän niitä kirosanoina, en ole viitsinyt uusiakaan opetella tai keksiä.
Isäni lempikirosana oli persana, sen voisin ottaa käyttöön.
Yleensä kirosanojani ovat kaikki mitkä mieleen sillä hetkellä pulpahtavat, en jää miettimään, sopisiko tähän kohtaan paremmin "jestas sentään" vai "helvetinperkeleensaatana" vai joku ihan muu.
Ikävää on se, että olen nuorisolta oppinut joitain sopimattomia kirosanoja ;((- Perrr
Itse käytän "voihan rasisti" -kirosanaa. Mielestäni se on kirosanaksi hyvä, koska siinä sopivasti vokaaleja ja konsonantteja ja alkaa r-kirjaimella. Kunnon kirosanoissa on aina r-kirjain.
Myös "natsi" ja "propellipää" ovat asiallisia kirosanoja. - teletappityttö
Perrr kirjoitti:
Itse käytän "voihan rasisti" -kirosanaa. Mielestäni se on kirosanaksi hyvä, koska siinä sopivasti vokaaleja ja konsonantteja ja alkaa r-kirjaimella. Kunnon kirosanoissa on aina r-kirjain.
Myös "natsi" ja "propellipää" ovat asiallisia kirosanoja.Kirosanat on tärkeä osa suomen kieltä. Mites sitä muuten tietäisi vituttaako muita vai ei?
- Saag Paneer
Perrr kirjoitti:
Myös "natsi" ja "propellipää" ovat asiallisia kirosanoja.Aivan rrrasistin hyviä kirosanoja olet kehitellyt! Varsinkin tuo "propellipää" sattuu mukavasti.
Kotona puisia palapelejä kootessani olen moneen kertaan manannut: "Ikean hevonvitun svedupetterit". Ärrää löytyy ja muutenkin tuntuu toimivan.
- sdfshrjhrej
Onneksi en ole saatana ateisti. Saan kiroilla ihan rauhassa. :D Ateistit ovat helvetin... nulipäitä. Kuka oikeesti alkaa keksimään uusia sanoja todistaakseen olevansa ateisti? :D:D:D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815