http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2009080910052650_ul.shtml
Huonosti käy. Väkeä on jo muutenkin liikaa.
Muslimit lisääntyy
18
221
Vastaukset
- Impivaarassa asuu.
1% maapallon väestöstä.. siis lopeta häiriköinti.. ei sinuu todellakaan kukaa kuuntele. sinulla SIKSI turvapaikka Impivaaran-Salolla, koska Se käpykaartista pelastunut -isäsi- löysi kännissä Antavaiseksi muuttuneen Äitis ja nussi sitä 30 sekunttia tallin vintillä. niin sä sait juuri Impivaaran passin siitä syystä... mutta passilla etoo mitään tehnty, koska oot pannut kaikki sossu rahasi pontikkaan ja Keski-hölmön juomiseen.. mutta kuitsenkin mietit raittiiden esm arabien asioita,, - siunaa ittes ja mee nukkumaan... --ystävän neuvo---
- tai rahat
tulevat sinun haukkumilta ihmisiltä.(siis suomalaisilta)Olet pahempi kuin rasisti,koska haukut omanmaan kansalaisia. Sinuthan voitas haastaa oikeuteen kunnianloukkaukesta,toivon että asianomainen näin tekee.
- sitäkö
että olet muslimi?
- Olet tappelukääpiö XD
"Yksin tein
Kirjoittanut: Kairakettu / 7.8.09 / klo 23:39
Heppu alkoi vittuileen minulle (ennen juhannusta). Vittuili tehokkaasti ja sai minut reagoimaan. Pätkäsin turpiin, joutui poloinen, minua isompi, paikattavaksi.
Ajattele!"
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8371633/39302929
"Oletpa väkivaltainen
Kirjoittanut: Olen tyrmistynyt / Eilen / klo 11:08
Se heppu oli tietenkin joku puolustuskyvytön invalidi."
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8371633/39309396- ...pätkäisemään...
Kairakettu kirjoitti:
...eikä ollut tarviskaan, eikä ollut muslimi.
Eikä ollut puolustuskyvytönkään....sitä. Puolustuskykyinen olisi torjunut ja mättänyt takaisin. :D
...pätkäisemään... kirjoitti:
...sitä. Puolustuskykyinen olisi torjunut ja mättänyt takaisin. :D
Jos sen niin ajattelee. Päältä katsoen minä en olisi ollut niitä veikatuimpia voittajia.
- Jeppe27
Huolestuttavaa. Kannattaa katsoa tämä pätkä. http://www.youtube.com/watch?v=6-3X5hIFXYU
- ihmettele,että
porukka lisääntyy makaavat himassa päivät pitkät ja välillä käydään rukoilemassa lentävämatto kainalossa naiset joutuu olemaan himassa vankina lapsikoneena tai muuten tulee turpaan.
- sanavalinta.
ihmettele,että kirjoitti:
porukka lisääntyy makaavat himassa päivät pitkät ja välillä käydään rukoilemassa lentävämatto kainalossa naiset joutuu olemaan himassa vankina lapsikoneena tai muuten tulee turpaan.
Tuskin ne ottavat akkoja muuta kun orjiks. Ei tuollasista mustakaavuista voi olla muuta iloa.
- Lisääntyvät niin
nopeaa että niitä ei saa vähäajan päästä pirukaan pois ja lopulta ne tappaa isäntänsä. Ne uhkailee jo nytkin koska ollaan pakanoita kun ei uskota Allahiin.
- attelenitse..
oksettaa,kohta ne apinat leikkauttaa meidänkin lastenlapsemme kikkelit jonkun "pippelijumala" Allahin mukaan,eivät he kuulu tänne!
- tekstiä urpot
Vau. Harvoin näkee apukoulun tarkkislaisten kirjottaneen kaikkien samaan ketjuun. Kyllä siinä äly säkenöi. Kaikki ulkomaalaiset lähtevät juosten pois Suomesta kun näin älykkäillä kommenteilla osataan heitä kuvailla. Olen niin YLPEÄ ollessani suomalainen.
- venäläisiä
... itse asiassa ihan YLIVOIMAISESTI eniten, mutta kukaan ei tunnu olevan huolissaan kreikkalaiskatolisuuden kasvavasta vallasta. Miksiköhän?
Islam on paljon rauhallisempi uskonto kuin kristinusko ja ei uhka millään tavalla länsimaiselle kulttuurille. Pikemminkin niin Kreikassa, Portugalissa, Espanjassa, Maltalla kuin entisen Jugoslaviankin alueella muslimitaustaisella muutolla on lähinnä ollut sivistävä ja taloudellisesti kehittävä vaikutus.
- weripwior
Välillä 2010-2050 käydään kolmas maailmansota jossa kuolee 90% ihmisistä, joten ei paljoa merkitystä tuolla uutisella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 684296
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺674137Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363552Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163123Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342792En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142562Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102334IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm251461Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571282Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli751059