Mitä mieltä Miranda Oton suorituksesta Eowynina?
Miusta hän oli aivan mahtava! Olen nähny Mirandan
parissa muussakin elokuvassa ja sarjassa joten voin sanoa, että mielestäni hän on paras näyttelijätär!
Miranda/Eowyn?
6
371
Vastaukset
- Niilo
Hyvähän se oli.
- höpötti
teki hyvä roolisuorituksen Tarussa, ja on muutenkin hyvä, ja kaunis on myös.
- Voi vee!
Miranda oli ehdottomasti paras niistä näyttelijöistä jotka olivat mukana Sormusten herrassa. Kuvittelin itse Eowynin juuri tuon näköiseksi, mut se ärsytti ku Arwen tungettii joka paikkaan, vaikkei se ees oo päähahmo. Mainitaan kirjassakin vain pari kertaa.
- miranda rulez
moi!!! eowyn on mahtava näytteleen! se on mun yks tyttö idoleista =)=) suoriutu mahtavasti elokuvasta! upeeta. missä muissa elokuvissa se on esiintyny?? oisko sulla tai kellään tietoo!??
t: miranda_fan- I am no man!
Kiva kuulla, että muutkin tykkäävät hänestä.
Siis hän on näytellyt esim. Human naturessa, The thin red linessa, minisarjassa The way we live now - Toinen maailma, What lies beneath, Jack the bull ja monissa muissa. Ite oon nähny hänet Human naturessa ja Toisessa maailmassa. Hän on muuten miunkin idoli. Minusta oikein Miranda on mahdottoman hyvä roolimalli. - Kyllä
I am no man! kirjoitti:
Kiva kuulla, että muutkin tykkäävät hänestä.
Siis hän on näytellyt esim. Human naturessa, The thin red linessa, minisarjassa The way we live now - Toinen maailma, What lies beneath, Jack the bull ja monissa muissa. Ite oon nähny hänet Human naturessa ja Toisessa maailmassa. Hän on muuten miunkin idoli. Minusta oikein Miranda on mahdottoman hyvä roolimalli.moi! oon se miranda fani just... ihana et kerroit noista. katoin ton yhen noista kävin vuokraan.. TOSI HYVÄ!! KIITOS PALJON!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1314294SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p763565Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.682190SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2211646Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1181537Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2471136Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49795- 62746
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall20736Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?
Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,6725