Mitä mieltä Miranda Oton suorituksesta Eowynina?
Miusta hän oli aivan mahtava! Olen nähny Mirandan
parissa muussakin elokuvassa ja sarjassa joten voin sanoa, että mielestäni hän on paras näyttelijätär!
Miranda/Eowyn?
6
321
Vastaukset
- Niilo
Hyvähän se oli.
- höpötti
teki hyvä roolisuorituksen Tarussa, ja on muutenkin hyvä, ja kaunis on myös.
- Voi vee!
Miranda oli ehdottomasti paras niistä näyttelijöistä jotka olivat mukana Sormusten herrassa. Kuvittelin itse Eowynin juuri tuon näköiseksi, mut se ärsytti ku Arwen tungettii joka paikkaan, vaikkei se ees oo päähahmo. Mainitaan kirjassakin vain pari kertaa.
- miranda rulez
moi!!! eowyn on mahtava näytteleen! se on mun yks tyttö idoleista =)=) suoriutu mahtavasti elokuvasta! upeeta. missä muissa elokuvissa se on esiintyny?? oisko sulla tai kellään tietoo!??
t: miranda_fan- I am no man!
Kiva kuulla, että muutkin tykkäävät hänestä.
Siis hän on näytellyt esim. Human naturessa, The thin red linessa, minisarjassa The way we live now - Toinen maailma, What lies beneath, Jack the bull ja monissa muissa. Ite oon nähny hänet Human naturessa ja Toisessa maailmassa. Hän on muuten miunkin idoli. Minusta oikein Miranda on mahdottoman hyvä roolimalli. - Kyllä
I am no man! kirjoitti:
Kiva kuulla, että muutkin tykkäävät hänestä.
Siis hän on näytellyt esim. Human naturessa, The thin red linessa, minisarjassa The way we live now - Toinen maailma, What lies beneath, Jack the bull ja monissa muissa. Ite oon nähny hänet Human naturessa ja Toisessa maailmassa. Hän on muuten miunkin idoli. Minusta oikein Miranda on mahdottoman hyvä roolimalli.moi! oon se miranda fani just... ihana et kerroit noista. katoin ton yhen noista kävin vuokraan.. TOSI HYVÄ!! KIITOS PALJON!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946