Onko kellään havaintoa Museokatu 25 vinoparkkipaikalla tapahtuneesta kolarista aikavälillä ma 27.7 - la 8.8.2009, jossa toisena osapuolena oli pysäköity harmaa E90 3-sarjan BMW? Olin ko. aikavälin lomamatkalla ja lomanloppu ei ollut mitenkään mukava, kun huomasin jonkun kolaroineen autoani eikä tämä maanteiden ritari ollut jättänyt itsestään yhteistietoja.
Laittakaa tietoja mikäli tiedätte asiasta jotain, jotta saataisiin tekijä vastuuseen - itse pidän tätä tekoa äärimmäisen raukkamaisena ja rinnastan tämän varkauteen, sillä minä asianomaisena kärsin tässä omavastuina ja bonusmenetysten muodossa yli 600€.
Ratkaisevan vihjeen lähettäneelle on luvassa palkkio.
Kolari parkkipaikalla Museokatu 25, 27.7.-8.8.2009
2
441
Vastaukset
- gggggbbabbb
minulta varastettiin 2 v sitten Itä-Pasilasta Lidl:n edustalta lähes 3000 euron polkupyörä.
Se oli lukittu vain rungosta takapyörään, koska siinä vieressä oleva muurin putkikaide on liian korkea tavalliselle polkupyörän U-lukolle. Olin kaupassa n. 40 minuuttia. Ulkopuoliset olivat soittaneet poliisille, kun pyörää oltiin raahattu pois. Poliisia ei mitenkään kauheasti kiinnostanut asia, kut itse soitin heti poliisille.
Mutta jos joku varastaa 2 euron karkkipussin kaupasta, esim. samasta Lidl:stä, niin poliisit kyllä tulevat paikalle nopeasti. Suurporvarin omistus on tärkeämpää kuin yksittäisen näkymättömän ihmisen.
Vahinkoni oli se, että en saanut täyttä korvausta kotivakuutuksesta. Lisäksi pyörää oli suunniteltu ja rakennettu melkein puoli vuotta. Osia ei saanut Suomesta, vaan Saksasta oli osa osista tilattu.- jees poks
Turha on ajella kolmen tonnin fillarilla lidliin. Hanki kakkkospyörä jolla voi mennä halpakauppaan. Polje tuolla design -vehkeellä porvooseen ja vaikka kemiin, mutta aivosi eivät ole olleet käytössä jos sillä menet pasilassa jonnekin ja jätät kiinnittämättä kiinteistön seinään. Itse olen 500 euron pyörällä lähtenyt pois kauppapaikoista/ravintoloista tms joissa pyörää ei saa sentin paksuisella metrin vaijerilla puuhun, kaiteeseen tms. MIKSI KELLEKÄÄN LUOVUTTAISIN MITÄÄN OMAISUUTTANI?? MIKSI AJATTELISIN, ETTÄ ON OIKEUS OLLA MENETTÄMÄTTÄ TAVARAA, JOKA ON IRTONAISTA IRTAINTA. Mitä sen oikeuden tulisi merkitä? Ei vittuakaan kun tiedetään, että tavaraa joka tapauksessa lähtee!!!
Ja kyseisessä lidlissä olen nähnyt kolme kiinniottoa joihin poliisin tulo on kestänyt vitun kauan, eli eivät ne tule koskaan heti ellei puhelimessa valehdella puukottamisesta tms. Joku prioriteetti siinä hälytysajossa tulee olla. Vai etkö tätäkään tajua.
Ja BMW-miehelle sanoisin, että ei tuota kolaroijaa koskaan kiinni saada. Noita tapahtuu pk-seudulla yksi joka päivä. Vitullako kukaan pitää kirjaa mitä kukakin touhuaa missäkin. Itse olin juuri kuulemassa minulle tullutta 16 päiväsakkoa ylinopeudesta ja samassa tilassa oli joku tekemässä ilmoitusta autosta joka kolaroi tunti sitten ja lähti karkuun. Ilmoittajalla oli rekkari sekä auton väri ja malli. Ilmoittaja oli mies joka tunsi hyvin nämä autot. Sitten poliisi setä sanoi, että tietokantamme mukaan tuo rekkari ei ole mersuun vaan audiin. Ja autoveroa ei ole maksettu. Ilmoittajalla oli todistaja mukana joka näki ja rekisteri oli kirjattu paperille ylös. Jotenka tämä ilmoittaja oli sitten ilmoittamassa jotain todellista rikollista kun rekisteri pöllitty, ja varmasti suomen oikeuslaitos ilmoittaa syytetyllä asianomistajan nimen ensitilassa joten keitä kiinnostaa täällä ilmoittaa mitään minnekään. Sen sijaan suomen oikeuslaitos antaa minulle päiväsakkoja kun ajan harkitusti hyvällä ilmalla ylinopeutta valtatiellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083306Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921419
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601286Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872