koettelemusten aikana. Jumala on yksi Henki; "Maa oli autio ja tyhjä, pimeys peitti syvyydet, ja Jumalan Henki liikkui vetten päällä." Tai jotain; Minä halajamalla halajan sitä Henkeä, minkä olen pannut ihmiseen. Tuli mieleen, ettei se ollut Pahasta, sillä Jumala tahtoo, että jokainen pelastuu. Tai; "Ei meillä ole taistelu lihaa ja verta vastaan..." Ef. 6: 12> Jumala rakastaa siis myös langenneita ja toivoo heidän kääntyvän ja pelastuvan, ottavan hänen armonsa vastaan, eikä hylkäävän tätä mahdollisuutta kapinoimalla. Ihaninta oli lukea; "Et ole vielä kieltänyt minua", minä, joka olen kysynyt näitä minun kärsimyksien syitä, kapinoinut, syyttänyt Jumalaa kaikesta, kironnut. Lohtuna joskus olen lukenut Paavalin kirjoituksia, olihan hänkin murhamies, mutta sai armon! Minäkin saan armon!
Olen kauan miettinyt sitä, mitä
2
355
Vastaukset
- _Mervi_
Niin! Meillä on sellainen Jumala, jonka armo riittää meille. Samainen Paavali pyysi päästä jostakin tuskastansa, ja sai toisaalta kieltävän toisaalta ihanan vastauksen.
"Olen kolme kertaa pyytänyt Herralta, että pääsisin siitä. Mutta hän on vastannut minulle: "Minun armoni riittää sinulle. Voima tulee täydelliseksi heikkoudessa." Sen tähden ylpeilen mieluimmin heikkoudestani, jotta minuun asettuisi Kristuksen voima." (2.Kor.12:8-9)
Jumalan valtakunnassa asiat ovat eri järjestyksessä kuin tämän maailman arvostukset.
Kyllä, sinäkin saat armon!- eri järjestys
ja arvot myös, ja sitä juuri maailma ei voi ymmärtää. Sanassa sanotaan mm.:
8 sitä, jota ei kukaan tämän maailman valtiaista ole tuntenut-sillä jos he olisivat sen tunteneet, eivät he olisi kirkkauden Herraa ristiinnaulinneet-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1181639
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988