Ei kuulu aihealueen piiriin, mutta jotain hämminkiä on taas s24:n toiminnassa (milloin ei olis?). Kirjoitettu viesti ensin näkyy, mutta hetken kuluttua ei ja kun lähettää saman uudelleen (ei pitäis edes onnistua), niin viesti onkin tuplana?
Eiks tään pitänytkin parantua? Oon odotellut vuodesta 2001, muistaakseni. Ei vieläkään näytä paremmalta.
Mitä tämä sekoilee?
17
212
Vastaukset
- KOHTA....
9 (YHDEKSÄN) VUOTTA KONEELLA JAUHAMASSA PASKAA TÄÄLLÄ? HUH HUH..
Kairakettu kirjoitti:
...istun vielä toiset 9 vuotta, tai 18, tai 27 jne.
Vituttaako?...parannusta sinnikkäästi odotellen. :)
- VÄLILLÄ MIELI..
Kairakettu kirjoitti:
...parannusta sinnikkäästi odotellen. :)
PILLUA????
VÄLILLÄ MIELI.. kirjoitti:
PILLUA????
6 jälkikasvua, joilla jo omiaankin, niin, että olen jo 4:n pienen pojan pappa.
Paappa paremmaksi (eikä haittaa).- ja pontikkaa pullo!
Kairakettu kirjoitti:
6 jälkikasvua, joilla jo omiaankin, niin, että olen jo 4:n pienen pojan pappa.
Paappa paremmaksi (eikä haittaa).Samanlainen peräkammarin sontatalikko, kuin "Late Lapista". Vetävät jo lapsenlapsiaan tänne palstoille. Vittu, mitä lapin juntteja. Eikös se lappi pitänyt polttaa asukkaineen päivineen???.
ja pontikkaa pullo! kirjoitti:
Samanlainen peräkammarin sontatalikko, kuin "Late Lapista". Vetävät jo lapsenlapsiaan tänne palstoille. Vittu, mitä lapin juntteja. Eikös se lappi pitänyt polttaa asukkaineen päivineen???.
Sinä et osaa jutuistasi päätellen lapsia tehdäkään. Kysy minulta neuvoa miten kaksoset!
- olet oikeasti!
Kairakettu kirjoitti:
Sinä et osaa jutuistasi päätellen lapsia tehdäkään. Kysy minulta neuvoa miten kaksoset!
Olet kommunistihintti, joka tanssii trikoossa. Juttusi ovat lapsellisia:"et osaa lapsia tehdä" esimerkiksi. Lopeta kirjoittaminen tällä palstalla ja poista nimimerkkisi. Tee meille kaikille palvelus, ja ammu ittes.
- eri-mies
olet oikeasti! kirjoitti:
Olet kommunistihintti, joka tanssii trikoossa. Juttusi ovat lapsellisia:"et osaa lapsia tehdä" esimerkiksi. Lopeta kirjoittaminen tällä palstalla ja poista nimimerkkisi. Tee meille kaikille palvelus, ja ammu ittes.
Mikä nyt tuli pikkuiselle? Polje nyt jalkaa lattiaan ja käy vatsallesi huutamaan. Se helpottaa pikkutyttöjä kummasti.
- ja ota romaani
eri-mies kirjoitti:
Mikä nyt tuli pikkuiselle? Polje nyt jalkaa lattiaan ja käy vatsallesi huutamaan. Se helpottaa pikkutyttöjä kummasti.
kainaloon !!!
- eri-mies
ja ota romaani kirjoitti:
kainaloon !!!
Taidat ihailla itsekkin?
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/uutiset/kotimaa/poliitikot/592775.jpg - ETTÄ...
Kairakettu kirjoitti:
...istun vielä toiset 9 vuotta, tai 18, tai 27 jne.
Vituttaako?TIEDONANTAJA on vielä 9 vuoden jälkeen pystyssä????
Mutta onhan sinulla ainakin yksi henkilökohtainen läppäri, silläkö meinaat jatkatkaa täällä SPAMMAUSTA??
Terveisiä vaan Erkki Sudelle!
toivottaa rane..... - tätä..
ETTÄ... kirjoitti:
TIEDONANTAJA on vielä 9 vuoden jälkeen pystyssä????
Mutta onhan sinulla ainakin yksi henkilökohtainen läppäri, silläkö meinaat jatkatkaa täällä SPAMMAUSTA??
Terveisiä vaan Erkki Sudelle!
toivottaa rane.....viestiä kun se ei ole antanut TAPPO UHKAUSTA taas Ranelle!!!!!!!
- on sattunut
samalla tavalla itsellenikin enemmän kuin yksi tai kaksi kertaa. Kummallista kyllä, ennen "parannusta" tuollaista ei muistini mukaan tapahtunut.
- Outoo
On vastaamassa kirjautuneena viestiin ja sitten näkee ettei olekkaan kirjautunut, ja herjaa punanen texti jostaan todennusongelmasta.
- mies savosta
toppatakin mädätyksen lomassa Runttaaja ehtii takomaan palstalle tuplaviestejä vapisevilla sormillaan.
- ei enää xD
Paskon jo punttiin xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli204395Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103214Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403107IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm442417Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811216- 791079
- 561054
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2371043Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3681019Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e139893