Brasilian jalkapallon maajoukkueelle on tullut nootteja helluntailais-pelaajien käyttämistä uskonnollisista iskulauseista asuissaan pelikentillä.
Asia on noteerattu myös Ristinvoitossa:
http://www.ristinvoitto.fi/sisalto/uutiset/fifa_uskonto_ei_kuulu_jalkapalloon__29709/?session=24878237
Fifan säännöt kieltävät uskonnollisten, poliittisten tai henkilökohtaisten iskulauseiden ja mainosten näkymisen pelikentillä ja niistä rangaistus tulee järjestäjiltä ja/tai Fifalta.
Samoja asioita on myös Olympia-liike ja yleensäkin kaikki merkittävät urheilujärjestöt kitkeneet keskuudestaan.
Urheilun pitäisi olla kansoja ja ihmisiä yhdistävä asia mutta helluntailiikkeestä löytyy niitä jotka, haluavat erotella kansoja ja ihmisiä epäurheilijamaisella käytöksellä.
Brasilialaiset ovat yksi maailman kristinuskoisimmista kansoista ja rikollisuuden ja korruption repimä maa.
Helluntailaiset laskee Brasilian helluntailaiset omikseen, mutta he ovat lähinnä ääri-menestysteologian kannattajia.
Mutta niinhän se on muuallakin, että perinteistä helluntailaisuutta ei ole enää missään ellei muutamaa miljoonaa ykseyshelluntailaista lasketa.
Helluntailaislle nootteja Fifalta
24
242
Vastaukset
- pehmopappa
Kaka on todella hieno urheilija.
Jumala on siunannut koko Brasilian joukkuetta monella maailman mestaruudella, koska he antavat kunnian Jumalalle ja Jeesukselle kaikesta.
Jumala puhuu tavalla ja toisella... Jeesus nimen mainostaminen ei ole uskontoa, vaan Luojalle kunnian antamista, Fifa pojilla on jäänyt kotiläksyt tekemättä. Fifa:n johtajat menettää asemansa, ehkä koko järjestö, jos se koskee Jumalan silmäterään.
Ps. 18:49
" Sentähden minä ylistän sinua, Herra, KANSOJEN keskuudessa ja veisaan sinun nimesi kiitosta, "
Ps. 33:1
"Riemuitkaa Herrassa, te vanhurskaat. Oikeamielisten on soveliasta häntä kiittää."
Maailma ei näköjään tahdo nähdä uskon ja uskonnon eroa.
Ps. 50:23
"Joka kiitosta uhraa, se kunnioittaa minua; joka ottaa tiestänsä vaarin, sen minä annan nähdä Jumalan autuuden."
- todé*
koetat tuossa sanoa?
avauksen, joten siitä vaan lukemaan.
Onneksi sentään Fifa (ei Fida) puuttui asiaan eikä sallinut uskonsotien tuomista jalkapalloon.
Jalkapalloa pidetään maailman merkittävimpänä kansoja ja ihmisiä yhdistävänä asiana, koska maailmassa ei löydy juurikaan kansaa joka sitä ei pelaisi ja se on maailman tunnetuin urheilulaji.- todé*
Pe.ku kirjoitti:
avauksen, joten siitä vaan lukemaan.
Onneksi sentään Fifa (ei Fida) puuttui asiaan eikä sallinut uskonsotien tuomista jalkapalloon.
Jalkapalloa pidetään maailman merkittävimpänä kansoja ja ihmisiä yhdistävänä asiana, koska maailmassa ei löydy juurikaan kansaa joka sitä ei pelaisi ja se on maailman tunnetuin urheilulaji.helluntailaiset ovat nyt sitten uskonsotien takana ym.
todé* kirjoitti:
helluntailaiset ovat nyt sitten uskonsotien takana ym.
Tosin kyse on muutamasta mutta kuitenkin erittäin vaikutusvaltaisesta yksilöstä sekä joukkueesta jota pidetään maailman parhaana.
Se on merkittävä tekijä kun jalkapallo on suurin yhdistävä tekijä maailmassa ja sen suurimmat idolit paljastuvatkin sitten sodanlietsojiksi.- Paka.Nainen
todé* kirjoitti:
vastakkain asettelu olisi palstan miespuoliset kirjoittajat (vain yli 56 kelpaavat) naiset, ei ikärajoitteita.
- Paka.Nainen
jotta voittaisimme:) Saat osallistua olet alle 56v.
- Paka.Nainen
Paka.Nainen kirjoitti:
jotta voittaisimme:) Saat osallistua olet alle 56v.
osallistua, voit toimia naisten joukkueessa maalivahtina, isot rukkaset vain käsiin niin maali on vedenkestävä:))
- Paka.Nainen
palstalla. Enhän muuten sitä tietäisi. Kyllä naistenjoukkueeseen tarvitaan lisävahvistusta miehistä.
Paka.Nainen kirjoitti:
osallistua, voit toimia naisten joukkueessa maalivahtina, isot rukkaset vain käsiin niin maali on vedenkestävä:))
mieleen ne naisten urheilulajit joihin voisin osallistua:
Lentopallo-joukkueessa voisin toimia takapassarina ja hiihtolajeista kävisi naisten takaa-ajo.- Paka.Nainen
Pe.ku kirjoitti:
Lentopallo-joukkueessa voisin toimia takapassarina ja hiihtolajeista kävisi naisten takaa-ajo.perässä naisten hiihdossa. Minä olen näet saanut 3 lusikkaa hiihtokilpailusta. Korkeus kylmiltään 143cm!
- minä arvasin
Sinä olet senverran väkivaltainen, että paini ja nyrkkely on suosikki lajejasi. Kuitenkaan sinä itse et osaa painia ja saat turpiin nyrkkeilyssä. Eikös sinulle aina koulussa annettu lumipesu välitunnilla?
- Paka.Nainen
minulle on myös paini mieluinen laji, mutta pelkkä sahajauho ei kelpaa tatamiksi, pitää olla haahkan untuvaa.
- Paka.Nainen
täältä etelän pimeästä, mutta lämpimästä yöstä.
Paka.Nainen kirjoitti:
perässä naisten hiihdossa. Minä olen näet saanut 3 lusikkaa hiihtokilpailusta. Korkeus kylmiltään 143cm!
On mullakin lusikoita hiihdosta.
Et sitten kovin pitkä ole vai tarkoititko hypänneesi noin korkealta alas.
Doping-testaukset minä kai osaisin myös hoitaa vaikka en ole koskaan naisia onnistunut "kusettamaan".minulta hyviä öitä.
Muutama viikko meni mullakin kairassa kierrellessä ja kohta meinaan taas kun on "onneksi" tuo lama-aika ja palkkatöistä ehtii luistamaan eka kerran vuosikymmeniin.- leahim
Pe.ku kirjoitti:
Lentopallo-joukkueessa voisin toimia takapassarina ja hiihtolajeista kävisi naisten takaa-ajo.Sivakointi yhdeksi lajiksi?(Keppikävely.)
Siinä mie olen haka.
Siinä Pe-ku ei perässä pysy.:=))
Voithan sie siinäkin naisia
ajaa takaa..:=) - to..
Paka.Nainen kirjoitti:
perässä naisten hiihdossa. Minä olen näet saanut 3 lusikkaa hiihtokilpailusta. Korkeus kylmiltään 143cm!
hypätessäsi doupattu?
- asiassa ovat
todé* kirjoitti:
Tässä asiassa ovat. Turhaan kiemurtelet.
leahim kirjoitti:
Sivakointi yhdeksi lajiksi?(Keppikävely.)
Siinä mie olen haka.
Siinä Pe-ku ei perässä pysy.:=))
Voithan sie siinäkin naisia
ajaa takaa..:=)kyllä onnistuu keppikävelykin ja tarvittaessa näyttöä vaadittaessa voin ylittää omat äärirajani.
Olen tähän saakka pystynyt välttelemään keppikävelyn ja pelkään sen tuovan häpeän tunteen, jonkun kysellessä suksieni perään kun pelkät sauvat huomaa.- todé*
Paka.Nainen kirjoitti:
vastakkain asettelu olisi palstan miespuoliset kirjoittajat (vain yli 56 kelpaavat) naiset, ei ikärajoitteita.
potkukallojoukkue.
- todé*
asiassa ovat kirjoitti:
Tässä asiassa ovat. Turhaan kiemurtelet.
en ole seurannut potkupallo-otteluita, jotta osaisin sanoa, kuka siellä mitäkin mainostaa, ja mitä merkkejä tekee. Kai kaupalliset kentänlaitamainokset on jo poistettu?
Tosiasiassa en kannata "Jeesus-mainontaa" urheilukilpailuissa ym. Minusta se on tuputtamista. Samaa miletä olen kaikesta muustakin mainonnasta. - ###
Pe.ku kirjoitti:
Tosin kyse on muutamasta mutta kuitenkin erittäin vaikutusvaltaisesta yksilöstä sekä joukkueesta jota pidetään maailman parhaana.
Se on merkittävä tekijä kun jalkapallo on suurin yhdistävä tekijä maailmassa ja sen suurimmat idolit paljastuvatkin sitten sodanlietsojiksi.Että jos tunnustaa Jeesuksen olevan Herra tai paidassa lukee kuulun Jeesukselle tai kiitos Jumalalle se on sodanlietsontaa.
Onpa suorastaan yli-idioottia tekstiä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701093
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53464