Olen pettänyt miestäni 2 kertaa. Ollaan oltu naimisissa yli 10v. Kannattaako tunnustaa? Tiedän että hän tappaa mut jos tunnustan.
Olen pettänyt
10
2943
Vastaukset
- neuvoni!
Exäni oli väkivaltainen ja kun suhteen alussa hänet kerran hylkäsin ja menin toisen luo hän antoi muka anteeksi...Paskat siitä alkoi Helvetti ja meni melkein henki useanki kerran..ja sit ero...Olisimme muuten olleet onnellisia luulen..
Älä missään nimessä puhu mitään. Olet tehnyt mitä olet. Tietoisuus vain tappaa kaiken. Nyt voit itse miettiä kannattaako nykyisen kanssa jatkaa,.
Sehän lienee tärkeintä? Onko teillä yhteisiä lapsia? Tai haaveita moisista?
Mutta pidä tuo salaisuus itselläsi, voin vakuuttaa, voitat niin kaiken.
Ja myöskin pelastat jos vain yhdessä aiottte olla??- CYYNICC
Ihmiselämä on arvotonta roskaa, salailua, pettämistä. Onko jotain syytä rakastaa toista?
EI ole mitään korkeampaa hyvää mihin pyrkiä.
Pitäisikö vain vihata ihmisiä ja olla omissa oloissaan jotta säästyisi pettymyksiltä - olla tekemisessä vain "ammatin puolesta"?
Aikuistukaa: Avioliitto ihmisten kesken on vitsi! - EnTahdo__
CYYNICC kirjoitti:
Ihmiselämä on arvotonta roskaa, salailua, pettämistä. Onko jotain syytä rakastaa toista?
EI ole mitään korkeampaa hyvää mihin pyrkiä.
Pitäisikö vain vihata ihmisiä ja olla omissa oloissaan jotta säästyisi pettymyksiltä - olla tekemisessä vain "ammatin puolesta"?
Aikuistukaa: Avioliitto ihmisten kesken on vitsi!Rakkaus ja seurusteleminen ei missään nimessä ole mielestäni roskaa,
mutta avioliitto on.
Siinä kaksi ihmistä sitoutuu toisiinsa liian tiukasti ja pian alkavat tukehtumaan, jolloin kaikki heidän aiemmin sanotut lupaukset ja sanat muuttuvat tyhjiksi, repeentyvät palasiksi.
- soikka63
Ehkä ei kannata tunnustaa, mutta kannattaa lopettaa pettäminen!!!
- Ms ?
Eli oot 27vee ja ollu naimisis yli 10 vuotta. Laskujen mukaan olet mennyt naimisiin 16-vuotiaana, mitä vit... Kusetat!!!
- hilipili
Tullut vaimoksi vuonna -83!
- skndgofs
Onhan hänkin saattanut suo pettää. Eli anna olla, satutat kuitenkin kumpaakin. Mutta jos valehtelu riistää sinua, ehkä sitten kanttis kertoo ja pahimmas tapaukses vaa lähtee.
- pettävä vaimo
älä kerro,älä myönnä mitään ja syy on miehessäsi jos petät ei sinussa...;)
Meilläkin on joskus oikeus nauttia ei vain miehillä - SOVITTEKO
VAIHDA MIES JA KERRO HÄNELLE, TULEVALLE MIEHELLESI, SAAT ANTEEKSI TAI HÄNKIN TAPPAA?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892