Kertokaapa mikä on miehiään tämä tyyppi nimeltä Veikko Saksi kun hän näyttää huseeraavan työkseen tämän Karjalan palauttelun parissa, vaikkei karjalaisia sukujuuria omistakaan, eikä ole tiettävästi luovutetuilla alueilla koskaan käynytkään.
Ymmärtääkseni hän on virolainen, vetää Tallinnassa jotain puulelufirmaa ja oliko hänellä sieltä jotain yhteyksiä suomalaisiinkin konkurssifirmoihin? Heikki A Reenpää rahoittaa tämän "ProKarelian" jota V.Saksi toimittaa.
Mitä muuta miehestä on tiedossa?
Veikko Saksi
14
3135
Vastaukset
- tehtaankadun pojat
Kaivahan prh:n akristorekisteristä jotakin sellaista nimivyyhtiä runsaan kymmenen vuoden takaa kuin....
Karjalan Koivikot oy
Koivulelu oy
Karjalan Leikkipuu oy
Karjalan Tuuheat Koivut oy
Kaunis Karjalan lelu oy..... jne
Voi olla hallituksen jäsen ja 98% omistaja yksi ja saman henkilö. Osakepääomat muka maksettu ja 18 kk pitkitetty tilikausi ja sitten poks... kadonnut.- ........
Karjalan Koivikot oy -> http://www.karjalankoivikot.com/
Mitä tekemistä Saksilla on tuon perheyrityksen kanssa?
Muita listaamiasi ei löydy edes googlaamalla ja ei nyt viitsisi prh:n rekistereistäkään lähteä maksullisia palveluita selamaan...
Onko noissa firmoissa oikeasti jotain hämminkiä? - kaikki kuitenkin imee
........ kirjoitti:
Karjalan Koivikot oy -> http://www.karjalankoivikot.com/
Mitä tekemistä Saksilla on tuon perheyrityksen kanssa?
Muita listaamiasi ei löydy edes googlaamalla ja ei nyt viitsisi prh:n rekistereistäkään lähteä maksullisia palveluita selamaan...
Onko noissa firmoissa oikeasti jotain hämminkiä?Sitä sun pitää sevlittää itse, kun olet niistä kiinnostunut. Sen verran vielä autan, että porilaisyritys on nimeltään Kauppahuone...K... jne... Siinä on yksi pitkä sana edessä enemmän.
Mitä ei löydy kuukkelilla niin ei sitten ole mitään tietoa kaiketi netin maailmassakaan. Tämänhän tiedät kai? PRH:ssa on sitten ehkä enemmän. Et kai luule, että minä puolestasi maksan ja kyselen. Oletko hölmö karjalainen, joka luulee muita vielä hölmömmäksi? - .................
kaikki kuitenkin imee kirjoitti:
Sitä sun pitää sevlittää itse, kun olet niistä kiinnostunut. Sen verran vielä autan, että porilaisyritys on nimeltään Kauppahuone...K... jne... Siinä on yksi pitkä sana edessä enemmän.
Mitä ei löydy kuukkelilla niin ei sitten ole mitään tietoa kaiketi netin maailmassakaan. Tämänhän tiedät kai? PRH:ssa on sitten ehkä enemmän. Et kai luule, että minä puolestasi maksan ja kyselen. Oletko hölmö karjalainen, joka luulee muita vielä hölmömmäksi?"Sitä sun pitää sevlittää itse, kun olet niistä kiinnostunut."
Sitähän täällä selvitellään kun kysellään.
"Et kai luule, että minä puolestasi maksan ja kyselen. Oletko hölmö karjalainen, joka luulee muita vielä hölmömmäksi?"
Jos sinulla ei mitään todisteita ole juttujesi tuoksi tarjota niin pelkkää hevosmiesten tietotoimistoahan silloin edustat.
Noista ilmoittamistasi firmoista löytyi vain yksi eikä sieltä Veikko Saksia löydy. - voi taas piruparkoja
................. kirjoitti:
"Sitä sun pitää sevlittää itse, kun olet niistä kiinnostunut."
"Et kai luule, että minä puolestasi maksan ja kyselen. Oletko hölmö karjalainen, joka luulee muita vielä hölmömmäksi?"
Jos sinulla ei mitään todisteita ole juttujesi tuoksi tarjota niin pelkkää hevosmiesten tietotoimistoahan silloin edustat.
Noista ilmoittamistasi firmoista löytyi vain yksi eikä sieltä Veikko Saksia löydy.Se on sulla sellaista, kun ei riitä äly, eikä rahat. Ei se ole montaa euroa kysely, mutta kun olet mikä olet... niin ... hmmm
Teillä karjalaisilla on typerä asenne, kun luulette, että kaikki muut ovat jotenkin teidän palvelijoitanne. Eh eiii se niin ole koskaan ollut. Kaiva vain uteliaisuudestasi vaikka kaikki leluvalmistajat ja kysele! - keksit vain
voi taas piruparkoja kirjoitti:
Se on sulla sellaista, kun ei riitä äly, eikä rahat. Ei se ole montaa euroa kysely, mutta kun olet mikä olet... niin ... hmmm
Teillä karjalaisilla on typerä asenne, kun luulette, että kaikki muut ovat jotenkin teidän palvelijoitanne. Eh eiii se niin ole koskaan ollut. Kaiva vain uteliaisuudestasi vaikka kaikki leluvalmistajat ja kysele!Valheellisten huhujen keksiminen ja levittäminen voidaan katsoa rikokseksi, joten pidähän vastaisuudessa varasi. Saksi kun on herkkä haasteita tekemään ja asianajajakin on valmiiksi taskussa ;)
- CCCP
keksit vain kirjoitti:
Valheellisten huhujen keksiminen ja levittäminen voidaan katsoa rikokseksi, joten pidähän vastaisuudessa varasi. Saksi kun on herkkä haasteita tekemään ja asianajajakin on valmiiksi taskussa ;)
Kipitä nyt jo tylsämielinen karjalainen kertomaan!
- meni jo perille
CCCP kirjoitti:
Jos et mitään mistään tiedä niin älä kommentoi äläkä keksi omiasi ;)
- CCCP
CCCP kirjoitti:
Joo mä tiedä. Sä et osaa lähteä ovesta ulos ja vaikka sinne pääsisitkin, niin Silavanaisen advokkaatttinyroota et sitten löydäkkään. Siksi kun olet niin karjalaiseksikin ali-ihminen.
- ,.,.,.,.,.
................. kirjoitti:
"Sitä sun pitää sevlittää itse, kun olet niistä kiinnostunut."
Noista ilmoittamistasi firmoista löytyi vain yksi eikä sieltä Veikko Saksia löydy.Kysy suoraan Saksilta: http://karjala.blogit.uusisuomi.fi/
- uorro
Ai satan ku ned tappelvad
- kestämätön.kysymys
jootoobe ja muista sitten hymyillä välillä!
Karjalan palautus ja win-win. Veikko Saksi, Pro Karelia ry, Karjalan Kuvalehti.
Karjalan palautus, Veikko Saksi, Pro Karelia ry, Karjalan Kuvalehti
Karjalan palautus, ydinsisältö. Veikko Saksi, Pro Karelia ry, Karjalan Kuvalehti
Karjalan palautus on vanha asia. Veikko Saksi, Pro Karelia ry, Karjalan Kuvalehti.
Karjalan palautuksen vastuu. Pro Karelia ry, Karjalan Kuvalehti.
Solja Helene: EU-tuki Karjalan win-win -palautukselle - saikko.veksi
Mikä sekopää pakottaa lapsen lukemaan omia sekopäisiä sepustuksiaan netissä?
- Anonyymi
Veikko Saksi on karjalainen. Samasta kylästä ollaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982