Veikko Saksi

--+--

Kertokaapa mikä on miehiään tämä tyyppi nimeltä Veikko Saksi kun hän näyttää huseeraavan työkseen tämän Karjalan palauttelun parissa, vaikkei karjalaisia sukujuuria omistakaan, eikä ole tiettävästi luovutetuilla alueilla koskaan käynytkään.

Ymmärtääkseni hän on virolainen, vetää Tallinnassa jotain puulelufirmaa ja oliko hänellä sieltä jotain yhteyksiä suomalaisiinkin konkurssifirmoihin? Heikki A Reenpää rahoittaa tämän "ProKarelian" jota V.Saksi toimittaa.

Mitä muuta miehestä on tiedossa?

14

2757

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tehtaankadun pojat

      Kaivahan prh:n akristorekisteristä jotakin sellaista nimivyyhtiä runsaan kymmenen vuoden takaa kuin....

      Karjalan Koivikot oy
      Koivulelu oy
      Karjalan Leikkipuu oy
      Karjalan Tuuheat Koivut oy
      Kaunis Karjalan lelu oy..... jne

      Voi olla hallituksen jäsen ja 98% omistaja yksi ja saman henkilö. Osakepääomat muka maksettu ja 18 kk pitkitetty tilikausi ja sitten poks... kadonnut.

      • ........

        Karjalan Koivikot oy -> http://www.karjalankoivikot.com/

        Mitä tekemistä Saksilla on tuon perheyrityksen kanssa?

        Muita listaamiasi ei löydy edes googlaamalla ja ei nyt viitsisi prh:n rekistereistäkään lähteä maksullisia palveluita selamaan...

        Onko noissa firmoissa oikeasti jotain hämminkiä?


      • kaikki kuitenkin imee
        ........ kirjoitti:

        Karjalan Koivikot oy -> http://www.karjalankoivikot.com/

        Mitä tekemistä Saksilla on tuon perheyrityksen kanssa?

        Muita listaamiasi ei löydy edes googlaamalla ja ei nyt viitsisi prh:n rekistereistäkään lähteä maksullisia palveluita selamaan...

        Onko noissa firmoissa oikeasti jotain hämminkiä?

        Sitä sun pitää sevlittää itse, kun olet niistä kiinnostunut. Sen verran vielä autan, että porilaisyritys on nimeltään Kauppahuone...K... jne... Siinä on yksi pitkä sana edessä enemmän.
        Mitä ei löydy kuukkelilla niin ei sitten ole mitään tietoa kaiketi netin maailmassakaan. Tämänhän tiedät kai? PRH:ssa on sitten ehkä enemmän. Et kai luule, että minä puolestasi maksan ja kyselen. Oletko hölmö karjalainen, joka luulee muita vielä hölmömmäksi?


      • .................
        kaikki kuitenkin imee kirjoitti:

        Sitä sun pitää sevlittää itse, kun olet niistä kiinnostunut. Sen verran vielä autan, että porilaisyritys on nimeltään Kauppahuone...K... jne... Siinä on yksi pitkä sana edessä enemmän.
        Mitä ei löydy kuukkelilla niin ei sitten ole mitään tietoa kaiketi netin maailmassakaan. Tämänhän tiedät kai? PRH:ssa on sitten ehkä enemmän. Et kai luule, että minä puolestasi maksan ja kyselen. Oletko hölmö karjalainen, joka luulee muita vielä hölmömmäksi?

        "Sitä sun pitää sevlittää itse, kun olet niistä kiinnostunut."

        Sitähän täällä selvitellään kun kysellään.

        "Et kai luule, että minä puolestasi maksan ja kyselen. Oletko hölmö karjalainen, joka luulee muita vielä hölmömmäksi?"

        Jos sinulla ei mitään todisteita ole juttujesi tuoksi tarjota niin pelkkää hevosmiesten tietotoimistoahan silloin edustat.

        Noista ilmoittamistasi firmoista löytyi vain yksi eikä sieltä Veikko Saksia löydy.


      • voi taas piruparkoja
        ................. kirjoitti:

        "Sitä sun pitää sevlittää itse, kun olet niistä kiinnostunut."

        Sitähän täällä selvitellään kun kysellään.

        "Et kai luule, että minä puolestasi maksan ja kyselen. Oletko hölmö karjalainen, joka luulee muita vielä hölmömmäksi?"

        Jos sinulla ei mitään todisteita ole juttujesi tuoksi tarjota niin pelkkää hevosmiesten tietotoimistoahan silloin edustat.

        Noista ilmoittamistasi firmoista löytyi vain yksi eikä sieltä Veikko Saksia löydy.

        Se on sulla sellaista, kun ei riitä äly, eikä rahat. Ei se ole montaa euroa kysely, mutta kun olet mikä olet... niin ... hmmm

        Teillä karjalaisilla on typerä asenne, kun luulette, että kaikki muut ovat jotenkin teidän palvelijoitanne. Eh eiii se niin ole koskaan ollut. Kaiva vain uteliaisuudestasi vaikka kaikki leluvalmistajat ja kysele!


      • keksit vain
        voi taas piruparkoja kirjoitti:

        Se on sulla sellaista, kun ei riitä äly, eikä rahat. Ei se ole montaa euroa kysely, mutta kun olet mikä olet... niin ... hmmm

        Teillä karjalaisilla on typerä asenne, kun luulette, että kaikki muut ovat jotenkin teidän palvelijoitanne. Eh eiii se niin ole koskaan ollut. Kaiva vain uteliaisuudestasi vaikka kaikki leluvalmistajat ja kysele!

        Valheellisten huhujen keksiminen ja levittäminen voidaan katsoa rikokseksi, joten pidähän vastaisuudessa varasi. Saksi kun on herkkä haasteita tekemään ja asianajajakin on valmiiksi taskussa ;)


      • CCCP
        keksit vain kirjoitti:

        Valheellisten huhujen keksiminen ja levittäminen voidaan katsoa rikokseksi, joten pidähän vastaisuudessa varasi. Saksi kun on herkkä haasteita tekemään ja asianajajakin on valmiiksi taskussa ;)

        Kipitä nyt jo tylsämielinen karjalainen kertomaan!


      • meni jo perille
        CCCP kirjoitti:

        Kipitä nyt jo tylsämielinen karjalainen kertomaan!

        Jos et mitään mistään tiedä niin älä kommentoi äläkä keksi omiasi ;)


      • CCCP
        CCCP kirjoitti:

        Kipitä nyt jo tylsämielinen karjalainen kertomaan!

        Joo mä tiedä. Sä et osaa lähteä ovesta ulos ja vaikka sinne pääsisitkin, niin Silavanaisen advokkaatttinyroota et sitten löydäkkään. Siksi kun olet niin karjalaiseksikin ali-ihminen.


      • ,.,.,.,.,.
        ................. kirjoitti:

        "Sitä sun pitää sevlittää itse, kun olet niistä kiinnostunut."

        Sitähän täällä selvitellään kun kysellään.

        "Et kai luule, että minä puolestasi maksan ja kyselen. Oletko hölmö karjalainen, joka luulee muita vielä hölmömmäksi?"

        Jos sinulla ei mitään todisteita ole juttujesi tuoksi tarjota niin pelkkää hevosmiesten tietotoimistoahan silloin edustat.

        Noista ilmoittamistasi firmoista löytyi vain yksi eikä sieltä Veikko Saksia löydy.

        Kysy suoraan Saksilta: http://karjala.blogit.uusisuomi.fi/


    • uorro

      Ai satan ku ned tappelvad

    • kestämätön.kysymys

      jootoobe ja muista sitten hymyillä välillä!

      Karjalan palautus ja win-win. Veikko Saksi, Pro Karelia ry, Karjalan Kuvalehti.

      Karjalan palautus, Veikko Saksi, Pro Karelia ry, Karjalan Kuvalehti


      Karjalan palautus, ydinsisältö. Veikko Saksi, Pro Karelia ry, Karjalan Kuvalehti

      Karjalan palautus on vanha asia. Veikko Saksi, Pro Karelia ry, Karjalan Kuvalehti.


      Karjalan palautuksen vastuu. Pro Karelia ry, Karjalan Kuvalehti.


      Solja Helene: EU-tuki Karjalan win-win -palautukselle

    • saikko.veksi

      Mikä sekopää pakottaa lapsen lukemaan omia sekopäisiä sepustuksiaan netissä?

    • Anonyymi

      Veikko Saksi on karjalainen. Samasta kylästä ollaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      207
      8351
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4718
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      30
      2275
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2168
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1845
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1756
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1468
    Aihe