Haltiat on homoja!!!!

Ratkaisija

Kaikki haltiat ovat homoja!!!

14

985

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • evvk

      Nyt sitten tiedämme. Jihuu.

    • minä

      ai hurjaa! on se kiva tietää.. no onneks haltioita ei oo olemassakaan!
      *nauraa pilkallisesti*

      • höpötti

        ..Mutta siltikin säälittää vähän tuollaiset ihmiset joilla ei ole uskoa siihen mitä ei voi nähdä. mistä sitä tietää, vaikka Sormuksen sota olisi oikeastikin maailman historiaa? Ja haltiathan lähtivät ylimaalliseen paikkaan, jota ei voi löytää, mutta ehkä he vielä tulevat...


      • minä
        höpötti kirjoitti:

        ..Mutta siltikin säälittää vähän tuollaiset ihmiset joilla ei ole uskoa siihen mitä ei voi nähdä. mistä sitä tietää, vaikka Sormuksen sota olisi oikeastikin maailman historiaa? Ja haltiathan lähtivät ylimaalliseen paikkaan, jota ei voi löytää, mutta ehkä he vielä tulevat...

        who care? mä en oo mikään hölmä joka yhen leffan myötä alkaa uskoo haltioihin tonttuihin peikkoihin tai mihinkään muuhunkaan... uskokaa te mitä tykkäätte... kellään ei ees oo todisteita et sellasia ois ollu olemas...


      • gessu
        minä kirjoitti:

        who care? mä en oo mikään hölmä joka yhen leffan myötä alkaa uskoo haltioihin tonttuihin peikkoihin tai mihinkään muuhunkaan... uskokaa te mitä tykkäätte... kellään ei ees oo todisteita et sellasia ois ollu olemas...

        Muttei ole myöskään mitään todisteita, etteikö haltioita olisi ollut.. No, uskoo jokainen miten tahtoo.


      • höpötti
        minä kirjoitti:

        who care? mä en oo mikään hölmä joka yhen leffan myötä alkaa uskoo haltioihin tonttuihin peikkoihin tai mihinkään muuhunkaan... uskokaa te mitä tykkäätte... kellään ei ees oo todisteita et sellasia ois ollu olemas...

        ensinnäkin: väärä verbin taivutus, toiseksi: ihan todella surettaa se, että pidät hölmöinä niitä, joilla on vähänkin avoimempi maailmankuva. tut tut...


      • mitäs siitä
        gessu kirjoitti:

        Muttei ole myöskään mitään todisteita, etteikö haltioita olisi ollut.. No, uskoo jokainen miten tahtoo.

        Haltiat sun muut peikot (joista nyt puhutaan) ovat J.R.R Tolkienin luomia satuhahmoja. herranjestas!


      • höpötti
        mitäs siitä kirjoitti:

        Haltiat sun muut peikot (joista nyt puhutaan) ovat J.R.R Tolkienin luomia satuhahmoja. herranjestas!

        mistäs sinä tiedät vaikka Tolkien olisi itse nähnyt heitä ja että heitä on olemassa vieläkin? niinhän hän hobitissa vähän vihjailee. Ja kuinka pystyt todistamaan tuon?


      • LOTRfan
        höpötti kirjoitti:

        mistäs sinä tiedät vaikka Tolkien olisi itse nähnyt heitä ja että heitä on olemassa vieläkin? niinhän hän hobitissa vähän vihjailee. Ja kuinka pystyt todistamaan tuon?

        Hyvä höpöttiiii!!!! :D
        Oon sun kanssas täysin samaa mieltä! Ei noi muut tajuu yhtään mitään! :/
        Haltioitahan, ja muita satuolentojahan voi ihan hyvin olla olemassa... Kuka tietää..!


      • lumivuorten haltia
        höpötti kirjoitti:

        ensinnäkin: väärä verbin taivutus, toiseksi: ihan todella surettaa se, että pidät hölmöinä niitä, joilla on vähänkin avoimempi maailmankuva. tut tut...

        oletko nähnyt haltioita ku meitä noin kovasti puolustat


      • lumivuorten haltia
        LOTRfan kirjoitti:

        Hyvä höpöttiiii!!!! :D
        Oon sun kanssas täysin samaa mieltä! Ei noi muut tajuu yhtään mitään! :/
        Haltioitahan, ja muita satuolentojahan voi ihan hyvin olla olemassa... Kuka tietää..!

        niin voi ja on meitä (suuri) haltia kansa. meitä on ympäri eurooppaa ja kulttuuri on vanhaa.musiikkki on melodista mutta naiset saavat vain (laulaa)haltioita eli meitä on paljon suomen tuntureissa,englannin (vuoristossa),alpeilla,italiassa.me olemme valko ihoisia ja hiuksisia ,sini silmäisijä.osaamme (yleis)haltiakieltäja sen maan kieltä jossa asumme


    • LOTRfan

      et haltiat EI TOSIAANKAAN OO HOMOJA!!!
      Ja by the way, mitä välii vaik oliski?! Onks sulla jotain homoja vastaan?
      *vihaa rasisteja ja homofobisia runkkuja*

      • lumivuorten haltia

        itsekkin olen haltia (todisteita on vaikka millä mitalla) ja haltiat ei tosiaankaan oo homoja ja mitä teillä on homoja vastaan


    • Nenwen

      ... eli sä oot sit kokeillu vai?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      107
      2189
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      433
      1664
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1353
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      17
      1202
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      79
      1172
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1105
    7. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      287
      1040
    8. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      185
      1031
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      50
      1002
    10. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      200
      863
    Aihe