Hei!
Minulla on ollut nyt puolitoistaviikkoa samantapaisia oireita kuin pissatulehduksessa: alaselän kipua, alavatsakipua, nivuskipua, reisissä kipua, lämpöilyä, jatkuva pissalla ravaaminen joka ei auta asiaan, tuntuu koko ajan että pissattaa. Pissaamisen jälkeen tulee ns. kramppi (pitää työntää lujasti) tuntuu kuin rakko ei tyhjenisi kunnolla.
Minulta on otettu virtsanäyte ja hiivanäyte jotka molemmat negatiivisia. Klamydiaa minulla ei voi olla.
Tulen kohta hulluksi tämän kanssa, tk:ssa hoitaja käski mennä gynelle, mutta täältä se on hiukan hankalaa.
Eikö tavallinen päivystys lääkäri voi katsoa ultralla jos jotain näkyis..
Onko kenelläkään muulla samanlaista ja minkälaista hoitoa sait?
Auttakaa hyvät kanssaihmiset
Apua!
2
463
Vastaukset
- tsitsitsiu
Näin heti alkuun suosittelisin tekemään vielä varmuuden vuoksi klamydiatestin, sillä käsitykseni mukaan monet oireista viittaavat siihen, tai johonkin muuhun sukupuolitautiin.
Itsellä oli jatkuva pissahätä, sain pahimmillaan vartin välein käydä vessassa, joskus kirveli, joskus ei. Sukupuolitautitestit oli tehty muutamaa kuukautta aiemmin ja ne tehtiin uudelleen, mutta mitään ei löytynyt. Vaivaa jatkui ehkä noin kuukauden verran ja lisäksi ulkosynnyttimiä "poltteli". Ei kirvellyt tai kutissut, mutta jatkuva polttelu, eikä hiivaa ollut. Toinen gynekologi kertoi että usein tällaisia vaivoja hoidetaan hiivana, mutta joskus se aiheutuu siitä, että bakteerikanta muuttuu alapäässä. Minulle se "sopi" hyvin, koska aloin seurustelemaan uuden miehen kanssa, jolloin tälläinen bakteerien vaihtuminen on yleistä, ja joskus se ilmenee näin voimakkaana.
Voisiko sinulla liittyä tällaiseen asiaan? Tosin nuo sinun kipuilut epäilyttää, sillä itsellä ei ollut mikään paikkaan kipeänä.- Hulluuden partaalla..
ei voi olla klamydiaa, koska olen naimisissa oleva ihminen. Mieheni ei ole käynyt vieraissa jne.. Vuosi sitten minulta otettiin varmuuden vuoksi klamydia ja se oli negatiivinen. Eilen aloin syömään antibiootteja ja nyt tuntuu helpottavan, kumma juttu. Toivottavasti häipyis nyt..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei143320Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261384- 931268
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2641121Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi571116Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk661034- 42945
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253921- 84841
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48798